Jan40 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Voor Marieke, ik vind dit nog steeds erg indrukwekkend:
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Hey Dar. Ik zit King Solomon's Mines te kijken. Houd wel van dat soort films.Wing vandaag gewerkt? Nou hier is het toch nog wel benauwd hoor. Ik wordt dit weer nu toch wel een beetje erg zat.Merk dat ik s'ochtend niet echt uitgeslapen op sta. s'Nachts slaap ik minder goed dan wanneer je lekker onder de dekens kan kruipen. Dit is niet prettig maar goed, er is altijd wel iemand die klaagt over het weer.Ben je bezig met iets op te knappen in je werkplaats?
Jan40 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Erg mooi ja. Wat vind je trouwens van 'onze' Janine?
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ik ga weer stoppen mensen. Slaap allemaal lekker en tot morgen weer.
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Dar we hebben allemaal autisme hoor.Waar heb je die test gedaan?Ik wilde via de SAR in Rotterdam, maarze wilden me niet op de lijst zetten, want er was aleen wachtlijst van 2 jaar en de kans was erg groot dat het viavader komt. Maar ja theoretisch kan het ook van 2 kanten, toch?Ik herken ook wel veel bij mezelf.De psych. van zoon zei overigens dat er onderzoek naar gedaan is en dat die aantoondedat mannen in principe veel meer autisme hebben dan vrouwen. hij was het niet helemaal eensmet dat onderzoek. Mijn oprmerking dat hij dan ook een man was (en het autisme bij volwassenengekenmerkt wordt door ontkenning) werd niet echt gewaardeerd. En het komt wel degelijk bij vrouwen voor, maar omdat vrouwen vanuit rolpatronen veel socialergekneed worden is het des te moeilijker te herkennen.
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ik 13 punten.Maar ik ben al jaren lid van de NVA en weetdat de vragen die in de test staan niet eenbreed genoeg scala aan mogelijkheden biedt.Dat kan ook niet voor zo'n blad als Psychologie.Maar er zijn geen 2 autisten met dezelfde kenmerkenen de meeste moeten nog ontdekt worden.Dus voor wat de test waard is, ik zit op een gemiddelde score voor een vrouw.das mooi.En Wing jij?
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Mijn volleytrainster heeft dat ook Dar,die ging onder narcose hardop alle tel.nrs van ons cluppie prevelenden werd ook zo weer wakker. Ze was zo bang iets van haar geheugen kwijt teraken. Toch hoort het bij haar karakter, perfectionistisch, en zeker niet autistischeen socialer iemand als zij ken ik eigenlijk niet.
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Zo lieverds, even aan en afmelden hier. Zit er even helemaal door van vermoeidheid.Ben niet 10x in slaap gevallen in de cinema, maar 20x denk ik. Van heel de film zo goed als geen bal gezien en kon langs geen kanten volgen. Temesta van vanmorgen was nog niet uitgewerkt denk ik. pfff Afin, val in de zetel, morgen vroeg weer op en 1000 dingen te doen, waaronder polé polé in Gent Weer een droog dagje op mijn conto !!! Slaapwel lieverds, will's offDe laatste dagen hebben zijn tol geëist.xx
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Truste Will,volhouden nu he, dan gaat het snelstweer bergopwaarts, op beide fronten!
druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Was ff op kookdraadje. Sjonge daar heb ik het echt naar mijn zin. Zoveel ideeen en lekkere dingen.Zal me niet vergissen maar om Marjo maak ik me nooit zorgen want die is super sterk. Maja ben ook maar een mens dus hoop dat ik me niet vergis en ze wekte bij mij geen ongerustheid. Denk dat ze gewoon lekker fladdert en huppelt zoals ze is.
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ha Wing gefeliciteerdnou snap ik ook mijn zwak voor jou:D
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 fijn Han,goed om te horenvoor jou ook he
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 nee johte vroeg met zorgbestaat niet:heart:
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 hoezo geobsedeerd door cijfers???????
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 En ik moest natuurlijkeen zwerver helpen enzijn levensverhaal horen..
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 ach Marjo:heart:en die ligt nu te pitten op een extra matras?
VM1 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Gaat het over Fibbonaci?????Dan kom ik meedoen.Hoewel ik slecht ben in blind typen met azerty en ik zit buiten.
druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Hahha Hannah1 zie je wel dat je een kloek bent?Ja Dar een super idee van woman. Marjo ik zit gewoon achter de pjoet En wat doe jij als ik vragen mag hahaha
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 is dat nou een meervoudige persoonlijkheid Wing?ik dacht dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen?de uitzondering die de regel bevestigt???in elkgeval grandioos.Nou ik ga maar eensheel nederig slapenna dat optreden.weltersusten allemaal:lips:en morgen fris weer op.
druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ja ik kruip ook mijn nestje in. Doggy aan het voeteneind en demente poes tegen me aan met lekker veilig ons zomerdekbed over ons heen dus niemand doet ons wat.Slaap lekker alllemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden