Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juli 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

Excuus misschien niet nodig maar kom hier niet zo vaak meer en zie dan allemaal nieuwe namen waardoor ik soms mensen vergeet. Ben blij te horen dat het, naar omstandigheden, goed met je gaat.

Ga nu bezig met mijn taak voor vandaag: de BBQ van de buurt voor vanavond voorbereiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 767
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Borretje, slecht slapen deed ik in het begin ook, op een gegeven moment ging het
wel over zonder medicatie. Ik weet niet of je in je medisch dossier nu wel zit te wachten
op een aantekening van slaapmedicatie. Misschien nog even aanzien of iets homeopathisch ofzo ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha! Internet doet het thuis en inloggen gaat ook weer :)

Ik zal niet de hele dag meeschrijven, maar kom wel graag regelmatig melden hoe het gaat met de alcoholvrije vakantie ;)

Gisteren naar de AA geweest. Daar werd al opgemerkt dat ik een betere uitstraling had dan toen ik nog met vriend was. Kon ook zeggen dat ik lekker woon in mijn huisje en dat weggaan bij vriend een hele goede keuze was geweest. :)

Mijn motto van vandaag: vrijdag + dochter gaat vanmiddag en met eten naar vriendin + vakantie = ik drink niet vandaag! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ping meldt zich met een megakater:(... En het was gisteravond nog niet eens leuk; ik was alleen maar ontzettend moe. Heb me laten verleiden door de gedachte dat drank me even beter zou laten voelen, maar het was een leugen.

Waarom is dat toch? M'n verstand weet dat het niet zo is, maar het lijkt wel alsof die gremlins me op zo'n moment doof en blind maken voor mijn eigen gedachten.

P.s. Werk ondertussen thuis, dus zit hier gewoon even tussendoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ping. Geef jezelf de tijd om te wennen aan een ander leven. Dat je gevoel het nog niet kan handhaven is normaal hoor. Er is een geestelijke en lichamelijke afhankelijkheid. Daar ben je niet zo maar vanaf. Maar zolang je bezig blijft om die drank uit je leven te bannen, zal het een keer lukken. Een kind leert ook niet van de ene op de andere dag lopen. Ieder moment dat je niet drinkt is mee genomen, maar wees lief voor jezelf. Het gaat je een keer lukken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ping
De gedachten komen uit een drinkersbrein.
Een drankje voor dit, een drankje voor dat.
De stemmetjes kunnen het prachtig brengen.
maar jij bent de baas.

Loskoppelen, niets rechtvaardigt de eerste.
Uiteindelijk ben je beter af.

Nu echt weg.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties! Ik heb gewoon een gremlinhamer nodig: een zin die ik mezelf moet toespreken als ik weer blind en doof ben voor alles wat ik nu weer weet (drank doet me helemaal niet beter voelen).

Inderdaad, ik lijk het met vallen en opstaan te doen maar het moet en zal me gaan lukken! Net zoals jullie, die hier allemaal zo vrolijk en adb ronddwarrelen:D.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een oudgediende sprak over een tweesporenbeleid.

Het ene spoor de drank, het andere de gedachten.

Dus loskoppelen! De sporen niet laten samenkomen.

Wat er ook gebeurd, niet de wissel omgooien.

Je wilt niet drinken, dus de drank en de gedachten scheiden.

Hoeveel bagger op je afkomt,de eerste nooit nemen.
Één drankje is toch niet zaligmakend. De ware alcoholicus wil altijd
een twee een derde etc.

Dus...

Allen een fijne dag.

Hier ook actie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...