Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Heyyyy die Jet!Vanaf een berg? Wow!Leuk dat je even gedag komt zeggen. Gaat het goed?Genietze!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Jet, boven aan een berg !!! lijkt me zo mooi dat uitzichtWauw, geniet er nog maar effe van in Norway !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hey Jetset. Ik hoop dat het daar erg fijn is, ik weet niet wanneeer je terug komt maar heel veel plezier.Lieve vrienden, ik ga afsluiten voor vandaag. Ik wens iedereen een hele fijne avond toe, slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Heee, lieve Jet!Wat leuk!!!!!Geniet ze in dat prachtige land:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Vm verwarrend al die avatars, maar it was me blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Welterusten lieve Bol, slaap lekker en droom zacht Hihi Blondie tja.......... slaapliedjes grappig he dat je die onthoud?Ken je die ook van "Lieve beer ga sla-pen..........."?Nu moet ik echt gapen, lieverds ik ga nog ff bankhangen.Heb n fijne avond en een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Je gaat niet dwars goor ons heen hoor Jet!Veel te leuk je opeens te lezen!Waar zit je ergens in NW?Welterusten lieve Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 jet, ook wij missen je(mag niet voor iedereen spreken dat weet ik, maar reacties spreken voor zich zal ik maar zeggen), ik mis je in ieder geval wel... Geniet lekker van je vakantie met je dochter, en zien je snel weer terug met hele moooooooooooooooooooie foto's toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 PP , Mn jeugd herspeelt zich alhier, al moest ik de kinderliedjes voor mn zusjes spelen... Beter nu niet verder op ingaan... Is geen roep om aandacht, maar een roep om te laten voor wat het is nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Heeeel eventjes ....Ga zo slapen, beetje uitgeblust van de afgelopen drukke dagen, maar das niet erg, gewoon lekker moe. Ben door dagdraad van vandaag gevlogen en heb niet alles bij kunnen lezen. Om te beginnen: Saaaaaaaaaaaaaaaaar, zie je wel: je nam jezelf mee en ze hebben je 'herkent' :sun::sun::sun::sun:Fleur, heerlijk dat het dochterlief niet tegengtevallen is, dikke pluim voor jou, wees trots op jezelf , en hopelijk inderdaad tot morgen tussen de koffie en de douche door...Rapi, wat een prestatie, geniet ervan hoor.Tas, ik hoop dat je je ritme weer wat te pakken hebt, je verdient het meis.Nien, geniet inderdaad maar van die trein.... je geeft je kinders een prachtjeugd .Woman, wrom malen om zo'n vent. Wrom alsmaar een vent blijven zoeken... je hebt zoveel, laat het maar gebeuren als het moet gebeuren, maar geniet van jezelf en je eigen leventje meid.Igor, dikke knufs voor knabbel en babbel.Blondie, jammer van die autokosten... maar je kunt in ieder geval je kinders morgen opzoeken..das dan weer positief. Wil, heerlijk dat het vanmorgen goed uitpakte.... blijf rustig... soms is het leven net zoals de afgelopen winter: de stoep lijkt gewoon te begaan, maar hier en daar is het onverwacht verraderlijk glad... maar geniet van vandaag man. Hannah, moest wel grinniken om het lenzenverhaal, maar best zonde van dat geld ...Bor, volgens mij ga je gewoon goed, volhouden hoor. Pietje, Witte, Bol, Kore.... pffffffffffff gewoon groetjes van mij. en dan heb ik nog niet eens iedereen gegroet.... niet te doen dus een dag teruglezen. Met andere woorden...... Volgens mij was het geen slechte dag. Voor iedereen een handje slaapzout..... trusten en tot morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 PP, Ben je helderziend ? Hoezo vanzelfsprekend ?Anders liever PB ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Vergeet ik toch Wing nog op de valreep.Wing, ik kan je niet altijd volgen, is ook niet nodig denk ik, hoef niet alles en iedereen te doorgronden. Maar ik vind het wel leuk dat je de laatste tijd wat meer van de mens Wing laat zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Met mijn laatste krachten vlug even binnenvallen.ik heb een hele goede dag achter de rug, vol met vanalles. Ben al wakker sinds gisteren morgend vroeg en krijg nu mijn klopje, dus .......Lieve mensen allemaal, Will's out en bedankt voor alles.Morgen ben ik er weer hoor, Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Slaap lekker yvonne en Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Op de valreep.... Mooi Wing, heeeeel mooi, zag um staan toen ik wilde afsluiten, ga toch mijn oude lp's weer eens tevoorschijn halen, je hebt me even teruggebracht naar de tijd dat ik net verkering had met Kees.Dank je , ga nu echt lekker slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Blondie !! You snake !! Nou ja je kan eens kijken of hij reageert op je....Ben ik wel benieuwd naar. Hou niet van wraak, maar ben wel nieuwsgierig of hij op je zou reageren. Dan heb ik echt bewijs voor mezelf... quote: Originally posted by: blondie6173Woman : Ga verder met je leuke leventje please en laat je niet ondersneeuwen door mister loverboy krullebol... Zit ook op de site oodaB... Misschien kan ik een leuke val voor hem zetten ? ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Dank je Wing!Ik ben gek van Leonard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goeienavond saam,een boel bij te lezendus maar eens gauw aan beginnenlekker naar het strand geweesten nog helemaal rozig van de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 jeetje Jane en je zag al zo bruin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Dat doe ik niet voor hem Winchi, maar voor mezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik zit helemaal te zwijmelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Waauw: Leonard Cohen!!Kippenvel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Heb je er nog één Wing, Als je de eerste gehad hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik vind de teksten ook heel goed'maar heb nooit de link met lao tse gemaakt.HannaH, nog even een nachtje over slapenof wakker liggen....evt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden