Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

Hoi Bol, ja ik dacht ook al: lang niet gesproken.
Ïk moet nu beginnen met werk, lees vanavond graag terug hoe het met je vijver is en alle anderemzaken rond jou.
Ben nog met de laatste loodjes bezig van de opleiding; over 1 week diploma!
Dag Dar, goed dat je weer de eerste bent, daar wordt ik fris wakker van.
Tja VM, oefening baart kunst, de laatste weken valt er niets meer tijdens het fietsen (even afkloppen).
tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!!!!!!!!!!!

Ik ben al lang op heur.

Dochteur is neur de Efteling, het arme schaap. Met 3 flesjes water, zonnebrand, en veeeeeel geld natuurlijk.

Zoon ligt nog te ronken, en mams (ik) heb een waslijst TO DO vandaag van garage voor de auto tot garage voor mijn kop (de psych) en zorgen bij de HA dat ik voldoende medicatie heb, heb nl. nog stééds hoofdpijn, op Texel.

Het is ongelofelijk, sinds donderdag is dit de 6e dag van on-afgebroken hoofdpijn.

Maar ja, vanmiddag boodschappen doen. Anders red ik het donderdag niet met 10 meiden kanoën en
barbeknoeien (feesje van dochter is een beetje uit de hand gelopen qua grootte.....) daarna nog voetballen
kijken.

Met dat prachtige weer regel ik nog wel een barbeknoei en kan ik dubbel barbeknoeien.

Goddank komt mijn ex ook want die meiden wonen ik 8 verschillende dorpen en ik kan er maar 4 in de auto proppen.

Gister op de AA geweest, was wel weer fijn, maar de hele nacht van gedroomd. ik moet dat dan allemaal nog verwerken hè.

Koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een weekend. Was helemaal blij en opgetogen m'n zoon weer te zien. 's Avonds 2 bier gedronken en toen gestopt. Dus tóch drinken :( Toen iedereen naar bed was ben ik van alle opwinding m'n bed weer uitgegaan en ben gaan chatten nadat ik nog 3 bier had gedronken en zelfs een fles wijn te pakken had.

Vreselijke kater voor 2 dagen en natuurlijk zwaar balen. Heb de stop-datum weggehaald want ik vertrouw niet meer op mezelf. Het is echt een kwestie van emoties. Als die te hoog oplopen wil ik die dempen. Foute boel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondy. Zijn ddat van die witte aanmaakblokjes of van die bruine? Die bruine kan denk ik niet zo veel kwaad. Als je kunt laat hem dan zout water drinken of doe een beetje zout in z'n bekkie dan gaat hij misschien braken. Kijk vandaag of hij goed blijft eten en drinken. Das belangrijk.
Als ie stil in een hoekje gaat liggen of zich terug trekt ga er dan maar gauw mee naar de dierenarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje, het klinkt eigenlijk zo simpel hé, en het is wel warszchijnlijk zo, toch trap ik soms nog in de val. Teveel uitwendige factoren. Heb gisteren een serieuze rel gehad thuis en ga andere stappen ondernemen, dewelke, daar ben ik nog niet goed uit. Het is wel wat bijgelegd, maar zit nog met een wrang gevoel in de maag :huh:
Niwi ;) hetzelfde hé :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Dat is de kunst he, Bol?



Ja en als je maar lang genoeg oefent, leer je hoe je die kunst moet hanteren.:)

Wil Refu slikken, en vooral accepteren dat soc. drinken voor jou niet weg gelegd is. Accepteer dat je niet meer kunt drinken. Nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat onze grote vriend Alf er is. Je hoeft niet te reageren hoor als je daar geen zin in hebt maar ik wil je hierbij heel veel sterkte wensen voor morgen. :heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun: Deze zijn allemaal voor jou. Neem ze maar mee en weet dat er veel mensen aan je denken als je in het ziekenhuis ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...