Spring naar bijdragen

zomdag 25 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, bijgelezen.

Will: Wat ik jammer vind is dat je deze draad voor jezelf luchtig wilt houden.

Toen ik hier begon en op andere topics postte kreeg ik een aantal keren de reactie: "Kom naar de dagdraad, dan krijg je veel meer reacties".

Dat heb ik gedaan en inmiddels is voor mij dit de draad van lief én leed delen geworden.

Daarbij komt dat per dag hier zoveel reacties staan (waar ik nu aan gewend ben) dat allerlei andere topics lezen me gewoon te veel wordt.

Kom Will, wees jezelf, ook hier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen:)

Nog niks gelezen, maar kom vast goedemorgen zeggen...

Isa: GEFELICITEERD met je 1ste jaar!!! Super meis!! :present::present::present::present::present:


Had zelf gisterenavond een moeilijke avond. Maar heb niks gedronken. Vandaag op dag 10, maar het lijkt of ik al eeuwen bezig ben...Weet waarom ik het laat staan, maar mis het toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
cathy56

Hee Tida, heb jij het koud joh? Zelf ben ik blij dat die hitte nu een poosje weg is....


Deze frissigheid is even heerlijk; hier schijnt iig de zon nog.




Spud, ga je iets doen met gasten in het bos? Is dat je werk?



Ja, behoorlijk koud (Midden-Nederland) Nu staat hier alles ook open ;) De laatste dagen vond ik het heerlijk, niet te warm. Zo mag het voor mij het hele jaar zijn :rose:

Spud, wat heerlijk, een huis in het bos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig ja die somdag van yalala
laten we er allemaal een leuke somdag van maken..


Wat leuk dat je een oude bekende van hier krijgt spud, doe dr de groetjes

Hee ekstertje, dat missen is wel normaal natuurlijk, dat kan nooit 1,2,3 over zijn
Ik was gister nog op een feest en werkelijk iedereen stond met een borrel
maar ervan uitgaande dat ze nu allemaal een kater hebben, trekt me er dan wel
doorheen hoor.

Jij ook een goeiemorgen alf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gezellig volle bak hier.
Kom maar heel even binnen piepen en dag zeggen.
Zag in de gauwigheid dat de kittens geplaatst zijn... heerlijk Spud, en huis in het bos.... zaaaaalig.
koud... regen.....?
Hier strakblauwe hemel en 28 graden in de tuin.... kwam even binnen om wat af te koelen.....
Cath.... ook ik mag van mezelf niet maaien op zondag...niet uit religieuze overwegingen maar gewoon: 1 dag in de week rust en stilte , ook voor mijn buren.
Maar geloof dat we een uitstervend soort zijn..... maaien... timmeren, vlakschuurmachines, vuvuzela's (ja nog steeds) enz enz, Gelukkig niet allemaal tegelijk, hihi;)
Ga weer even verder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte:
Hoop maar dat wanneer ik langer niet drink het gemis minder zal worden. Het lijkt soms net of ik ruzie met mijn beste vriendin heb...Slecht voorbeeld misschien, maar dat geeft wel een beetje een indruk:$

Isa:
Hoop echt dat ik over een jaar net zo trots op mezelf mag zijn dan jij nu MOET zijn;) Echt meissie, ik zei al: supergoed!! Je hebt je leven in eigen hand genomen en er iets moois van gemaakt! Nieuwe baan, liefde...en geen katers meer!

Alf:
Gaat het wat beter met je nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...