Spring naar bijdragen

Woensdag 23 mei 2010

VM1

Aanbevolen berichten

Oei, wat naar Desi!
Verplicht verder in de zon liggen de komende week?
Zo heb je dus zomaar wat!

Om half 1 moeten we maar eventjes allen hier samenkomen en hardop aan Alf denken.
Hij vindt het reuzespannend. Helpt vast wel als we er samen bij stilstaan!

Bol: ha, een nieuwe draad!
Toch zijn er al zoveel onderwerpen her en der verspreidt!!
Dat is volgens mij erg lastig om in een draad te vangen.
We zullen het zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Desi, als je arnikazalf hebt, goed smeren
en je kunt ook arnikadruppels inwendig nemen
(dr Vogel hier in Ned. of via reformwinkel) helpt echt.
sterkte meis en gelukkig dat je niet gedronken had he.

Om 12.30 hoop ik onderweg te zijn naar het strand,
maar in gedachten bij Alf en ergens daar in de kosmos
voegen onze energieen wel samen voor hem:heart:,
hoezo zweverig?:D
fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgend..

Oei niet fijn desi! Een ongeluk zit in een klein hoekje zo zie je maar. Pfff doet vast enorm pijn nu..

Goh heb mijn buik ff vol van het ellelange ............. over 'het reilen en zeilen' op dit forum. Lees het elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw.
Te weinig diepgang, te oppervlakkig, te veel diepgang, te weinig aandacht, te veel aandacht. te veel gegeit..blablablablabla.
Volgens mij ligt het probleem bij diegene die het probleem heeft. En niet bij het forum. Ik zie oldies vaak schrijven over ditjes en datjes net zoals nieuwelingen doen. Ik zie ze geiten en op tijd serieus zijn, net zoals nieuwelingen. Hoe zwaar beladen wordt iets als het enkel nog maar analyses worden en verhalen die donker getint zijn. Moest ik dat elke dag lezen dan zit ik zo terug aan de drank denk ik ;). Kan het aub stoppen nu? Want ik krijg het er op mijn zenuwen van

Nou das er dan ook weer ff uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al arnikazalf aan t smeren.

Mijn vriend heeft geen tijd om me te verwennen want s avonds na zijn werk gaan we door aan de tuin want vrijdag komen de graszoden. En we hebben ervoor gekozen om de tuin helemaal zelf aan te leggen en kunnen niet het mes in het varken laten steken. Vanavond nog ophogen. Ik vind in de tuin werken trouwens heerlijk ontspannend. (Behalve dan dat vallen in het kruipgat).

Ik kan helaas niet om 12.30 uur op het forum zijn voor Alf want dan zit ik weer bij het GGZ. Ik zal heel sterk aan hem denken Oke?:heart:

Borretje gisteren had ik geen tijd om nog terug te komen op het forum. Had gelukkig genoeg te doen.
Af en toe moet ik pauzeren van het forum anders kom ik nergens aan toe en begin ik weer alles uit te stellen. Niet goed voor mij.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Dees, goed afgelopen zou ik zo zeggen, blauwe plekken verdwijnen gelukkig genoeg snel. Goed laten masseren ?? ;)
Cath, kan er niet veel op zeggen hé, opstaan, again and again, tot we niet meer vallen (of toch bijna niet meer)
Goeiemorgen Marjo, Jane, het lijkt een fantastische dag vandaag.

Fleuuuuuuuuuuuuur :heart: Algoed dat we niet allemaal hetzelfde zijn hé, ik laat het allemaal rustig passeren :D
Ik had gelezen voorschotje betaald ?........super, het loopt op wieltjes. Moet je nog veel werk verrichten in je nieuwe huisje, of is het instapklaar ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent dan ook sterk in zulke dingen wil ;). Ik denk dat ik zover gekomen ben dat ik het soms persoonlijk niet..kan ik niet aan doen..beestjes in mijn hoofd :)

Ik wacht op jou om te komen schilderen :D. Buren moeten wat over hebben voor buren hé ;).
Heb je gisteren gemist btw...bekkie was ook stilletjes..ze is toch ok hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Dees. Ga zo ook weer beginnen met puin ruimen. De laaste loodjes hé? Wat l;euk dat jullie de tuin ook zelf aanleggen zeg. Dan kun je altijd zeggen "das ons eigen ontwerp" Ik vind dat veel leuker dan te moeten zeggen dat een ander dat gedaan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ik had gister nog even een spannend gesprek op msn
Dat is we even een andere ervaring zonder drank
Werd er toch wel beetje verlegen van poehpoeh zo nuchter
Nou ja, eens kijken of hij vrijdag nog komt
Vandaag een leuke dag, ben zooo blij met mn spiegels !
Hoop dat tasseke nog even komt vandaag, ook gezellig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Iki val er even in, want m'n p.c. heeft nog steeds kuren,
valt steeds weg, maar er wordt aan gewerkt.

Alf:heart:

Marjo:present: voor vannacht

Bolletje, ik heb geen onvrede met het forum,
je jeert van alles wat er gebeurt,
maar toch ben ik wel blij met je nieuwe draadje.
Ik zou het nl wel prettig vinden om op sommige ondderwerpen
wat dieper door te gaan,
zoals dat van zondagavond, door Jannigje aangekaard,
over de zgn zuigers,
En over alleen-zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kore en Woman.

Ja ik dacht zelf Kore om maar eens een ander draadje te openen. Misschien wel fijn om daar wat dieper op dingen in te gaan.:) Er is toch duidelijk behoefte aan. En dan kun je zelf kiezen waar je de vraag plaatst.

Woman hoe is het met je poeziebeestje? Gaat het nog steeds goed? Merk je al duidelijk verschil met een tijdje geleden?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Gefeliciteerd Tapas :present: heb er bewondering voor.
Bambam je mooie verhaal geeft mij moed!

Heb de afgelopen dagen wel gelezen maar vind dan soms geen goed moment om "binnen"te vallen. Of ik heb al zó veel tijd nodig gehad om bij te lezen dat de tijd om mee te kletsen er niet meer is.

Igor, geneer je niet; ik heb het maandagavond nóg bonter gemaakt; heb een uitglijder binnen mijn terugval gehad, hoe erg kun je het maken?
Maar nu heb ik mezelf weer op de rails.
In overleg met psych en HA besloten eerst te stoppen met alcohol en daarna pas met roken. Zoals sommige van jullie mij al waarschuwden nam idd door minder te roken de behoefte aan alco toe. Dat werkt dus niet.

Zal ook aan Alf denken straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Sara.:present:

Mensen wat is het poepieheet zeg. Dis is zo geen doen. Werken in die baarehitte. Schei er dadelijk mee uit. Ik vind zo'n 17 gr. met een zonnetje het lekkerste weer.
Ben geen aanbidster van de zon, en al helemaal niet om er in te gaan zitten met een boek of zo. Nee niets voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sara met 2 tegelijk stoppen lukt niet. ik ben een aantal jaren geleden gestopt met roken en heb er gelukkig nooit meer 1 aangeraakt (ook na 10000x stoppogingen) ook niet met een zatte kop. :D nu moet het me ook lukken met drinken ik zit al over de 9000 pogingen dus vandaag of morgen lukt het me ook .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor :D Tuurlijk meid, zo denk ik er ook over!
Heb trouwens 7 jaar niet gerookt maar helaas 4 jaar geleden weer begonnen.......
Die ellendige verslavingen ook :devil:

Bolletje ik ben ook geen zonnebakster zit lekker koel binnen.
Krijg mijn bruine kop door het lopen met de honden :D
Ga vanmiddag weer met hond trainen, gelukkig namiddag anders is het zowel voor beest als baas te warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...