Spring naar bijdragen

14 juli 2010

Madelief

Aanbevolen berichten

Nou Bol heb effe je berichtje 'over het hoofd gezien' maar je invulling dat ik dat van jou zou denken... neen lieverd, geen haar op men zonnig hoofd:D
wel in antw op je vraag het gaat hier best, ben stillaan aan het uitbollen zoals je mss hebt kunnen lezen kom ik zondag terug! en de knoop doorgehakt (zoals Yvonne het zo mooi heeft verwoord) ik vertrek terug (als alles hier in B wat meevalt) 1 november én dit voor 1 jaar.
k zal je alles nog wel uitgebreid vertellen wanneer ik terug ben, maar ben gewoon blij en opgelucht dat ik een beslissing heb genomen én thuisfront is zoooo fier op me dat ik hier op een paar weken tijd dit heb kunnen bewerkstelligen dat ze de afstand peanuts vinden en ze hebben al plannen om af en toe naar hier te komen. Kortom ik zat meer te tobben en me af te vragen of dit allemaal wel zou kunnen terwijl zij gewoon al hier op vakantie waren
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 433
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hè Sara, dat vind ik ook. Als het op deze manier allemaal verwerkt wordt ben ik weer een stap verder :)

Een diesel :D Ja, tegenwoordig wel. Vroeger was ik echt een ochtendmens en ben dat nog niet echt kwijt maar de meds zorgen voor wat traagheid in m'n bestaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig :rose: dat je de beslissing genomen hebt. En wat mogen we blij zijn dat internet bestaat hé? Zo kun je gewoon naar de huiskamer komen terwijl je toch ver weg bent.;)
Ik vind je een superkanjer hoor dat je het durft om zolang daar te blijven zo ver weg te zijn. Getuigd van een sterke vrouw.
Mocht je ooit de tijd hebben, kun je misschien wat foto's plaatsen zodat we ook zien waar je bent.
:):sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jannigje, ik lees je berichtje van vannacht, vervelend dat er op dat moment niemand was.
Die angst voor de demonen is hier (op het forum/bij mij) wel herkenbaar. Ik heb het gehad
en ik stond raar te kijken wat ik allemaal droomde en hoe bang ik was. Op de 1 of andere
manier heeft dat droom/verwerkingsproces nogal stilgestaan tijdens de drankjaren
en dat werd ingehaald; droom na droom. Toch was het niet zo eng als waar ik bang
voor was, wel kwam er veel verdriet achter de angst te voorschijn.
Na een paar maanden werd het minder en begon ik eindelijk lekker te slapen.

Wat mij hielp was een speelgoedknuffel in bed; hele verhalen heb ik tegen het
vrolijke hondenbeest gehouden, zo'n grappig fel geel ding met lange flaporen
en een rode tong. Maar ik heb m ook alleen maar vastgehouden en gejankt;
tjee jaren niet zo kunnen janken.

Op een gegeven moment was het klaar en toen kwam er blijdschap, opluchting.
Het was pijn/angst/verdriet van vroeger niet van nu. Nu droom ik veel meer "bij de tijd"
en ik ben nooit meer bang om te gaan slapen. Een heel enkel keertje slaap ik nog
met het knuffelhondje maar verder mag die nu vrolijk voor het slaapkamerraam staan.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jane,

Er schijnt een nieuwe methode te zijn van intapen= Curatape als je wat langer wilt lopen. Dat moet je laten doen en wordt niet altijd vergoed. Het geneest, helaas, niet. Ben op dit forum http://hielspoor.yourbb.nl/index.php gaan lezen maar daar vervliegt wel de hoop op genezing. Er zijn zoveel mensen die nergens baat bij hebben. Het is echt per persoon verschillend. Van wat ik tot nu toe heb gelezen is iemand die in zijn bestaande zooltjes zelf een gat heeft gemaakt op de plaats van pijn en daarna klachtenvrij was.

Rust helpt wel maar dan moet je aan totale rust denken voor langere tijd. Dat is niet te doen. Ik heb vooral 's avonds en ;s nachts veel pijn en als ik m'n schoenen met zooltjes uitdoe. Als ik ga lopen moet ik altijd even door de pijn heen. Dan lijkt het of het wel goed gaat maar eenmaal weer thuis zonder schoenen komt de pijn in alle hevigheid weer terug.

Even de honden voederen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, ik zou er er ontroerd van worden als ik je had gezien met de knuffel. Zo mooi hoe je altijd maar weer, hoe je jouw berichten weer geeft op het forum. :heart:

Ikzelf heb net mijn buufje (die hier een tijdje in huis heeft gewoont) gebeld. Ze is altijd vreselijk bang voor onweer. Heb haar aangeboden om vandaag en vannacht bij haar te zijn zodat ze niet alleen is. Ze vliegt anders de gordijnen in van angst.
Dus ga ik zo ff boodschappen doen voor haar en dan ben ik rond drie uur bij haar.
Kom zeker nog wel langs, als haar gewone comp. het nog doet tenminste. Maar dan weten jullie tenminste dat, als je niets hoort, ik bij haar ben.
Zo nu eerst ff boodschappen doen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
All okay hier
Gister een waanzinnig kostuum gemaakt
Helemaal van goud
Donderdag ga ik met de juf mee naar een halfgevorderde groep van waar zij les krijgt. Zij gaat daar soms extra meedansen en ik mag nu ook mee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook vaak slapen met licht aan.
Was gisteravond aan het oppassen en zag zo'n kinderlampje die dan heel zacht een ster schijnt op het plafond. Ik dacht waarom koop ik ook niet zo'n ding ? Heerlijk toch ! Er zijn heus wel versies die niet kinderachtig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor :D:D:D
maar pas je wel op voor een :rose:nesteek?
Trouwens leuk dat je er wel een stukje voor zou willen rijden met de doggies maar helaas woont mijn vriendin nog verder nl. bij Enschede en dat wordt echt te gortig toch?
Nou ben ik vergeten of het reutjes, teefjes of een combi waren. Zelf heb ik dus een combi, herder gaat goed met alle teven maar reuen hangt ervan af, soms gaat hij dan over op de strategie van "aanval is de beste verdediging":huh:

Heb gereageerd op de eetdraad, thanxxx voor alle reacties!

Zo, dit was Sara weer BEEPBEEP alias Roadrunner :D
Laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar,

Ook ik had als kind al steunzolen. "Platvoeten" kunnen idd een aanleiding tot hielspoor zijn. Wat jij beschrijft zou hielspoor kunnen zijn maar ik ben geen dokter! Ben nu zelf naar een behandeling gaan zoeken en zojuist een afspraak gemaakt voor een intake. Daar behandelen ze met CuraTape volgens de Kinesio methode.
Kan je helaas nog geen advies geven. Rust, en niet te harde of juist te zachte schoenen dragen maar of dat echt helpt weet ik ook niet zeker.

Pijnlijk hè, zeker als je de schoenen uitdoet. De pijnlijke plek ijsen helpt tegen de pijn.

Bij mij ook van een beetje pijn naar heel pijnlijk gegaan. Vrij snel wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

Ben een beetje veel later hier dan dat ik bedacht had, maar ben vanmorgen goed gestemd mn bedje uitgestapt en gelijk even de tuin in gedoken... Weer lekker aan kant hier dus vanmiddag hoop ik nog lekker even genieten van het zonnetje...

Geprobeerd bij te lezen, maar er gebeurt zoveel en er wordt zoveel gezegd dat ik het niet meer kan bijhouden... :angry:
Dus lekker open en bloot de dag in ...
En Droog !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D ik ga me nog eens slecht voelen en zeuren :D

ik heb vanochtend gebeld met mijn zogenoemde begeleider voor vrijwilligers werk.
mevr......, wie?
ach gut, ik ben u helemaal vergeten!!!

Ze had vanochtend nog een plekje vrij
Nee, nog steeds niet werken
maar wel een training die exact aanvult op mijn therapie

13 weken naar school op donderdag en vrijdag
mijn competenties opzoeken en wat wel of niet kan
eventueel een vervolgopleiding.

yihaaaa, actie in de tent!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allo allo allemaal,

Probeerde wat bij te walsen maar stuiterde ook op de verwarring of er opeens 2 Suusjes zijn. Maja begrijp wel meer niet vandaag.

Na een altijd zeer vermoeiende fysio kreeg ik een telefoontje van het AMc (afdeling revalidatie) dat ik 10 augustus terecht kan. Huh? Zonnesteek? Nee mevrouw we hebben een verwijzing van 2 juli dus vrij recent. Morgen maar weer de neuroloog bellen want dat kan maar tot 13.00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...