Spring naar bijdragen

zondag 27 juni


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bekkie :heart:

Jawel hoor maar deze is enkel met een riempje vanachter en ik denk dat ik nogal op een vreemde manier stap want dat riempje blijft niet rond de hiel..Hakken zijn ook iets hoger dan normaal.
Nu ja..als ze echt niet goed lopen kan ik er toch nog altijd naar kijken? :D

Cola kan ik niet drinken..word ik hyper van en meer kans op paniekaanvallen, zeker met dit weer.
Ik lust wel graag water :). De rest is meestal te zoet voor me..

Best een warme dag...veeeeeeeeeel te warm...dochter is bij vriendinnetje in gaan spelen. Hebben daar een groot zwembad dus die amuseert zich vast te pletter. Ik ben ff met een vriendin en haar baby gaan wandelen, verder niets spannends. Straks de tas van de klein nog maken want die vertrekt voor drie dagen met de school. Arme duts...ze doen het helemaal met de fiets en dat is een 51km dat ze moeten gaan. Met dit weer. Niet te doen toch..

Gaat het een beetje met jou bekkie? Ik stuur je alvast voor vandaag en morgen en overmorgen en de dag er op veel en superdikke kusjes!! Gewoon omdat ik je héél fijn vind :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor al die kusjes, kan ze inderdaad heel hard gebruiken nu even, Je weet waarom.

Ach die meiden redden dat best hoor zover fietsen als ze maar goed drinken, wat zullen die een plezier hebben.
Misschien is het een kwestie van even wennen gewoon met dat riempje rond je hiel en anders breng je ze terug toch?

Verder gaat het hier ok hoor, dank je wel, zie je ook graag. dat weet je. Dikke kusss terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat ik ze kan terugbrengen want ze waren al afgeprijsd. Ach maakt ook niet uit..heb mijn uitspatting gehad vandaag :)

Nu ja ze vertrekken in de ochtend dus dan is het nog redelijk fris toch..

Me know! :sun:

VMtje..waarom vandaag? Of is dit al aan bod gekomen? Drie glaasjes is toch niet zoooooooo veel. Heb je de stop er nu op gezet? Weet dat je heel teleurgesteld bent in jezelf maar het is toch niet dat je ineens weer helemaal van nul moet beginnen? Of dat je nu waardeloos bent? Hell no!!!
Kop op..er is niets verloren voor zover ik het zie. Je telt gewoon verder..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je aan de riempjes vanachter PP? Want zo heb ik er ook staan hier en dan is het alleen nog maar erger. Of bedoel je een elastiekje naar voor toe, over de wreef van je voet?
Weet niet echt of dat mooi gaat staan..zijn rode schoenen...zouden ze rode elastiek hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...