Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

was dat maar mogelijk eks, hoewel ze het graag willen; hebben er ook al 3 maanden verbleven en was hen goed bevallen
maar ze werken beiden en een maandelijks reisje naar daar zal niet van hun budget kunnen... maar we vinden er wel iets op. er zijn tegenwoordig zeer goedkope tickets te vinden

en hoe ist met jou?vakantieplannen of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, snap best dat dat niet haalbaar is Zonnetje! Ik vind het al héél bijzonder eigenlijk dat je vriend iedere maand kan komen...
Ja, hier gelukkig wel vakantieplannen. Ben er ook wel aan toe al duurt het nog wel even. We gaan 2 weken naar Ameland, kamperen. Het wordt voor het eerst dat we met de kinderen op een camping staan. Hoop dat de kinderen er snel vriendjes maken zodat wij een paar kilo boeken weg kunnen lezen:)
Dat zou voor mij de ultieme vakantie zijn (hoop ook met lekker weer!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet zo een vrolijk iemand als ik te vroeg op moet eks ;). Schijnen doe ik nog ff niet..en rise..nu ja lijkt wel alsof ik ben herrezen uit de dood :D.

Denk dat het een beetje aan het weer ligt zon. Voelde me gisteren om een aantal redenen niet zo goed op het forum en dat blijft dan ff malen ook. Maar de overstap van werk naar vakantie kan er ook aan liggen..
Beetje vanalles door elkaar..peins ikke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge Luitjes

en daar is Fleur weer!

iedereen leuke dingen vandaag in het verschiet?
of wordt het een dag van een en al treurnis, ellende en droefenis?
tjdens de ochtendwandeling was alles uitgestorven, zelfs de eenden, zwanen en reigers heb ik gemist
gaf me een onbestendig gevoel
net of ik in een vreemde wereld woon, eentje die niet van mij is
uiteraard misgun ik niemand zijn vakantie, maar geef mij toch maar de dagelijkse reuring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje:
Ik ben ook niet zo'n ochtendmens Fleur. Nooit geweest ook. Maar terug naar bed gaan werkte bij mij dus nooit. Ik probeerde het wel eens, maar ik kwam er dan altijd sjacherijnig weer uit...Jammer dat je geen goed gevoel had bij het forum gisteren, dat stukje zal ik dan gemist hebben. Ik was er alleen maar even in de ochtend. Ondanks dan dat ik geen ochtendmens ben vind ik dat hier toch de prettigste tijd. De enige keer dat ik later op de avond kwam viel me een beetje tegen;) No hard feelings:)
Dat doormalen herken ik, kan ik ook lang doen...Je hebt er vaak niks aan, maar zet zo'n malend hoofd maar n's stop....Niet dus:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...