will Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Gooooood mooooooorning Waarom deze hoofding ? Wel, in het kort: Gisteren een jong duifje uit het water kunnen redden. Hoe het daar is was gekomen is mij een raadsel, maar het kan alleen maar uit een nestje zijn gevallen van een schip of zo. Het beestje was dapper aan het verzuipen en we konden met onze boot er langszij komen om het met een emmer te redden. Zogezegd zo gedaan, maar daar stonden we dan. Het beestje meegenomen naar ons "kot" en het daar mooi in een doos gezet om op krachten te komen. Hebben een kommetje met water en brood er in bijgezet, maar eten deed het langs geen kanten. Ik dacht misschien dat het van de emoties kwam en heb het laten doen. Hij werd "Harry" gedoopt (dankjewel bekkie:heart: ). De dag nadien met onze nachtdienst opnieuw geprobeerd te voederen, doch met hetzelfde resultaat. Wat voelde ik me machteloos. Dankzij de gouden raad van bolletje heb ik het beestje dus kunnen kroppen. Wat een fijn gevoel gaf me dat. Ik heb dat enkele keren tijdens de nacht nog gedaan en heb het nu pas opnieuw losgelaten in de vrije natuur. Vliegen deed hij nog niet, maar hij begon al gauw zijn pluimen te strijken en keek me dankbaar aan. Het komt wel goed voelde ik op dat moment. Nu stilletjes hopen dat Harry de wijde wereld kan intrekken.Is dit geen prachtige manier om de week te beginnen ??Ow yeah, i feel good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nog één schip, de laatste, en ik kan weeral mijn bedje induikelen. Misschien nog gauw een kopje koffie ? Iemand ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 ja lekker Wil.goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Heel erg goede morgen igor. Deze week is het zover hé Moet gaan vertrekken, succes, zie pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nou Wil en Igor, Een heel speciale goede morgen voor jullie. Het gaat jullie lukken hoor...... :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 goede morgen yvon en alvast voor de latere inloggers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goeie morgen Igor Belangrijke dag vandaag he? En lekker geoefend gisteren met de hond? Nog even..... maar even is altijd te lang in dit geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 we hebben liggen slapen op de bank . ja ik heb gisteren afscheid genomen. het moet nu echt afgelopen zijn. ik heb niets meer in huis, heb geen boodschappen nodig. en ik kan onze Wil toch niet alleen laten zweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hartstikke goed dikke pluim. En het gaat je lukken, zeker weten. Zo, en nu ga ik er als een haas vandoor...... ben weer laat. Tis niks om goed te kunnen slapen als je niet drinkt... maar ik presteer het nu zo'n beetje iedere dag om laat te zijn:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 een fijne dag caro. ik ga werken tot laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goede morgen,Wilrijk, zit jij op zee? Leg eens uit als je wilt, ik ben benieuwd.Ik ben toch al weer een hele tijd op. Ik begin de dag nu steevast met het water geven van al mijn potplanten; jee, ik verzamel ze blijkbaar, het zijn er zoveel.Nu toch gedouched (schrijf ik dat zo???) en aan de koffie.Het weekend is rustig verlopen, er waren 2 feestjes en ik ben beide keren BOB geweest, doe ik altijd want dan hoef ik niet te drinken hahahahaha en zo ziet eenieder dat ik heus wel zonder wijn kan.Jaja, kop in het zand he.Vandaag weer rustig doorgaan, we wonen immers in de tropen lijkt wel.Voor wie van hitte houdt, geniet er van en voor wie er niet tegen kan, houdt een plantensproeier bij de hand en gebruik hem veel.Ik ga nu een beetje tuinieren, boodschapjes doen en verder: LUI met veel water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goedemorgen Wilrijk, Igor, Yvonne en Carolien:)Mooi Wilrijk dat je dat beestje hebt kunnen opkalefateren! Hier leeft het vogeltje ook nog steeds dat gehavend tegen mijn raam knalde. Hij eet uit mijn hand en heeft nu zowel een staart gekregen;)Carolien: have fun at the beach!Igor en Wilrijk: succes met de gezamelijke stopaktie!!Goedemorgen allen en ook alle latere inloggers!Hier alles ok, nog steeds droog;) Druk weekend achter de rug, maar met leuke dingen. Dus niet erg:) Dochterlief al uit bed, maar de andere 2 liggen nog op 1 oor. Zal ze eens wakker gaan maken...Fijne maandag maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goedemorgen deze morgen, een vroegertje door de warmte voor mij.Ik begrijp dat Igor iets spannends gaat doen vandaag?en drup het huis bij caro in de buurt gaat bekijken?Vandaag wordt het nog warmer dan gisterendus dat wordt slow motion vandaagIk wens iedereen een fijne dag toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goeie morgen lieve mensen.Wil heb je je pilletje er al in zitten kerel?W.b. het duifje. Als je het nog kunt vinden zou ik het toch nog maar ff mee naar huis nemen joh. Zolang hij niet zelfstandiog eet, overleeft hij het niet. Zolang hij gekropt moet worden kan hij nog niet zelfstandig voedsel zoeken joh. Stom van mij dat ik dat er niet bij geschreven heb zeg. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan, maar als je hem kunt vinden daar waar je hem hebt losgelaten komt het als nog goed. Als hij dan uit zichzelf kan gaan eten is het goed. Meestal duurt dat nog wel een paar dagen. En dan moet je hem als je een tuin hebt of balkon, daar neer zetten.Verder heb ik het rare gevoel dat we vandaag niet gaan winnen. Ik hoop dat ik ongelijk heb.Zo KOFFFFFFIEEEEEEE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 oei bolleke, duifje staat nog op het werk. ik juist thuis, heb gedaan wat ik kon. hoop dat ze het haalt. eerst slapen, dan pilleke ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goede morgen,Hooooooooooofdpijn, hoe lang is dat geleden, nu weet ik weer waarom! Dom schoolfeest!!Kan nu wel een café-lachroom gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goedemorgen!VM, ben je gezwicht gisteravond? Hoe komt dat?Ik heb gisteren een fles wijn cadeau gehad; voelde wel raar. Toen het bezoek aan de borrel zat stond de fles zo uitnodigend op tafel... Maar mijn alc.vrije (koude) bier smaakte veel beter (om meerdere redenen) en ik heb de fles 's avonds met een goed gevoel in de voorraadkast gezet. Voor het volgende feestje.Allemaal droog vandaag? Ik zit hier nu al te zweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Oké Wil, trusten.Goeie morgen Darrie en Nieneke.Nienie gewoon de draad weer op pakken meis. Je bent goed bezig. En dat je een keer de fout in gegaan bent geeft helemaal niets vind ik, je weet ook hoe fijn het voelt om nuchter door het leven te gaan. Die ervaring ben je ook rijker. Het gaat jou wel lukken.Haaaahaaa Darrie. Winnen. Ik hoop het dan zit ik er gruwelijk naast.Kroppen dat doe je door het bekje van het vogeltje open te maken en dan geweekt brood flink, achter in het keeltje te duwen, met een wattenstaafje. Het moet zo zijn dat het diertje het er niet meer uit kan gooien dus duw je het met het wattenstaafje heel diep achter in het keeltje. Als het dan niet wil slikken, wat kan gebeuren, dan wrijf je met je duim en wijsvinger van bovenafaan, onder het snaveltje tot aan het kropje, (dat zit net boven het borstbeen) naar beneden. Daar kun je ook altijd voelen of een diertje vol zit. Dan voel je een bultje boven het borstbeen zitten.Zo Bol gaat naar buiten voor het te wamme wordt.O ja, Ben gisteren naar Jos geweest. Dat is erg goed gegaan. Heb met hem afgesproiken dat, alleen wanneer hij zich goed voelt, hij mij kan bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goeie morgen lieve Alaine, Tapas Caro en nog iemand. Kweet het niet meer O ja, Igor.Zo nu echt aan het werk.Bekkie en Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Dag beste mensen, ik ga er ook vandoor.Houd het droog, fris en fruitig vandaag he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goedemorgen lieve allemaal,Kom even snel iedereen een fijne zonnige dag wensen!En jaja.........Mijn mannetje heeft gisteren gwonnen! kampioen selectie turnen!!!!!!!!!HOERAA!!!!!!!!!!!Daar wordt een moeder blij van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Met alle plezier Dar!!Dit is vreselijk! Allez der zijn natuurlijk erger dingen. Maar ok, het was niet eens leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 GoedemorgenLekker.Geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goede morgen Marjo! BRAVO voor J. kampioen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nien:heart:vriendonnetje,lekker veel water drinken vandaag he!Morgen voel je je weer een stuk beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden