Spring naar bijdragen

zomdag 25 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Regen bij jullie Bol?

Hier nog zonnig/licht bewolkt en droog. Graag zo houden want ik heb verder geverfd, in de hoop dat er nog tijd genoeg is om te drogen. Op een flinke rand, die hoog zit, is mijn wandje in de tuin bijna klaar!
Ga nog even boekje lezen in de tuin en dan maar even dutten. Voel een depribui zitten en kan dan maar beter een tijdje gaan slapen...

Er zijn nieuwelingen in de huiskamer, of in de buurt kan ik beter zeggen: Welkom!

Het is rustig hier hè... nou, ik kom later wel eens weer.
Doei!
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoiloi daar ben ik weer.
Dacht dat ik het wéér niet zou redden voor de buien maar gelukkig is er nog niks aan de hand behalve een paar wolken.
Wolken ook in mijn kop, heb geprobeerd te slapen (net als Cathy) maar lukt niet.
Gremlins die elkaar bij toerbeurt lijken af te wisselen. :devil:

Op wie-is-wie vind ik lang niet alle nieuwkomers, klopt dat?
En ik geloof dat ik toch eea gemist heb de laatste dagen; wat is er met Suus en Fleur?
Weet iemand trouwens hoe lang Caro een ban heeft?
Mis wel meer mensen trouwens maar ja tis ook vakantietijd natuurlijk.

Grrrr weet niet wat ik zal doen; strijken, notulen uitwerken, cv bijschaven, iemand mijn sollicitatiebrief laten lezen? Ben daar erg onzeker over, is alweer zo lang geleden.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mn beeldscherm heeft het begeven, ik had nog een oudje staan, maar die bibbert echt verschrikkellijk. En ik krijg em niet scherp. iemand een tip ?

Martinbernhard, welkom!
"vandaag laat ik de eerste staan"
Zo werkt het.
Concentreer je op vandaag, de eerste slok niet nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de bioscoop. Ben met het gezin naar de film geweest. Was gezellig. De laatste keer dat ik er was had ik een klein flesje witte wijn gekocht bij de kiosk, dit keer een flesje water;)
Nu even internetten en dan zo pannekoeken bakken. Vriendlief zit achter een biertje en wilde net nog naar de winkel voor wat chips. Ik dacht: doe maar niet want dan vraag ik vast of hij wijn voor me meeneemt...Heb dus voor de kinderen iets anders te knabbelen gevonden zodat vriendlief niet naar de supermarkt hoefde...Pffffff, geregeld! Nu dus wel vette trek (in wijn en niet in friet;)), maar niks in huis:D
Nu dus aan de thee...

Caro een ban? Wist ik niet...Jammer voor Caro. Weet niet waarom je hem hebt Caro, maar toch een :present: voor je! Hoop gauw van je te horen hier.

En waarom is Fleurtje weg? Even geen zin, of is er wat anders? Fleur alles ok??

Martinbernard:
Het helpt mij om niks in huis te hebben. Heb je je bier al in de gootsteen gekieperd? En afleiding zoeken. Hier zijn en meekletsten helpt ook! Of ga wandelen, fietsen, iemand bellen, etc. Kijk anders bij Tips en adviezen hier op het forum, daar vindt je vast ook zat tips. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen,

Kom me hier toch even melden. Heb een superavond/-nacht gehad, maar ging pas tegen half acht slapen dus ben nu nog half 'dronken'. Vandaag/vanavond blijf ik dus lekker wazig in m'n nachtkleding rondlopen in de hoop dat morgen alles weer wat helderder is.

Gisteren/vannacht was een soort afscheidsfeestje en het was echt top, maar bij deze beloof ik nogmaals (!) dat ik vanaf nu geen alcohol meer in mijzelf giet:)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sara: ik wil je wel helpen hoor, schrijven is mijn vak namelijk. Omdat ik vandaag dus niet alles even helder zie (zie mijn bericht hierboven) gaat het nu niet meer lukken maar de komende dagen wil ik zeker even naar je brief kijken als je dat nog wilt. Ik hoor het wel van je....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martin,
in elk geval hier op het forum blijven tot het moeilijke moment voorbij is.
Kijk maar waarom je drank wil, ben je moe, of verveeld, boos, hongerig?
Als je wat te eten maakt en vroeg warm eet, dan helpt dat meestal wel, wat
extra aandacht voor je maaltijd, ben je meteen gezond bezig.
Als je het heel zwaar hebt is de methode van Houtje vast wel wat voor je;
je zet je kookwekker op 30 min. en gaat even iets leuks doen in die tijd.
Meestal zakt de trek dan al. Zo niet herhalen, zo vaak als nodig is.
Heb je m uitgezeten dan beloon je jezelf met iets een film(huisfilm), uurtje lezen. iets lekkers,
gewoon even lief voor jezelf zijn op een manier die bij je past.
Morgen ben je blij dat het gelukt is.
En idd wat Eks zegt, zorg dat je niets in huis hebt. Gooi het weg, geef het in bewaring,
sluit een pact af met een maatje, dat kan iemand van hier zijn die ook net is begonnen
en daar mail je dan dagelijks extra mee. dat werkt echt heel goed.
Succes, je kunt het!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Martin.
Welkom op het forum. Je vraagt of we je kunnen helpen. Is dit vandaag de eerste dag dat je droog staat?
Heb je al goed gegeten want als je zoveel trek hebt, en je zou gaan eten, dan is je maag gevuld en de trek kan daardoor soms verminderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxx Ping! Bedankt voor je aanbod en lijkt me nu idd geen goed plan met zo'n mistig hoofd.
Maar bedoel je met "afscheidsfeestje"dat je gevierd hebt dat je na nu nooit meer drinkt?
Oeps, die ken ik, heb al heel wat van dat soort "feestjes" gevierd :angry:..........

Heb het er op dit moment ook erg moeilijk mee en baal daar giga van want als ik vanaovond niet drink is het morgen 4 weken nou dan.....en toch....en toch.....
Blèèèè`hhh

Sorry Martin kan je ff niet helpen tenzij je het als steun voelt dat er nog meer mensen nu aan het vechten zijn tegen die verd... drank.
Hang on boy, als je het echt wilt kun je het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane :D
nóg een taaldeskundige in huis ;)?
Kan iemand mij dan vertellen of je tegenwoordig bij een c.v. alles in aflopende chronologie dient te vermelden? Dus bij opleidingen, werkervaring etc. het laatste eerst?

Sorry wanneer ik typefouten maak ben heel erg gespannen, zit nu een peer te eten, heb net een sigaret bijna opgevreten, strijk zo nu en dan tussendoor schiet dus niet op en ben hyperhyperhyper.
Verdikkemie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil:
:devil::devil:
:devil:


Zooo hier even voor Ekstertje een speciaal gemaakte gremlin mepper
Gebruik me goed vandaag, want volgens mij heb je m hard nodig.
Dus schroom niet om m te gebruiken:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwas al Lonely, tired en hungry maar na het herlezen van de dagdraden van vrijdag en zaterdag ook nog angry; het kwartet is dus weer compleet......
Enne het voelt ook wel een beetje zoals wanneer ik op reis moet: heb ik alles klaar liggen, keurig uitgezocht en lukt het niet om het in de koffer te doen.
Ik wil zo graag solliciteren maar heb nu ineens heel erg drempelvrees.
Hm ben dus ook kwaad op mezelf.
Ook al geen helpende gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee saartje
Jaaaaaaa natuurlijk mag jij m ook gebruiken
of zal ik jou er ook 1 geven, hoef je m niet te delen;)

Komt ie, speciaal voor jou
:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil::devil::devil:
:devil::devil::devil::devil:
:devil::devil:
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Witte :present:, zal er dankbaar gebruik van maken.
Volgens mij heeft ons nieuwe lid Martinbernhard er óók 1 nodig maar zie dat hij niet meer ingelogd is.

Zo heb weer n paar handdoeken gestreken.
De honden kijken me raar aan, nou dan weet ik wel hoe laat het is. Nee, geen tijd om ze uit te laten of ook wel n beetje, maar vooral dat ik dus uit mn normale doen ben.

Barst van de koppijn, leek vanmiddag ff wat minder na pijnstillers maar nu weer terug.
Weet niet wat ik nu nog kan slikken, durf het antimigrainemiddel niet te nemen omdat ik gisteren weer een kleine aderverkramping had van de kou (tja, hoe gek kan n mens t verzinnen in de zomer hè?).
Nah, maar weer strijken............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maar denken: wat is het stil hier?
En jaaaaa hoooooor...........zitten ze allemaal op de pact-draad :huh:
En nog met een item dat me aanspreekt ook, nl. geheugenverlies/vergeetachtigheid.
Maar ik vertik het om op een andere draad te gaan.
Ben mss niet "oude garde" maar was er vorig jaar ook en ik vond en vind dat alles op deze draad moet/mag/hoort te gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sarah, piepte even om de hoek en zag je vraag over cv.
Tegenwoordig moet je beginnen met wat je het laatst hebt gedaan en dan naar beneden terugwerken naar waar je mee bent begonnen...
Verder weet ik ook niet zoveel van sollicitaties.... kan alleen maar voor je hopen dat je de baan gaat krijgen.

Las ook iets wat je schreef over vrijdag en zaterdag en een kwartet....
Begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoelt, misschien wil ik het ook niet weten :$

In ieder geval.... maak je niet al te druk over het solliciteren hoor en alle dingen die je verder aan het doen bent.
Misschien gewoon even pas op de plaats.
Strijk ligt er morgen ook nog (kaboutertjes schijnen niet te bestaan)
En alle andere klusjes ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...