Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier gaat het oké Sinus. Vanmiddag naar mijn manneke geweest. Die woont nu in een bej. flat. Is een beetje een moeilijk kereltje maar het ging allemaal goed. Ja en hij blijft sjagerijnig dat gaat er niet meer uit op zijn leeftijd.
Dus moeten we het maar met hem doen en accepteren dat hij niet kan veranderen. Dat is een moelijk leerproces maar ik begin het te leren. Ben bezig met het los laten van hem, en dat kost af en toe een traantje maar het gaat lukken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een aantal keer echt dronkengedrag vertoond te hebben om me diep diep diep diep voor te schamen, is bij mij de knop om gegaan. dat heeft wel even geduurd, hardnekkige ontkenning zijn we goed in ;)

quote:

Originally posted by:
slokje

Hoe hebben jullie de knoop doorgehakt voor jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, het gaat wel, gewoon ontzien. En dat laatste gaat me niet zo goed af, maar ik zal er toch aan moeten.

Zojuist was ik bij de chinese toko en ik heb een pak rode bonen-ijsjes gekocht. Dat leek me zo raar, hoe zou dat wel smaken. Dus dat moet ik dan kopen. En verdraaid, nog best lekker ook.

Welkom Jan, ik zal zo eens even kijken bij wieiswie.

Slokje, ik weet eigenlijk niet meer wanneer de knop bij mij omging. Het was op zeker moment gewoon geoeg geweest ofzo, bovendien vond ik al die katers en dat repeterende gedrag van flessen kopen - opdrinken - naar de glasbak - flessen kopen enzovoort, nogal saai worden. Het leek me een heel goed idee om het leven nou eens nuchter te gaan bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
niwi

ik vind dat ook PP,

als ieder zijn eigen mening verkondigt heeft hij altijd gelijk, hoewel een ander een eigen mening kan hebben die heel anders is,

maar dat is mijn eigen mening

HiHihi,
:D
Heb je 'mening' meerdere keren moeten lezen voordat ik hem begreep !!! ;)
Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik kan ze altijd nog gebruiken om bovenop mijn kop te leggen als de temperaturen weer stijgen.
Je hebt namelijk gelijk. Ik hield me voor dat het net aardbeienijs was, want ik had ze nou eenmaal in huis en weggooien doen we niets hè, dus was het maar beter om ze lekker te vinden.
Maar eigenlijk smaken ze... melig. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer thuis. Jos had helemaal niet geslapen maar wel heel z'n bed vol geplast:huh: 't Is zo'n drol.:)
Maar ik heb hem lekker helemaal gewassen, dus hij is weer schoon voor de avondzorg.
Ik vind het nog altijd erg leuk om zo met hem bezig te zijn. Klinkt heel stom maar het verzorgende gedeelte heb ik altijd ontzettend leuk gevonden.
Goe Bol gaat d'r eten op zetten. Bohwanen, zouden ze hier zeggen. 3 x raaien (raden) wat dat zijn.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allen,

Wanneer ging bij mij de knop om.?
Op de avond dat mijn toenmalige man mij naar boven moest brengen om te gaan slapen.
Kon de trap bijna niet meer op.
Wist er de volgende morgen niet veel meer van, en had de zoveelste gigantische kater.
Lag voor de zoveelste keer de hele dag doodziek in bed.
Toen had ik al een alcoholtraining op internet aangevraagd bij brijder.
Kon toevallig diezelfde dag beginnen.
Kwam dat even goed uit.
Toen was de knop eindelijk echt om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff... Hier dus geen zwemmen geworden met mn kids...

Relaas :
Ik, vriend en dochter gaan boodschappen doen...
Zoon zit lekker tv te kijken met de buurjongen, honden lui op de bank !!!
Komen we terug, honden verdwenen...
Zoon en buurjongen nog wel op de bank met noodlesoep...

Ruim een half uur lopen struinen door de straten voordat we ze kletsnat aan de kant van de sloot vonden...
Zoon had effe niet goed opgelet bij het openen van de deur, maar erachteraangaan ?
Welnee !!!
Gewoon blijven zitten en dan nog ontkennen !!!
Grrr... Weekend huisarrest dus...

Hihihi wel gelachen om de doggies hoor toen we ze uiteindelijk vonden...
Kletsnat en van geen kwaad bewust, jajaja !!! Schijnheligen !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...