Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wim, heb je overwogen om de internetbehandeling hier te gaandoen?Dan kun je rustig voor jezelf gaan uitzoeken wat beter bij jou past: stoppen of minderen.... Geen panier hoor, je bent bezig met te ontdekken hoe het anders kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik baal er echt van Fleur... ben nu weer goed bezig... want ik wil het er ook allemaal weer af hebben. Heb een kast vol leuke kleren en kan zowat niks aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Spijtig dat je er geen filmpje van kan neerzetten want dat van de bank rollen lijkt me hilarisch!Onze poes (die van mijn pa) mag je nog niet vastnemen enkel aaien. We hebben al 33 jaar poezen en bij geen enkele mochten we aan de buik komen. Misschien denk hij dat hij een hond is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wimmetje,40 jaar is lang!Het is natuurlijk iets wat jezelf moet uitvinden en als je hier blijft, komt dat moment zeker,maar mij lijkt stoppen de beste optie.Overdenk het eens. Sterkte.P.S Velen gingen je voor, dus er is hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Aha! Is er geen lekker maar gezond eetdraadje? Je zit toch niet alleen op worteltjes hé Dat kan ik nog gebruiken..snelle, lekkere en gezonde recepten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wing, ik bedoel jou link.Niet in het eggie.Er komt wel weer eens wat moois op mijn weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Het is je eigen weggetjezien te vinden WimmetjeJe kan eerst eens een bepaaldeperiode aanzien hoe dit gaat enof het bevalt of niet.. Je wilt het andersRustig aan! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hey wil...gaan jullie allemaal op hetzelfde moment jullie pilletje innemen? I'll be watching you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Worteltjes jakkes, heb trek in veel en vet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wimmetje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Txs. Ik ben hier nu pas anderhalve dag aan het rondneuzen, en geloof een heel hechte club te hebben aangetroffen. Al veel reacties die ik in mijn hart sluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleur, ik laat nog weten wanneer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 GEEN LEKKERE DINGEN MEER OPSCHRIJVEN...... IK BEGA EEN MOORD VOOR EEN SATEETJE EN EEN TOSTI..... EN IK ZIT HIER MET EEN FLES WATER VOOR ME...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Maar jij bent superslank bekkie..jij kan dat hebben, maar vettig is soms wel prettig..Een toastje..hmmm..met kaas..volgens mij word ik gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 sorry, zal me beheersen verder Moet toch naar bedje onderhand. Wim , we zijn op een bepaalde manier een hechte klup hier. Kan ook wel eens knetteren, maar we staan wel voor elkaar hoor. En hier veel langskomen kan helpen om te minderen en/of te stoppen, je kunt hier altijd wel steun vinden daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja ik kan het wel hebben maar ben een beetje eigenwijs alles wat vet en lekker is doe ik op de een of andere manier dan weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 hahahaha vonneke Ik zit hier ook met mijn flesje water, niets waar ik zin heb in de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wimmetje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 @Yvonne: yep, ik heb me gisteren ingeschreven voor ADB. Ben benieuwd naar het eerste contact met mijn persoonlijk begeleider. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goed VM Heb wel je link ff opengedaan..nauwelijk horen dat het west-vlaams is. Moest wel heel goed luisteren .Het refrein was dan weer heel duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wimmetje van harte welkom. Je hebt het heel goed gezien, het is hier heel hecht en we doen alles om elkaar te helpen en er door te trekken. Dus sluit je maar lekker aan bij ons en voel je gesteund.Lieve kanjers, ik ga stoppen. duik zo m'n nestje weer in en morgenvroeg weer lekker bij tijds op.Trusten allemaal, Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hey, FL. als wIl dan ook ff. tijd zou hebben, zuiderse , kleinen M&G ,,, Da kempen rools,woensdag op den hoek aan 'tstation??14h ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb er heel veel aan gehad Wim, en het prettige is dat je echt de tijd krijgt om er achter te komen wat je wel en wat je niet aankunt. Fleur, hier ook niets bijzonder meer in de kast. En dat is maar goed ook. Ik ga mijn bed opzoeken, dromen van patatten met pindasaus, dromen van gegrilde gamba's, dromen van lekkere romige pasta, dromen van ....... drie maten minder:DAllemaal lekker slapen straks. hoop dat het een pietsie afgekoeld is vannacht.. tot morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Trusten bol:sun:Heb je Wil al gesproken hij had een probleempje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wimmetje? Ben jij een nederlander?Een totaal onzinnige vraag maar effe checken of wij belgen de overhand krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bol ff wachten nog...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hahahaha, bekkie, ik denk dat bol al bereikt is inmiddels..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden