tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Emma,een streefloos bestaan is geen bestaan.dat gevoel herken ik, met die refusalhet gaf mij een klein beetje onzeker gevoelzoiets van, hop.......je kan het!net als voor het eerst autorijden zonder instructeurmaar daarna ben ik alleen maar trotser gewordenomdat het kan zonder een pilletjeik slik echter nog wel wekelijks mijn naltrexonik ben dan ook een langzame leerlingde alcohol intresseert me niet maar ik blijf dezelfde neigingen vertonen bij problemenzouden ze ook een pil hebben voor koopverslavingen? lekker hoor Emmaen bedenk maar dat je bij elk opgelost probleem alleen maar sterker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morgend bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Gaat ie een beetje will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morge Bol,hoe is het bij jou?de nacht goed doorgekomen?leuke plannen vandaag?gevoel van Yes?of misschien van No? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goeiemorgen mensenhier hardstikke bewolktde B&B maar eens opkuisenvoor de nieuwe gasten vanmiddagipv weer een dagje strand:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goeiemorgend iedereen, juist wakke, maar moet er direct even vandoor. Over en weer naar -klant met printerprobleem.De dag is nog jong, zij slaapt nog. Best ze nog even te ontzien.Gaat het daar bij jullie allemaal ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 even wat aanpassingen gedaan aan mijn wekkerheb nu een hele lieve vrouwenstem"het is tijd om op te staan, het is nu 9.40 uur" "het is tijd om op te staan, het is nu 9.40 uur"mmm, even wachten hoe lang ht duurt voordt ik geiiriteerd raak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Take care cowboy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Klinkt wel interessant tasseke, zoiets zegt me veel meer dan NEUT NEUT NEUT NEUT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morge Jane,heb je zulke viezerikken te logeren gehad?zo vies dat je de hele dag moet kuizen?neem eerst een kop koffieen dan als een razende erdoor heenen dan is de tijd aan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 JIIIIHaaaaaaaa, riding the horse , whiiieeeeppchhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Kakzakje niet vergeten hé Staan boetes op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morge Will,dat is de enige wekker die ik daadwerkelijk om zeep heb geholpende Neutwekkermaar tja,jij houdt van vrouwen, ikke iets minderze begint me nu al te irriterenhij kan namelijk alleen uit of een minuut snoozen.hoe is bij jou?geloof niet zo fantastischbeetje eenzaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik ben klaar en ga zo lekker naar het water tot later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Gek hoe het water nooit zo ver weg lijkt in Nederland..Zalig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Geniet van de dag slokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Nee Tas, het is keurig bijgehouden hoor,maar ze komen vroeger aan dan geplanden als ik tussen het poetsen (1 uurtje) enhun aankomst vanmiddag heen en weer sjeesdan ga ik lopen stressen. En ik wil het liefst ook wat bruiner worden tijdens het ballen.Gisteren zeker 6 uur gesport, misschien mijn lijf ook maar wathersteltijd gunnen. (ze wordt nog wel eens verstandig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik ga er ook vandoor.Lekker naar het strand, tot een andere keer.Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goeie morgen Fleur.Tas ik ga vanmiddag weer naar Pietje Peut, en verder was ik van plan om niet veel te gaan doen vandaag. Veeeeelte wamme.Goeie morgen Will. Je gaat nog steeds goed hë kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik trek het niet meer!wat een zeurpiet zeg!ok, in plaats van tegen de wind in fietsengeef ik haar gelijk en doe braaf meehet is tijd om op te staanIt's time for action!laters allemaal weerik blijf op de spiekstand staanzodra ik dus een nieuwe smoes heb gevonden...........zijn jullie de eerste die het weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Tas, we kunnen je hier nog niet missen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 bol en jane,jane,doe dan maar een beetje relaxedinderdaad rennen heeft geen zinslecht voor het humeurBol,dat werd eens tijd!weinig doen.Nu ga ik echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 hihihi jane,één voordeel vandaag een trainingsbroek aan ipv een pyamamaakt het schuldgevoel een beetje dragelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Doeg doeg lieve Tas.Hallo goeiemorgen Jane. Ga je vandaag nog wat volleyen?Zag dat Zonnetje vanochtend ook ff op visite is geweest. Wat leuk. Ik begrijp dat ze weer terug thuis is?Ben erg benieuwd hoe het met het hondje van Blondie (geloof ik) vandaag gaat.En heel benieuwd of Ya vannacht een beetje geslapen heeft. Ik hoop het echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goedemorgen allen,Slecht geslapen vannacht, gewoonweg te warm... Straks dan maar een makke boom in de schaduw opzoeken !!!Is er nog koffie ?Zwart graag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden