Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Sara en JannigjeDank voor de gevoelige antwoordenZal de vraag voorleggen donderdag aan de halzensnijder.Een gevoelloos typje maar zeker geen onnozele halsMisschien zie ik dan of er een stagiair aan heeft geprutst, een AIO...Dag Fleur Fijne dag morgenDag MadeliefDag Hannah1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Slaap wel allemaal!!! Heb een beetje hoop gekregen. Ben nu te moe om nog verder re reageren Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ga eens een kopje thee makenen de pil nemenAnti biotica, geen paniekEven de tuingeuren opsnuiven en danja, wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik heb je meelevende vragen voorbij zien komen o Wingli maar ze waren niet aan mijof aan een deel van mij gerichtHet is idd jammer als er geen respons komt...Voorts waren het niet altijd vragenen er is wel gereageerd op sommige mededelingendacht ik, maar kan niet alles bijhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 En opeens is het dan stil Op de slag van twaalven een wonderlijk verschijnselgaat er iets gebeuren nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 OK Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Welterusten Alf en alle anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Wing, ook al hoor ik tegenwoordig bij de ochtend ploeg, toch, of doch, vind ik , zelfs in m'n dromen, jammer dat ik niet MEEEEEEEEER met je kan praten, comunication, niet zozeer calrnifornication.Na mijn nachtje trigger, heb ik een aantal songs, filmpjes volgens de Moderator,teveel geplaatst, hoewel ik billie holiday niet teveel vind, anders zal ik het wel hebben over Lady gaga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoi hannahnog net op tijd op me morgen succes te wensenSUCCES!!En Soothe: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en veel sterkte bij de kaakchirug,bah wat een verjaarskado! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Wát: VM, heeft de moderator commentaar gehad op je links?Leg es uit. Mag da nie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik zat ook regelmatig aan de 3 flessen. Soms wel 4.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Sweety, hapy birthday!!Nee Hannah, die was deral langer! Maar wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nog even voor Madelief: je bent eerlijk en moedig!! Blijf hier maar lekker komen. Alles heeft veel tijd nodig. Maar je zult zien dat je er wat aan kan hebben, zeker!!En tja... één spelfoutje en je zit in de gevarenzone hoor.... ach tja tja tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tsja Cath??Beste Vlaamsmeisje,Gisteravond heb je een aantal filmpjes op de dagdraad geplaatst. Ik wil je verzoeken om in het vervolg een nieuwe draad te openen, als je meerdere filmpjes wilt plaatsen. Op die manier houden we een duidelijk overzicht op het forum.Alvast bedankt voor je medewerking en nog veel plezier op het forum!Vriendelijke groeten,de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Drie dagen bivakerop zittenHet gaat steeds beterVond het fijn om te lezenWing, dat je op tijd in deschaduw huptHet is zwaar werken lijkt meEn het wonder een bezoekgaat brengen, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 SOOTHE....!!!!VAN HARTE GEFELICITEERD OUWE REUS! HOEVEELHEID QUA AANTAL JAREN!Heb een fijne dag morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 O! Je mag dus maar 1 link per bericht maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vonden ze m'n muziekjes niet mooi dan? Teveel van het goede??Marjo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Waarom zou ik me schuldig voelen... heeft toch niemand last van als ik drink! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja VM?Verder nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Woman, misschien was mijn geluk wel destijds dat ik gewoon geen geld had.Goedkope trash drinken, met daarnaast voldoende verplichtingen om het niet te idioot te maken.Ja, dat moet het zijn geweest.Toen ik meer ging drinken werd ik al wat ouder. Nee echt, 3 flessen heb ik nooit gehaald.Ik denk dat 1 fles port en 1 gl wijn mijn maximum was. Vroeger met de biertjes, dat weet ik niet hoor.Dan ben je jong en kun je best iets verdragen.Ergens heb ik altijd wel een soort grens gehad. Bij beroerdheid stoppen; ik heb daar nooit doorheen gedronken. Toch leverde het veel angst op, wiebeligheid. Ook elke dag 3 glazen kan funest worden... en gaan knagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Desi??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Op termijn krijg jij er last van Dees, direct of indirect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Marjo, wat is bivak?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Immer en steeds, ter plaatse Marche! Marjo!Vraag voor Wing, omdat, jammer genoeg kan ik geen kanji typen hier, identy, i'm a poser and i don't care i like to make people stare (zou het liedje erbij zetten van polyy styrene maar dat mag dus niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden