Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 515
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank allemaal en ja ben erg moe van de spanning maar ook de spanning Caro weer te zien.
maar nee echte vriendschap, vergaat niet.

Nu lekker even gelegen en ga douchen. Lekker eten voorbereid en dan houzen. Ben dol op de serie house dus hoop wat te ontspannen en morgen verder zien hoe ik nog gekker kan worden hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelieverdje Ditjes en datjes is juist bedoeld voor mensen die moeilijk zitten. Maar als die er niet zijn, kletsen we over van alles en nog wat. Maar jij bent nu belangrijk hoor dus als je wilt vertellen schaam je niet, we zijn er voor je. Weet je dat je ook iemand een p.b. kan sturen als je het moeilijk vind om het toch hier te schrijven. Maar dat zal je wel weten.
Maar blijf er niet alleen mee zitten lieverd, daarmee kwel je jezelf. En schaam je al helemaal niet als je soms gedronken zou hebben. We weten allemaal hoe moeilijk het is om er van af te blijven.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup: van harte gefeliciteerd.
Het gaat dus goedkomen. Zucht maar eens diep..... je hebt nog wel tijd toch?
Wanneer krijg je de sleutel?

Na alle harde werk heb ik mezelf een stel prachtige rozenstruiken kado gedaan. Ik denk dat ik die plaats voor de wand (die ik nog steeds moet afbijten!). Even weer een pauze met een bak koffie nu. Dan later ook nog enkele stokrozen en rotsplantjes planten.

Heeeerlijk: de hele dag in bikini!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar, harde werker!

Oei Mupke, mijn stokrozen van vorig jaar mislukten ook al.... (toen 15. Nu 3)
Hè, het lijkt me juist zo leuk, een stel van die fleurige bloeiers ergens op een hoekje in de tuin.
Nou, ik zal ze dan maar extra vertroetelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: cathy56

Na alle harde werk heb ik mezelf een stel prachtige rozenstruiken kado gedaan. Ik denk dat ik die plaats voor de wand (die ik nog steeds moet afbijten!).

Zit er een tandarts in de zaal?:(

Dag dag lieve Darretje.:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en meteen weer daaaag allemaal.

Ik was al ingelogd, wilde bijlezen en reageren, maar moet nu weg.
Misschien tot vanavond, als het hier niet al te warm is tenminste. :(

Ik kan er namelijk niet goed tegen! Doe mij maar een frisse bui.
En nu snel weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke ik leef nog lieverds! Maar heb een heel slechte dag. Komt door allerlei factoren. Was net met baclofen begonnen toen heel mijn schema werd omgegeooid vanmorgen. Allereerst kwam mijn dochter plotseling langs, die van niets weet en dat wil ik graag zo houden.... Toen belde mijn vader dat ie voor de poort stond..uurtje later was dat. nou dat is al heel beladen als hij langs komt.....maar juist nu vandaag! Toen rolde ik vanmiddag zowat om, zo moe was ik. Maar mijn lieve meid was nog hier, dus ja. Ze moest iets achter mijn pc uitwerken. Maar ik zat net in de fase dat ik meer baclofen moest gebruiken. Nu drink ik nog steeds de hele dag door, maar vanmorgen leek het heel goed te gaan tot dit allemaal op mijn padje kwam. Nu ben ik echt doodmoe. Sorry allemaal. Zal jullie wel op de hoogte houden. Heb tot nu toe ongeveer 1,5 fles wijn op, en dat is niet veel voor mijn doen hoor..... Ja stiekum....niemand heeft iets gemerkt. Oh wanneer kom ik hier nu een keer vanaf!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar eerst dat cluppie regelen meis. Veel werk te doen maja geen tijd om te drinken dan. Planning is augustus dus is erg snel.

Caro als je de sleutel van me hebt laat zoon maar eerst de boel witten en dan kan ik er in en zie verder wel weer. Badkamer moet ook wat maar bespreek ik wel prive.

Nu broer bellen wat hij nog kan maar zo niet ik ga weg. Ben al gesloopt voordat ik vertrokken maar liet en laat zien dat een mens heel wat aankan. Ben mindervalide, alleenstaande, een alcie met uitstel gedrag maar als je wil kan je. Alles draait dus om doorzettingsvermogen en die heb ik ook vaak niet maar als het moet vreet ik de wereld op want ben baas over mezelf, tenminste dat probeer ik hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelieverd je hoeft geen sorrie te zeggen meis. Jij zit moeilijk en je kunt nog niet stoppen met drinken. Veel mensen van ons herkennen dat hoor. Doe het rustigaan en denk maar zo, als wij het kunnen kan jij het ook. Soms hebben mensen wat meer tijd nodig.;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief, je zou kunnen overwegen een andere huisarts te nemen
een waar het wel mee klikt of via via waar je goede berichten over weet.
En bij de AA zou je je kunnen melden, dan krijg je backup en een maatje
die precies weet hoe en wat.
Persoonlijk denk ik dat je fam. meer weet dan je denkt, maar misschien jou wil ontzien
net als jij hen misschien?
Het kan enorm opluchten iemand in vertrouwen te nemen
en ze zullen je graag willen steunen
als jij ze de kans maar geeft.

Ik ga volleyen
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke kom eerst maar mijn vijver leeghalen want ze willen een parkeerplaats er van maken. Moeten ze zelf weten want het is dan hun huis dus haar ff mijn vissen en kikkers weg voordat ze ...........Ja haal je wel op want weet de weg nog best naar Batbant en heb een Stom Stom hahaha.

Alles maalt dus maar komt kee. Tenminste dat komt wel want zie het nog niet zo.

Naja er zijn veel ergere problemen hier dus veel belangrijker. Sorry dat koppie er niet zo bij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,
Ben je vanmorgen toen je hoorde dat je dochter kwam
gaan drinken, zodat ze je trillende handen niet zou zien?

Met Caro ben ik van mening dat ze dat allang weet.
Het zou goed zijn om het zwijgen te doorbreken,
wel moeilijk, ik weet er alles van...
Maar je hebt er al een begin mee gemaakt
door hier te komen :present:

Iedere volgende stap is er eentje,
bepaal het tempo zelf,
maar het zal je opluchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...