Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Schoot je uit Soothe Je weet het pasals je me zietNiet als je me leestJesu Christa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hannah is het misschien een idee om het verschil tussen standaard spul en merkspullen uit te rekenen en je kinderen daar (een deel van) het verschil vanuit hun vakantiebaantje te laten betalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Even in het tuintje zitten.Wat een luxe.Wellicht later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ben nog nie weg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 I am bloody seriousGeniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dit weer herrinnert me aan me vader. Hij kwam rond deze tijd uit Suriname bij me wonen, met mn neefje.Dat was erg bijzonder. Fijn om dit weer te voelen, dat kan alleen maar in dit huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Maar hannah,ze heeft toch een baantje?dan kan ze in elk geval meebetalen en meecreatief worden. MP, kringloop, iemand die kan naaien/thuiskappener zijn tussenoplossingen en dan kan het een leuk project wordenvoor jullie om samen te werken aan iets wat toch wel erg belangrijk voor haar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 sweet 16 hanmisschien dat 18 en 21 dan niet meer hoeven?dit kan een boost zijn voor haar zelfvertrouwen.Wie weet is het erg belangrijk om nu anders te doen dan de vriendinnen,ik vind dat wel een teken van kracht hoor, na die jaren van alles hetzelfde.En wie weet wat het voor jullie saampjes doet. Misschien eens uitgerbreid naar vragenop een moment dat ze goed aanspreekbaar is?ik ga ook niet mee in de merken-gekkigheiden na kleedgeld neemt die ook wat af, maar af en toeheeft die van 14 van mij het toch. Toch spaart ze nog, dusik laat het meer gaan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik wilde graag dat mijn dochter al zo ver zou zijndie durft niet eens in september met uitwisseling van schoolterwijl ze zoooo graag wil, maar te verlegenen dat zie ik ook in kledingkeuze, soms exact hetzelfde als vriendinnen.gaat over, weet ikmaar ben wat ongeduldigdus geniet hannahen smeed het ijzer nu het heet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nou ja begrijpen en goedkeuren hoeven we ook niettolereren zolang het niemand kwetst of kwaaddoetkan wel toch?Ik ga ff mijn boek uitlezenerg spannend en bijna uittot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goe, speciaal voor Fleurtje, wat heb ik aanEen zwarte "herenbroek' met zo'n vouw aan de voorkantEen kanten jurkjedaarover een zwart hemdje die erg afkleedt, met een kanten rand rond de hals en armsgaten. die valt vrij laag dus heb een beetje decollete, maar niet te erg. Van die zomerschoenen van stof met een bandje om mn enkels en rieten zool. Haar opgestoken in een soort Japanse knot. aanpassing; En smokey eyes (make up)Krijg ik kattenogen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 I'm off doehoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Voutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 quote: Originally posted by: dhendroHee Alf, niet gekeeld maar verlicht uit het ziekenhuis Bam en Fran: mooie dag zo te horen en nu, in de zevende hemel , of niet ? Beetje moe Dhen, wel blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Heb de dj over genomen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb de dj uit z'n huisje gestuurd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hallo VM,Das een ouwetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Super!!! Woman is het niet vergeten Ziet er knap uit meid!! Je bent al weg maar stuur je leuke vibes toe..Las ik nu eerder dan een biertje wel lekker zou zijn met dit weer? Hell no...dan val je na de eerste toch achterover in je stoel? Geef mij maar water...hopen en hopen en hopen water.Ik heb net schoenen gekocht..totaal en superschattig..alleen doen ze nu pijn en is het stappen nogal moeilijk op die hoge hakken. Maar mooi zijn ze wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Beksie, ik bensoms ook dom!! Wedoen wat we doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Niwi, sorry,drie glaasjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb er zoooooooooo een hekel aan als mijn inbox vol zit! Je kan wel zeggen, gooi er een aantal uit maar ik heb daar geen zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Heyyyy Fleurtje meis Ja je moet ze even uitlopen of ben je niet gewend om te lopen op hakken?Water word je zo flauw van dus wissel het maar af met van alles en nog wat.Fijne dag gehad?Eeven op de discussie terugkomen hannah1, mijn zoon wordt 16 en wil alleen maar een scooter en nee geen tweedehands hoor een fonkelnieuwe.Maar gelukkig hoef ik daar niet voor te zorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden