Spring naar bijdragen

zomdag 25 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeieavond allemaal, Frans, kruimel, borretje, pietjeparel, wingchun,wijfie, niwi, Madelief, Vlaamsmeisje, Sara en lin... volle bak hier.

PP , je vraagt naar Fleur..... als ik kijk naar haar berichten van gisteravond heb ik het gevoel dat zij even hier niet wil zijn.
Ben er van overtuigd dat zij geen ban heeft gekregen, zou niet weten op welke grond dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom wel boven water PP. Eerst verteren..

Je schreef wing, maar je leek me niets geleerd te hebben.
Ik neem het persoonlijk, toegegeven, maar zie niet hoe ik het anders nemen moet.
Gisteren was héél zwaar voor me..het steekt als je zulke woorden gebruikt naar VM toe..Meer omdat VM iemand was die me kwam opzoeken ooit. Alleen op mijn rots.

Maar besef dat ik me weer te veel eer toeken. Ben redelijk gevoelig op het moment. Zal aan PMS liggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was zelfs niet van plan vanavond op te dagen..Heil aan..
Crap also..

Ben hier ff voor een aantal mensen..ik las terug..Ik zou zelfs niet weten wat ik tegen jullie zeggen moet nu..
Eerst moet ik ff..je weet wel..

Er is een bodem en toen was er de bodem onder de bodem.
Fleur :heart: you..You knows who

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik dochter vanmiddag uitleg gaf over HALT (hungry, angry, lonely and tired) bedacht ik dat ik dronk vanwege woede en/of onmacht. Nu - in mijn nieuwe huisje - voel ik alleen maar rust. Dochter helpt mee met huishoudelijke klusjes en OVERvraagt geen aandacht. We kunnen in goed overleg samen afwisselen tussen pc en tv. En vooral: we kunnen samen heel veel lachen. We begrijpen elkaars humor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...