lady jane Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ja fijne dag ookhier schijnt de zontijd om naar buiten te gaandag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zat net te denken hoe raar het is gelopen met mijn ouders. Vader werkte als laborant bij T.N.O in Delft, en moeder was een boerendochter. Het is een beetje vergelijkbaar met de relatie die ik heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Alf, van harte gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Weer trug op stek.Euhh Bol: hoofd en handen?Kunnen niet zonder elkaar!(vele nuances mogelijk natuurlijk).Wing sukses en genoegen.Hey Fran, zag dat je er gisteren ook was, weet niet of je je mij nog herinnert maar jij was er vorig jaar ook toen ik nieuwkomer was hier.Grappig, gistermorgen sprak ik een verlangen naar Bambam-wijsheden uit en ziedaar........het werd een complete reunie! Hoe gaat het?Jemigdepemig stuiter alle kanten op zeg. Ga ff peukkie roken buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Saar de handen hier zijn niet bang om vies te worden, maar het hoofd, werkt alleen mee als er interesse is. Best wel eens lastig hoor want ik zou b.v. beter namen willen onthouden, maar goed ik kan niet alles willen.Het is hier aan het plenzen, @##%^^&$$# maar volgens de radar maar ff.Gaat alles nog goed bij je Saar? Jij bent een broodmens hé? Weet je waar ze lekker brood hebben? Als je tenminste van bruin brood houd, Bij Appie,Bourgondisch donker. Daar zit de volle korrel ook nog in. MMMMMMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hey Bol: dat is telepathie! Zit ik net uitgebreid op de eetdraad te schrijven kom jij met lekker brood !Klopt, hou van brood en bedankt voor de tip!Hoofd en handen kwam in me op n.a.v. je ouders. En ik heb ook moeite met namen onthouden, altijd al gehad maar de laatste jaren is het erger geworden. Soms schaam ik me ervoor maar net als je zegt; het is niet anders.Moet vanmiddag nog boodschappen doen dus...wie weet?Heb vandaag een mindere dag voel me erg gespannen, zenuwachtig en verdrietig tegelijk.Daardoor ook weer twijfel of ik het werk straks wel aan zal kunnen enz.enz.enz.Jaja we kunnen het onszelf lekker moeilijk maken of niet dan?Maak me trouwens best wel n beetje zorgen om een vriendin die, sinds ze een nieuwe relatie heeft die veel drinkt, ook behoorlijk aan het innemen is geslagen. Zo ken ik haar eigenlijk niet en weet niet of het komt omdat ik nu zelf gestopt ben dat ik me er zorgen om maak of dat het terecht is?Ze is net op vakantie geweest en daar hebben ze volgens mij elke nacht flink doorgehaald.Toch is ze naar mij toe altijd heel steunend, ook in het stoppen geweest. Nah, wellicht verandert het vanzelf als ze straks weer aan het werk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hoi Akelei; ik vind dat echt héél knap! Pluim !Soms denk ik er ook wel eens over maar er is geen goede in de buurt en wat ik me kan herinneren hangt er ook een redelijk prijskaartje aan, of niet?Zwemmen zou voor mij erg goed zijn maar helaas....zelfde verhaal.Daarom: chapeau voor alle sporters hier!!!FF strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Akelei: HUH??? Fysiek moe maken? Heb je niet genoeg gedaan op de sportschool dan? Je mag hier de heg wel komen knippen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hihihi dat heb ik met Lingo, Akelei :$maf hè dat je dan de tijd helemaal kunt vergeten?!Ja: 3 op n rij! (of niet?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Akelei :D!Zie je al rondspringen hahaha!We kunnen mekaar wel aanvullen: ik vind strijken dus LEUK !Heerlijk ondertussen je gedachten over van alles en nog wat laten gaan en je hebt zo zichtbaar resultaat, ik strijk dus echt alles (sommigen verklaren me voor gek maarja) hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Pp, dank je en dat geweldige nieuws is zeker aangeland maarrrr ik ben voorzichtig blij.Het ziekenhuis kan nog gaan tegenwerken, maar ze hebben eigenlijk geen poot om op te staan.Dus ja, blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hey die sportieveling. Wat goed zeg. Ja natuurlijk ben je moe na sporten, mischien moet de die conditie weer op bouwen. Is zwemmen niets voor je?Saar het is normaal hoor dat je gespannen bent nu je weer gaat werken. Vroeger dronken we die spanning weg en nu doen we het met een nuchtere kop. Wie kom ik tegen, zullen ze me accepteren, vind ik m'n draai, vind ik het werken leuk enz. Ik kan me dat heel goed voorstellen. Wanneer ga je aan de slag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hey PP goed dat je dat naar voren haalt, is idd belangrijk nieuws voor je Emmaroos!Zie Wijfie ook ingelogd: hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Sara:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Kan me voorstellen dat je voorzichtig bent Emmaroos maar de erkenning heb je !Bol ik begin 1 september. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Jazeker, goed plan Akelei! Dan nu eerst maar met hond, hup! En dan de tuin in.Vooral dat in BED slapen vind ik een goeie! Ik werd vannacht ook weer om 4 uur op de bank wakker blèèèèèh. Dat is geen echte nachtrust, toch? Kunnen we elkaar mss helpen? Ik weet dat er meer mensen met hetzelfde probleem zijn trouwens. Wie oh wie heeft de gouden tip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 goede middag, ben weer terug van het sporten en even 2 nieuwe broeken gekocht. (dat moest want ik ben de verkeerde kant uitgegroeit )zo maar eens even strijken en poetsen, de strijkwas heb ik al weken uitgesteld. en dweilen doe ik alleen als het droog blijft met die twee springhanen in huis, tuin, modder geren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 PP: jawel, goud hoor !Zal vanavond maar weer eens enkele wekkers neerzetten:clock:.Hoi Igor, dat ken ik van die hondentroep mja, dat hebben we er voor over hè?Ga je vanmiddag ook nog bellen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Mensen het kan zijn dat ik aankomende dagen wat minder post, aangezien mijn moeder morgen onder het mes gaat. Ik zal zowiezo weinig computer zien aankomende dagen. Alles gaat verder prima. En aangezien ik dagelijks moet rijden zal er ook geen drank komen vermoed ik. Heb vooralsnog alles onder controle, al merk ik de drang toch wel.... Neem aan dat dat ook wel afneemt in de aankomende tijd.Na het weekend zal ik zowiezo weer opduiken :--) (of sporadisch tussendoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Sara ik heb net gebeld, ik krijg binnenkort een uitnodiging voor een kennismakings gesprek en krijg dan te horen hoelang de wachttijd is.de honden, graven ze bij jou ook zo graag het lijkt wel of er bommen ingevallen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Igor ik hoop dat het niet te lang duurt voor je dat kenninsmakings gesprek krijgt. Frans, hier alle begrip hoor dat je nu niet zo veel op het frum komt. Je moeder gaat voor. Zeker zal het een spannende tijd worden, en ik hoop dat je zo sterk blijft om niet naar de drank te grijpen. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Wat een regen! Geef mij toch maar heet dan!Bollie hoi Sara!Igor goed dat je actie hebt ondernomen!Madelief ga gestaag door zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 En hoi ER leuk te horen dat het zo goed met je gaat! En Frans succes met Ma!Borretje jij ook maar dat weet je, nu denk is dus niet allen meer tijdens de weekends aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Oké Frans, goed te horen dat je je sterk voelt, ondanks de zorgen om je moeder.Heb niet meegekregen waaraan ze nu geopereerd wordt; ze had toch een vernauwde toegang tot de galblaas? Wordt ze daaraan geholpen? Sterkte ermee!!En ga zo door, je bent goed bezig, man Pfff Igor, lijkt wel of ze je aan t lijntje houden maarja, da's bureaucratie, hè?In elk geval ben je weer een stapje verder en als ze je niet gauw genoeg bellen bel jij er toch gewoon weer achteraan?Haha laat dat niet meer toe, ouwetje graaft niet maar die herder.............tsssssssss da's een echte duitser hoor, als je die meeneemt naar het strand heb je in no time een gat van minstens 2 meter diep ! Trouwens eind van deze week beginnen ze eindelijk met het bestraten van mijn achtertuin en ze hebben me beloofd dat het vóór 1 september klaar is. Gelukkig! Kan ik de kennel laten komen en plaatsen zodat herder lekker buiten kan (en dus niet graven hahaha).Hm, de wind steekt op en t wordt grijs. Ga maar gauw met de honden lopen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Frans heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden