Hermie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Excuus misschien niet nodig maar kom hier niet zo vaak meer en zie dan allemaal nieuwe namen waardoor ik soms mensen vergeet. Ben blij te horen dat het, naar omstandigheden, goed met je gaat.Ga nu bezig met mijn taak voor vandaag: de BBQ van de buurt voor vanavond voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hahaha Adam,dat is er eentje waar je niet mee hoeft te spotten lijkt dus op zijn baasjefijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 goeie morgen Kanjers:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 morge Bol,goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Succes dan met de voorbereidingen hermie,lekker om met de buurt te eten en kletsenen het drinken aan hen over te laten:Dhopelijk mag iemand anders puin ruimen na afloopenjoy!Ik ga even in de aktieextra spinnen maarkonditie nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 luitjes,ik ga springen, huppelen of rennen naar mijn peuteven checken of hij er nog leuk uitziet**aanpassingdealer staat niet zo netjes, beetje denigrerendaangepast dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 huppel ze, Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hoi Borretje, slecht slapen deed ik in het begin ook, op een gegeven moment ging het wel over zonder medicatie. Ik weet niet of je in je medisch dossier nu wel zit te wachten op een aantekening van slaapmedicatie. Misschien nog even aanzien of iets homeopathisch ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik heb uitstekend geslapen Tassie. En jij?Dadelijk een evaluatiegesprek over Jos, met zijn h.a. Ben erg benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cahty Een hele fijne dag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 En zijn er nog mensen die wat leuks gaan doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hannah, je zei gisteren: "niemand om voor te zorgen". Maar voor je zelf zorgen kan je ook best je handen vol aan hebben toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ha! Internet doet het thuis en inloggen gaat ook weer Ik zal niet de hele dag meeschrijven, maar kom wel graag regelmatig melden hoe het gaat met de alcoholvrije vakantie Gisteren naar de AA geweest. Daar werd al opgemerkt dat ik een betere uitstraling had dan toen ik nog met vriend was. Kon ook zeggen dat ik lekker woon in mijn huisje en dat weggaan bij vriend een hele goede keuze was geweest. Mijn motto van vandaag: vrijdag + dochter gaat vanmiddag en met eten naar vriendin + vakantie = ik drink niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping meldt zich met een megakater:(... En het was gisteravond nog niet eens leuk; ik was alleen maar ontzettend moe. Heb me laten verleiden door de gedachte dat drank me even beter zou laten voelen, maar het was een leugen. Waarom is dat toch? M'n verstand weet dat het niet zo is, maar het lijkt wel alsof die gremlins me op zo'n moment doof en blind maken voor mijn eigen gedachten.P.s. Werk ondertussen thuis, dus zit hier gewoon even tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Gooooooooooooooodmorning all Ah? Er is er één jarig hoera, hoera!! Fijne verjaardag Cat!! :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 gekke borrie Sterke meid!!! Knap en superfragalisticxpalledojeshgeweldig van je! Ping....gremlins zijn wolven in schapenpakjes. Soms moeilijk te herkennen..it's gonna be ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Gadver ze was eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Je nick doet me aan een liedje denken ping Ik gooi het er ff tussendoor maar eigenlijk niet interessant..Ping en pong spelen pingpong. Pang zei de pingpongbal. Ping de zei dat pong het was maar pong zei nee het was pang..Sorry..Back to reality! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Lieve Ping. Geef jezelf de tijd om te wennen aan een ander leven. Dat je gevoel het nog niet kan handhaven is normaal hoor. Er is een geestelijke en lichamelijke afhankelijkheid. Daar ben je niet zo maar vanaf. Maar zolang je bezig blijft om die drank uit je leven te bannen, zal het een keer lukken. Een kind leert ook niet van de ene op de andere dag lopen. Ieder moment dat je niet drinkt is mee genomen, maar wees lief voor jezelf. Het gaat je een keer lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 PingDe gedachten komen uit een drinkersbrein.Een drankje voor dit, een drankje voor dat.De stemmetjes kunnen het prachtig brengen.maar jij bent de baas.Loskoppelen, niets rechtvaardigt de eerste.Uiteindelijk ben je beter af.Nu echt weg.Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nou de volgende keer heb ik je! I'm gonna get ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ze roepen of fluisteren zachtjes....je hebt me nodig...je hebt me nodig...je hebt me nodig..IK HEB JOU NIET NODIG!! It's all in the mind..Het probleem situeert zich als je ze eigenlijk toch nodig WIL hebben. Fleurtje doet gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 It's ooohhhh soo quiet...It's ooohhhh soo still..Ping Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bedankt voor alle reacties! Ik heb gewoon een gremlinhamer nodig: een zin die ik mezelf moet toespreken als ik weer blind en doof ben voor alles wat ik nu weer weet (drank doet me helemaal niet beter voelen).Inderdaad, ik lijk het met vallen en opstaan te doen maar het moet en zal me gaan lukken! Net zoals jullie, die hier allemaal zo vrolijk en adb ronddwarrelen:D..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Een oudgediende sprak over een tweesporenbeleid.Het ene spoor de drank, het andere de gedachten.Dus loskoppelen! De sporen niet laten samenkomen.Wat er ook gebeurd, niet de wissel omgooien.Je wilt niet drinken, dus de drank en de gedachten scheiden.Hoeveel bagger op je afkomt,de eerste nooit nemen.Één drankje is toch niet zaligmakend. De ware alcoholicus wil altijdeen twee een derde etc.Dus...Allen een fijne dag.Hier ook actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden