Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Kk zie je, krijg meteen zin om te dansen in mn danszaaltje. a ik zo doen. Even de muziek prepareren.
Donderdag alweer les in Amsterdam en hopelijk nog privéles van mn eigen juf. En natuurlijk xtra met die meiden oefenen voor het optreden.
Optreden is 11 september. in de buitennlucht dus iedereen kan komen kijken :)

Geplaatst

Nee VM ik lust geen vis:(
Vlees eet ik zelf thuis niet, maar als ik bij anderen eet of uit eten dan wel.
Dus ja, graag :)
Zowie neem ik zelf brokjes voor mee
x

Geplaatst

Al even terug van mijn adviesgesprek, maar moest effe uitrazen !!!

Geloof het of niet maar de wachttijd is minimaal 4 maanden voordat ik aan mijn therapie kan beginnen en ik wacht al ruim 3 maanden...
Het is toch te gek om los te lopen !!!
Afijn, nu flink boos, maar deste meer vastberaden om die drank te laten staan...
Gun ze het plezier niet dat ik nu op mn bek ga, nu ik net zo goed ga

Afijn, jullie zijn de volgende 4 maanden nog niet van me af...
Zal jullie steun nodig hebben... Maar het is goed om te weten dat ie er is hier :sun:

Geplaatst

Hey die Igor en Nieneke. Joh meid het giet hier ook hoor. En onweer. Dus ik zit weer met de deur open te genieten.
Ja Igor ik hoop het ook. Hoe is het met jou gegaan vandaag? Hoe is het met je kleine hummies?
#$%^&$ Blondie, ja laat ze maar eens een poepie ruiken meid. Het is schande dat je zo lang moet wachten maar ik zie er strijdlust voor in de plaats en dat doet me goed. Ze krijgen je er niet onder.:heart:

Geplaatst

hoi Bol. ik was natuurlijk bloedje nerveus en ging er eigenlijk een beetje vanuit (gezien de uitslag van de vragen) dat het misschien wat gesprekken zouden worden. maar het advies was dus 3 maand deeltijd opname. ik had van tevoren al zoiets van ik volg gewoon het advies op (behalve totale opname).
ik weet alleen niet hoelang ik moet wachten, ze zitten allemaal met vakantie's.

Geplaatst

knabbel en babbel liggen nu heerlijk tegen elkaar aan te slapen op de bank. babbel heeft geloof ik last van wagenziekte, wat kan ik daar aan doen? op de heenweg heeft ze overgegeven, op de terugweg niet?

Geplaatst

gember helpt tegen reis/wagenziekte Igor,
maar ik weet niet of je dat pups kunt laten eten
en of ze het lusten. Anders bij de dierenwinkel er iets tegen halen.
en Bol weet vast ook wel wat.

Kun je iemand voor Kn&B laten zorgen die 3 dagdelen of trek je dat zonder hulp ook?

Geplaatst

NĂ©h ....
Weet het niet zo goed, hij zwijgt....
We'll see. Ik ga niet lopen tekken.
Dan maar niet.

quote:

Originally posted by:
igor

Woman fijne avond. hoe gaat het trouwens met je vlam? is het nog dik aan?

Geplaatst

Bol, het klinkt fantastisch dat hotel,
als dat nou eens mocht lukken he?

Blondie, goed dat je niet opgeeft!
Gelukkig heb je ons nog:D
en de AA...
Sterkte, meid

Igor, jij ook,
dat het maar niet te lang mag duren...
Kun je die deeltijdopname combineren met de zorg voor K&B ?

Woman, waar is dat optreden?
Misschien kunnen we wel met ons allen gaan.

Ga nu koken,
tot later misschien:heart:

Geplaatst

ja ik moet er 3 dagdelen heen en kom in een groep, waar van alles besproken wordt. ik weet het niet precies. zij zelf was er helemaal enthousiast over, en vond dat dat het beste bij me past. de pups moeten dat kunnen redden (ze hebben drinken,speelruimte, speeltjes en elkaar en kunnen hun behoeftes kwijt :D)) ik ben het al steeds wat meer aan het rekken. en het gaat goed, een groot gedeelte van de dag slapen ze. dat zag ik bij m'n vorige hond ook.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
igor

knabbel en babbel liggen nu heerlijk tegen elkaar aan te slapen op de bank. babbel heeft geloof ik last van wagenziekte, wat kan ik daar aan doen? op de heenweg heeft ze overgegeven, op de terugweg niet?

Er zijn tabletjes in de handel die er voor zorgen dat de hond niet meer wagenziek wordt. Het kan zijn dat hij er over heen groeit maar anders bij een dierenwinkel of bij de D. arts ff vragen. En als je gaat rijden, de hond van te voren geen eten of drinken geven. ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...