Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ff wachten Blondie, ik heb de kan in de keuken staan:)


Ik schaam me diep. Em:present: helemaal vergeten goeie morgen te wensen. Wat stom van me.
Hé lieverd gaat het nog een beetje?

Goeie morgen Witje:heart: Ga je nog iets leuks doen of houd je vandaag ook rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,
ik heb net besloten een beetje kalm aan te doen vandaag
anders wordt het 2 uur reizen om me op het strand in het zweet
te werken en moet ik hollen om te kunnen relaxen.
Vandaag thuis aan de arbeid en misschien morgen dan als beloning
naar het beroemde saunacomplex met een goed boek, klinkt
ook niet gek toch?
En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, Jimi loopt hier nog steeds een beetje stijf...
Zat gisteren de gehele avond aan zn pootje te knagen, maar kan echt niks vinden...
Zo dus toch maar even langs de dierenarts en een dagje rust voor ons ingelast...
Lekker onder een makke boom, is hier alweer 26 graden in de schaduw in de tuin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja beetje domme vraag ook van mij misschien Bolletje
Tuurlijk is het fijn om daar te zijn, als je er beter van wordt.
Ik ben nog niet zo lang wakker dat zal t zijn, waardoor ik zo een vraag stelde;)

maarre het is dus geen pietje waar je een vlindernetje bij nodig hebt, anders had je t natuurlijk wel warm gehad toch :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje, en iedereen die bijgekomen is. Het gaat me erg goed zelfs. Maar dan ook weer niet (zie themas). Ik begin het gevecht hier te haten stilletjesaan. Ach wat, wil jullie er niet mee lastigvallen.

Het zonnetje schijnt, is lekker warm en het wordt een droge dag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit hier wat door zovelen de huiskamer genoemd wordt, kun je eigenlijk ook omschrijven als een bokszaal Will. Hier kun je juist vechten en vooral heel goed leren sparren.
Als je de denkwijze hebt dat je hier de frummers komt vervelen, dan vind ik dat je jezelf onrecht aandoet.
Dusssssss kom maar op en verveel ons maar, net zolang tot je alle gremlins overleeft.
Uiteindelijk is dat het doel van dit forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dee dee Witje. Geen vlindernetje nodig hoor. Je helpt me wel herinneren. Us ff kijken of ik niet iets kan vinden bij mezelf om weer eens naar de h.a. te gaan. Is ook al weer een jaar geleden.:P gniffel.;)
Ik kan natuurlijk wel zeggen dat ik m'n nagel van m'n teen te ver afgeknipt heb, dan wordt het vanzelf wel weer een inw. onderzoek.:):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

geniet allemaal van het heerlijke weertje vandaag!Blijkt geweldig weer te worden!
ik lees af en toe mee als ik de tijd ervoor kan vinden maar don,t blame me als ik niet kan reageren!

dikke kus!
succes Bor en Blondie met dag 11!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...