Spring naar bijdragen

maandag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

Reken maar van Yes Witte
Heb de parasol al opgezet om dat hoekje zo koel mogelijk te houden.
Straks eerst met hond een lekker eind wandelen.
En daarna de tuin in, afwisselend een lekker boek en plantjes bijwerken/paadjes onkruidvrij maken.

Wat ga jij doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 512
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is een soort groet witte.

Hier kijk daar, als dat de witte niet is ? >>> de witte sé

Euh, als er ultiem genoten wordt, doe ik mee hé. Ik heb er niks voor niks de naam voor zenne.

Niwi, werken ?? Met een schupje spelen in het zand zeker. Droog zand :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja nu ik het lees weet ik het weer Will
Trouwens jij vandaag veel plezier he in Gent.
Probeer te genieten en observeer de mensen is met alcohol op
en bedenk jezelf dan, dat jou gedrag niet hoeft te lijden tot schaamte
en dat je gaat genieten dat jij morgen geen kater hebt.
Probeer al je oude gewoontes is van een andere kant te zien dus....

Ik g alekker mn moestuin in Yvonne en wat ik daar ga doen
komt ongeveer op hetzelfde neer als wat jij vandaag in je tuin gaat doen;)

Ohh hier van mij ook nog een felicitatie Harry:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele fijne dag Jane
enne lekker slapen tussend de zware sets door he
Dat las ik net toevallig maar mooi op de woorddomino:)

Tida ik vergat jou net helemaal.
Wat heerlijk zeg, dat de tape zoveel verschil in pijn uit maakt.
Had je t nou maar eerder gedaan he.
En goed gedaan gister, dat noemen ze alcoholdebaas;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook maar even een engelenkaartje getrokken...
Dit was de mijne:

"Een beekje bruist vandaag door je gevoelens heen, alle angst en negatieve gevoelens worden uit je lichaam en geest gespoeld. Je voelt je energiek!"

Nou, het klopt in ieder geval dat ik me energiek voel. Heb net 15 minuten me op het roei apparaat uitgesloofd. Het hardlopen gaat nog steeds niet zoals het zou moeten (heb nog last van een blessure) dus probeer ik zo aan wat extra beweging te komen...Voorheen liep ik 3 tot 4 keer in de week hard en nu maar 1 keer. Wel ga ik naar de Zumba en fiets ik veel...

Sinusje:
Goede plannen, maar stel je doelen wel haalbaar op hè! Voor sommige onder ons is het juist lekker om alles in 1 keer aan te pakken, maar het kan ook teveel van het goede zijn... :present:

Ha Bolletje, Yvonne, Tida, Witte, Jane en alle anderen die ik eerder vanmorgen nog geen goedemorgen heb gezegd:) Have a nice day! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word krezie, ik word krezie, ik word een heel klein beetje kreeeeezie! Want nu hadden ze dus alweer een verkeerde kleur deur bij zich. Enfin, die twee weer op pad om de GOEDE deur op te halen.
Hihi, ik moet er ook wel een beetje om lachen. Story of my life, zeg maar, zelden kan hier iets normaal verlopen.

Dag vrolijke Witte en Yvonne en Bol en ik hoop dat ik niemand vergeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Vie, doet me een beetje denken aan die twee schilders die binnen hier een en ander moesten herstellen na de oplevering.....
Verkeerde kleur bij zich.... nieuwe halen.
verkeerde stukkie verven.... opnieuw.
en vervolgens met schoenen met verf eraan over mijn gloednieuwe parket weer naar buiten, verfvingers op de deuren......
Maar ze waren aardig... maar zooooooooooooooooooooooooooooo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Als newbie meng ik mij vandaag maar even tussen jullie. Zo te lezen zijn alle aanwezigen hier al een tijdje de alcohol de baas en dat moet mij ook gewoon gaan lukken! Heb nu nog een liter wijn staan (te veel ingekocht), maar denk dat ik die zo maar eens ga leeggooien.

Had ik dat ochtendoptimisme maar de hele dag door.............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje:
Dat gaat best hoor! Moet je alleen wel vroeg weg. Ik ben gisterenochtend om 9 uur gaan lopen (niet eens zò vroeg) en het was goed om te doen hoor! Loop ook niet zo lang hoor. Voor mijn blessure liep ik de halve marathon, nu dus maar 5 km. Maar hoop ooit weer mee te kunnen met de halve:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Drukke dag vandaag met genieten van het mooie weer met de kids en dogs aan het meer...
:D
Hou het vandaag droog (dag 9 al, gaat goed he Bor?;) )
Nog niets teruggelezen, ga ik vanavond doen als ik rood als een kreeft voor mn lap zit, nu tassen pakken... Lijkt wel een volksverhuizing op pad gaan met 2 kids en 2 dogs... :D

Teveel : Van Harte en plak er droog nog veel jaartjes aan vast !!! :heart::sun::musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Pogingzoveel:
Volgens mij is het een heerlijke dag vandaag om èn die fles wijn lekker weg te kiepen en een andere naam te kiezen:D Echt, je verdiend een positieve naam! Zo klinkt het net alsof je ervan uit gaat dat het nu ook wel niet zal lukken...zo komt het in ieder geval op mij over...En natuurlijk gaat het jou ook lukken:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ping,
Welkom hier.
Goed streven om smorgens de boel weg te gooien, gelijk even boodschappen voor de rest van de dag te doen, komt je geheid zonder drank thuis en dan hoef je die schappen later op de dag ook niet meer langs.

Ik denk dat je je hier wel snel thuis zult voelen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...