Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 hee Eks, ook fijn om jou weer te zien.Ik weet echt helemaal niks van jullie allemaal, ik ben er gewoon maar weer ingesprongen maar hoe is het met je?
ekstertje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hoi Emmaroos,Op zich gaat het wel goed met me...Wel de laatste dagen niet zo lekker in mijn vel en sjacherijnig. nergens zin in ook, weet niet goed waarom. Baal er wel van... Zie ook een beetje op tegen de schoolvakantie. Zijn de kinderen hele dagen thuis en gaan zich vervelen....We gaan pas aan het eind van de schoolvakantie weg...Moet maar een plan maken hoe of ik het ga aanpakken denk ik...
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Als het weer mooi blijft Eks, dan heb je de helft al binnen toch?kunnen ze lekker buiten spelen, zwemmen enz enz.hoe oud zijn je kinderen?en als het slecht weer is, misschien wat vriendjes uitnodigen en leuke dingen organiseren eventueel samen met andere ouders? Ik zeg ook maar wat hoor.Hoop wel dat je wat beter in je vel komt te zitten want depri voelen is zo rot.Kop op meid.
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ook goeiemorgen Jet, Woon NET ff te ver van schiphol tegenwoordig , maar zal aan jullie denken.....Eks, ik vond het juist zo heerlijk die vakanties: niet haasten smorgens, op het gemakkie van alles doen.... en meestal gingen wij helemaal niet weg.... centjes waren niet toereikend. Maar ik genoot ervan hoor. En de kinders gingen altijd een weekje bij oma logeren.... dat was groot feest voor ze. En thuis kun je toch ook van alles doen? Hutten bouwen, knutselen, brooddeeg .... noem maar op, het hoeft ook niet veel te kosten hoor.
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Goeie morgen mensenHeeft iedereen het noodweer overleefd?
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Niks niet noodweer hier Bol, wij zitten in het rustige deel van het land;)Ook een hele goeie morgen overigens.
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hihi Dar, als ik dat zo zie ben ik toch blij dat de het vliegveld hier boven in Nederland iets minder druk bezocht wordt;)
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Nee hoor Vonneke hier is het ook allemaal mee gevallen. Wel in Meerkant een km. of 10 hier vandaan. Dus het is echt plaatselijk geweest.Geen noodoproepen gehad Darrie. Maar wat is mijn vriendin bang zeg. Muziek op 10, gordijnen dicht.Ik zei nog "doe die nou niet dicht en kijk eens naar de lucht, die is niet donker. Daaraan kun je al zien dat het mee valt. En het onweer is ook niet dichtbij maar ze was te bang. Ze was wel erg blij dat ik er was. Ben gisterenavond nog naar huis gegaan. Het was niet nodig vond ik om daar te blijven slapen. Ja ik ligt toch het liefst in m'n eigen koffer hoor. En ik had geen zin om de p.c. nog aan te zetten, om me te melden. Dacht, komt morgen wel weer.
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Woooow Bol. die vriendin van jou lijkt dan verdraaid veel op mijn hond...... ook niet op te voeden wat dat betreft dus Lekker he, eigen bed is goud waard hoor, ben ik helemaal met je eens. ====================Nou mensen, ik ga aan de slag hier... ga eens lekker ouderwets de boel aanpakken. Fijne dag allemaal.....
ekstertje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Emmaroos:Heb 3 kinderen van 6, 9 en 10 jaar oud. Weet ook wel dat het me wel gaat lukken, maar wanneer ik zo sombertjes ben zoals nu dan zie ik alles zwaar...Dar:Dat tijdschrift is helemaal nieuw, het is dus het eerste nummer. Dus logisch dat je het niet kent;) Yvonne:Ik kan juist heel erg genieten van het alleen zijn. Met 3 kinderen die ik voor mijn gevoel moet entertainen lukt dat dus niet. Opa's en oma's om te logeren zijn niet voorhanden...Ach, wanneer ik beter in mijn vel zit kan ook ik er anders naar kijken hoor!Bolletje:Ook hier viel het mee qua storm. Wel zijn er wat planten geknakt door de wind en regen....
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Dar ik denk inderdaad dat sommige angsten overgenomen worden door de ouders. Ik weet wel dat mijn vader, storm en ruig weer altijd erg fijn vond. Ging dan langs het strand lopen.Ik vind spinnen en bijen geen prettige dieren. Mijn moeder vond ze eng, dus ik denk inderdaad wel dat je bepaalde angsten over neemt.Ja er zal best wel een goeie behandeling zijn tegen angsten maar zij is bijna overal bang voor. Voor een rotonde, voor bijen, voor onweer, voor grote honden, en nog veel meer. Maar ze is onder behandeling hoor, en heeft zelf al wat angsten overwonnen.
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wat ik juist heb meegemaakt is zo'n ongelooflijk verhaal !! Ik ben er even niet goed van, maar ik moet nu doorgaan. Ik vertel jullie het later wel. Onvoorstelbaar dit !! (heeft goede afloop, voor mij althans).Tot vanavond frummers
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wat ontzettend vervelend Eks. dat je je somber voelt. Het lijkt me zo'n zware opgave als je dan ook nog eens kinderen hebt. Die moeten toch gewoon verzorgd blijven worden, ja en je probeerd toch om je van je goeie kant te laten zien. Zwaar hoor meid.Weet je ook waar die somberheid vandaan komt? Of had je dat al geschreven.
ekstertje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Will:Je maakt me nieuwsgierig:)Bolletje:Nee, weet niet waar de somberheid vandaan komt. Er is niks voorgevallen of zo. Worstel wel erg met de trek...dat wel.
ekstertje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Dar:Ik ga vanavond sporten, heb ik ook wel zin in. Ga nu maar even achter mijn pc vandaan kruipen en wat anders doen. Heb het idee dat hier zijn mij nu niet helpt...Jullie wel bedankt hoor voor de tips en zo...
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 goeiemorgen allemaal,en Eks lekker sportenhelpt altijden je gaat je geheid er beter door voelen
Kore Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 goede morgen:moon:Ook hier geen noodweer gehad.gistermiddag de hele toer gevolgd.behalve van de wedstrijd geniet ik ookvan de rondreis door Frankrijk.Gisteren riep dat een heimwee-gevoel opaan een fijne vakantie, juist in die streek,herkende zelfs bergen, een meer, een stuwdam,herinneringen kwamen tot leven.Het deed me goed : een prettig soort verdrietdat geheeld kan worden...../ geheeld is....'k weet het onderscheid niet precies.Dar, NIET DOEN hoor, die trilogie,net A, als je de eerste neemt...Miste dus een waardevolle forum middag',maar kon veel leren van het nalezen!!!Dank allemaal,Heb vannacht heerlijk geslapen,met mijn knuffel:heart:
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja ik weet het nog dar,ik kreeg er ook dezelfde neigingen vanverschrikkelijk he.Mijn verstand wil er niet aan dat dit echtgebeurd is en wij westerlingen dat niet "geweten hebben".:$
Moby Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Morning All Geen noodweer, gewoon wat onweer en regen. Heerlijk door die verkwikkende regen met de honden gelopen.Nu heeft de wind ons gevonden maar het valt mee. Alleen veel lawaai. Komt misschien omdat alles tegenover elkaar openstaat? Heerlijke, Afrikaanse vispasteitjes gemaakt waar ik nu mee ontbijt Was erg gezellig gisteravond.Kon niet meer lopen dus in bed gekropen. Vannacht heerlijk geslapen zonder nachtmerries. Zo dom geweest vanochtend 1 bier te drinken. Wat is dat toch? Verzet, hakken in het zand. Nu drink ik niet meer. Gelijk ook moe en wil naar bed. Morgen naar het intapen en maandag Fysio. Hoop dat ze me morgen gelijk intapen want anders ben ik op Fysio niet veel waard.
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Je hebt helemaal gelijk Kore, ik ben nu in deel 2 bezig en het is alweer zo spannend, deel 3 heb ik ook in huis.
Moby Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Jane, Niet geweten? Het was dagelijks op het nieuws. Het je echt kunnen voorstellen is wat anders. Gelukkig maar dat we niet alles wat er in de wereld gebeurt kunnen bevatten. Moeten we ook niet willen. Dat is te veel.Helaas kijk ik nergens meer van op maar niet zo dat het me onberoerd laat. Het verbaast me gewoon niet meer.
Moby Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik ga naar bed. Lijkt me het beste Fijne dag allemaal
Kore Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Emma, toen ik ze uithad miste ik die twee gewoon een beetjeSterkte met alles:present:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden