Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi VM, moet bekennen vandaag een brooddag :$
Verder oké, heb hier vandaag fijne ervaringen opgedaan en voelde me gesteund in mijn eerste wankele stappen tot herintreden en blij met de complimentjes voor 4 weken.
(Zie je wel dat hier best fijn kan zijn ;)?)
Hoe ist met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur schei nu eens uit om iedere dag weer opnieuw iemand uit te zoeken waar je ruzie mee uit lokt. Dat is niet prettig meid en het helpt jou ook niet. Het is beter om te blijven kijken naar jouw problemen en die aan te pakken. Dan kun je echt groeien. Zolang jij maar bezig bent om mensen uit te lokken, kun je niet werken aan jezelf. En daar kom je tenslotte toch hier voor.
Je trekt mensen aan, en als die dan dicht bij je komen schop je ze weer hard weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Fleur,

echt! Neem het van mij aan, soms moet je stoppen, zowel IRL als geschreven, niet omdat je geen gelijk hebt! Maar het gaat niet altijd over gelijk hebben.

En je moet je niet altijd aangevallen voelen! De mensen praten ook maar over hun gevoelens en ervaringen, daarom niet direct op jou gericht!

Ik hoop echt dat we mekaar nog es snel zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxx Sinusjuh, sportfanaat!
Ehm.............geloof dat ik me maar troost met de opmerking die iemand laatst maakte dat ik in elk geval een "nuchtere vrolijke olifant" kon zijn :D
Heb int verleden best fanatiek getraind, lichte body-building jajaja echt waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sara

Thanxx Sinusjuh, sportfanaat!


Ehm.............geloof dat ik me maar troost met de opmerking die iemand laatst maakte dat ik in elk geval een "nuchtere vrolijke olifant" kon zijn
:D

Heb int verleden best fanatiek getraind, lichte body-building jajaja echt waar.



Hahahha ik een sportfanaat , nou ehm dat ben ik in wording dan he?

Ik sleep rustig mijn 20 kilo overgewicht mee de sportzaal in hoor . Kan me allemaal niets schelen . het moet er toch vanaf , dus aanpakken die hap!

Misschien kom jij ook weer eens zover.
Ik gun je het iig wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel, hoop dat je toch nog even meeleest.
Misschien is het voor jou een optie om te lezen/posten bij Thema's -- het pact?
Daar wordt uitsluitend over de problemen met drinken gesproken en hoef je niet pagina's lang te scrollen om iets van jouw gading te vinden.

Goeieavond overigens voor iedereen.

Bol... please..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Akelei dat is inderdaad een rare gewaarwoording. Ik herken het wel hoor. Je bent zo bezig met die persoon te verzorgen dat heel veel dingen je ontgaan. Voor wie ben je mantelzorger? En doe je dit alleen of zijn er nog meer mensen die jou helpen zodat het neit al te zwaar wordt?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...