fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Troost jezelf met dat ideeIt's not Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ok, ik begin aan Dr. John, ook wel the night ripper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En Co wat's nieuws??Gaat alles in het blauw naar wens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 wijzenwijzen nietterecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 is dat een voorwaarde wing?Ik las jou nooit...heb je nog nooit gelezen. Ben je groter dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Zwevend op de wolken,Sta ik stil bij diverse volken,Huidskleur, politiek of geloof,Zijn we blind of doof.Dromend,Mooi helder wit en blauw, pikzwart, grijs en grauw.Dromend over vrede,Zoekend naar een rede,Respect, vertrouwen, eerlijkheid,Basis van alles wereldwijd,Iedereen is rijk door te leven, Besef het door liefde te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 VMJa hoor gaat prima met mijen zo te lezen met U ook!!!! Mooi!!!Keep on the spirit Vlaamsche Deerne !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Co!!! C. Zie of hoor je snel nog es!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoeveel keer heb ik nu slaapwel gezegd? Slaapwel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Its all clear...got confused Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik ga uitloggen...Misschien dat ik laters nog wel effe inlog...Ga nu cabaret kijken...Effe zin in iets vrolijks na dit gelezen te hebbenSoothe en Wing : Thnx voor jullie steun en aanmoedigingen...Ik kom er wel !!! Reken daar maar op !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik vraag me af: wat moeten 'we' hier van onszelf laten zien? Onze worsteling met drank? Onze levensgeschiedenis? Wat precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelHihi, ik zie door Coco een zin die ik bij woorddomino schreef. Lijkt me bijonder van toepassing :D Behouden van het goede etc, PP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wijfie, heette jij hier een paar weken geleden nog anders. Ik weet niet of ik je oude naam mag noemen?Waarom heb je een nieuwe naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat zal waar zijn Coco. Ik was onlangs onaangenaam verrast door een pb van iemand die me hier gespot had en wist dat ik op een ander forum ook lid was.Dat voelt niet goed en niet veilig.Dus van mij horen jullie weinig concreets. Mijn vraag was n.a.v. een paar verwijten hier een paar pagina's terug van de ;e;en naar de ander, over niets van jezelf laten zien. Dit is een openbaar forum, dus better safe than sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Werd je herkend Wijfie, of was je bang voor herkenning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik kan niet begrijpen dat iemand Woman wil beschuldigen van drinken. Soothe, je bent goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Voorlopig sluit ik af met the good son van Nick!Tot later, morgen ofzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat heeft ook niemand gedaan Tatum.Welterusten Coco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi Tatum, hmmm, maar ja het kan mij ook overkomen he, een onbewaakt ogenblik en het is gebeurd....men heeft maar ene seconde nodig om die eerste slok te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 den woman se....je kijkt er inmiddels ook nuchter tegenaan he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ja niwi seHeb mn lesje geleerd, 1.5 jaar met uitglijders proberen, steeds weer opnieuw op mn droge schaatsen klauteren. na zo''n lange tijd proberen en volhouden leer je waar de scheuren in het ijs zitten en vooral ook waar de wakken zijn. Zucht, wat was ik hardleers .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 da bedoel ik, woman....toen ik bijna een jaar geleden hier kwam en je bezig zag...nou nou,....daarom heb ik wel bewondering voor je dat je zo stug volhoudt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 JesHet gaat nu vanzelf, ik heb de grand finale meegemaakt. Het werkelijke dieptepunt waarin ik dacht: this is the end. Dit nooit meer. En nuchter zijn is zo reuzefijn, het lijkt wel verslavend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wijfie, dan zou ik ook nu even je vorige naam uit je bericht verwijderen op de vorige bladzijde..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden