tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dar,er komt een tijd..........ik rook alleen nog maar thuishet mag nergens anders meeren ik vindt het niet eens erg.Zit er een houdbaarheidsdatum op kandijsiroop?ik dacht van niet maar ik ben dan ook geen deskundigeik gebruik wel al jaren hetzelfde zakje kandijgezien het feit dat ik het niet lustduurt het erg lang voordat dat zakje op is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Tida:Dat is ook wel een beetje waar ik zelf bang voor ben...Straks is mijn vader dood en dan kan ik niks meer. Niet uitpraten niks... Maar nu wil ik niet omdat ik mezelf wil beschermen. Tegen hem, maar ook tegen mezelf... Ik ben een zeer emotioneel mens. Meestal stop ik dat dus weg, maar laat ik de kurk eraf dan krijg ik hem er moeilijk weer op. Denk dat wanneer ik mijn vader zie alleen kan janken en ontzettend boos zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dar,Hmm lekker! Hoe laat kan ik aanschuiven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goedemorgen Davidje bent wel erg enthousiast voor de maandag!laten we eerst de vrijdag maar afhandelen.heel erg maar ik kan me niet herinneren dat ik je eerder heb gezienondanks je aanmeldingsdatum.Wats kebeurt dat je nu wel komt schrijven?(bedoel ik niet rot, meestal moet er iets gebeuren voordat je daadwerkelijk mee komt schrijven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goeiemorgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Okido Dar. Werk ze lekker thuis dan, volgens mij met wat meer rust in de tent dan de voorgaande dagen.... En dan je reis naar Marokko in het verschiet.... heerlijk. Ekster, ik wens je heel veel sterkte met die gevoelens hoor. Luitjes, ik ga er vandoor. Fijne dag allemaal... en voor wie het nodig heeft veel sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 morge Jane!!is dochterlief al onderweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Yvonne:Dat gevoel van opgelucht zijn voor je moeder dat ze mag gaan, dat herken ik. Mijn moeder is anderhalf jaar terminaal ziek geweest. De laatste week van haar leven lag ze op bed...moegestreden. In een kunstmatige slaap gehouden na een zware epileptische aanval. Ik was blij dat ze mocht gaan. Daar heb ik ook vrede mee, al mis ik haar. Als mijn moeder nog zou leven dan had ik gewoon nog 2 gelukkige ouders gehad en had ik gewoon zondag op de koffie kunnen gaan. Dan hadden we met zijn allen inclusief alle kleinkinderen van elkaar kunnen genieten. Mijn vader heeft zelfs 1 van zijn kleinkinderen nooit gezien! Zo erg is dat...Is er eentje van mijn broer, niet van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dar,die cursus vindt ik ook echt iets voor jouwerd ook wel tijd, iets leuks om te lerenniet dat geploeter omdat het moetNu kan je er niet meer onderuitMarokkospannend, leuk en ik neem mijn petje voor je afin je eentje marokko ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Yvonne,jij ook niet te hard rennen op je hakkenfijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Krijg je je smaak terug Madelief?voor mijn gevoel lees ik je vaak watertandend terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Fransje:Ik hield mijn moeders hand vast toen ze ging, dat vond ik dan wel weer mooi. Het feit dat je moeder je op de wereld zet en dat ik haar dan weer uitgeleide kon doen...Ze wilde graag euthanasie, maar de arts heeft dat steeds uitgesteld. Toen kreeg ze een grote epileptische aanval waar mijn vader en ik bij waren. Daarna was ze in de war en heeft de arts ervoor gekozen (in overleg met ons) om haar slapende te houden. Alles wees er toen al op dat ze niet lang meer zou leven. We hebben 2 dagen bij haar gewaakt en toen stierf ze. Stom, zit hier weer te brullen en dan denk je dat je er vrede mee hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ekster,:present:een hele bos met bloemenzodat je weet dat er ook nog mooie dingen zijn in het leven.ik maak even ruimte voor jetijd voor mij om aan de dag te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 hij staat in mijn favorieten Daren mijn fantasie slaat compleet op holgelukkig moet ik eerst nog wat sparenvoordat het daadwerkelijk kan gaan gebeurentot latersik sta op de spiekstand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Bedankt voor de :present: Tasseke! Lief!Het was voor mij fijn om even te spuien hier...Het gaat zo wel weer beter met me. Moet nog even de kurk terugduwen;)Je hoeft geen ruimte voor me te maken...die is er al!Bedankt allen. Mooi om te merken dat je elkaar kunt steunen of horen zonder dat je elkaar kent. Morgen kunnen we elkaar in een winkel passeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 daar zeg je zowat eksterdie ruimte is er inderdaadik wilde alleen niet over je berichtjes heen walsendaar zijn ze te belangrijk voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Eks : Er is al zoveel gezegd, en ik kan er weinig aan toevoegen...Alleen dan dat je er toch wat mee moet, want het geeft teleurstelling, boosheid en onmacht...Vandaag weer een nieuwe start en kom volgende keer gewoon je zorgen delen...Tas : Ik was gelukkig onverstaanbaar, dus geen geheimen prijsgegeven Thnx trouwens voor alle aanmoedigingen... Ben erg blij de stap te hebben gezet !!!Hou het wederom droog vandaag, want helaas is de kogel wat betreft gezag door de kerk...Ex krijgt mede gezag en mag de kids meenemen op vakantie naar zn geboorteland...Normaal zou ik onder invloed allang compleet neergeslagen en somber zijn... Nu ga ik mn angst nuchter tegemoet... en kan alle doembeelden wat beter relativeren... Voel me sterker dan ooit !!! Al blijft de angst wel dat hij ze daar gaat houden, maar daar gaan we gewoon zekerheden in inbouwen...Oke, en nu naar de stad voor ventilatoren op de kamer van de kids... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dat doe je niet Tasseke, maak je geen zorgen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dappere vrouwen, ik ga mijn duffe hoofd (en de rest) naar de sprotschool slepen!Daag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Blondie:Knap van je! Jannigje:Sport zè! Dar:Moet hier ook nog een vogelkooi schoonmaken...Niet mijn hobby, maar van wie wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Blondie, je klinkt een stuk minder blond:DJe gaat goeeeed zo te lezen. Hang in there girl. Hang in there. Er komen ook weer mindere tijden maar dat is niet erg, geloof me. This too shall pass.Ok, tandjes poetsen en naar de tandarts, vulling. Brrrr. Blijf het toch zo rot vinden die tandarts. Maar goed, goeie tandjes is ook belangrijk. Dat wordt zweten maar over half uur is het alweer klaar. Daarna naar de tuin. Heb een goed weekend allemaal. Laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ben weer weg, kurk zit er weer op. Op de fles èn op mijn waterval aan emoties. Zal bij trek en/of verdriet me hier eerder melden. Hoop dat dat me gaat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeTida: Dat is ook wel een beetje waar ik zelf bang voor ben...Straks is mijn vader dood en dan kan ik niks meer. Niet uitpraten niks... Maar nu wil ik niet omdat ik mezelf wil beschermen. Tegen hem, maar ook tegen mezelf... Ik ben een zeer emotioneel mens. Meestal stop ik dat dus weg, maar laat ik de kurk eraf dan krijg ik hem er moeilijk weer op. Denk dat wanneer ik mijn vader zie alleen kan janken en ontzettend boos zijn. Dat is ook heel ingewikkeld! Als ik het over zou kunnen doen zou ik m'n boosheid omzetten in alleen verdriet en dát tonen. Ik zou proberen de mooie herinneringen terug te halen en weer de liefde voor mijn vader laten spreken. Ik zou iedereen die tussen mij en m'n vader kwam eens een poepie laten ruiken!Àls ik het over kon doen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Mogge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden