fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hey liefje...als je dan toch bezig bent...kan je de mijne dan ook ff doen .Ja misschien toch eerst het bleekspul gebruiken? Zegt ze 'ja maar mama, wat als ik dan een witte snor heb' . Nou ja? Eerst eens zien hoe dat blekend spul werkt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Oke Madelief, pak de zeem en maak alle ruiten schoon, krijg je goed zicht door, misschien ook op de wereld? (Is niet flauw bedoeld hoor; zelf helpt aktie mij vaak door somberheid heen!).Hallo nieuw ingelogden.En om-de-hoek-piepers.Blijf vandaag maar ingelogd want heb een terugslag van alles wat er de afgelopen week is gebeurd.Maak me ook zorgen om een paar lieve mensen om me heen.Dat is triggy.............Kan niet op gang komen vandaag, dus geef mezelf een schop, hup! De honden moeten er ook nog uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Fleur, ik denk dat ze bij de drogist wel weten hoeveel procent dat moet zijn. Anders gaat haar huid erg irriteren.Ik smeerde er vroeger vette créme op, dat verzachtte enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Fleur, ook nog ff een suggestie van mij w.b. snor: ik haal die altijd weg met harsstrips (speciaal voor het gezcht) vind ik super werken, haartjes blijven behoorlijk lang weg. Doet heel even pijn maar net zoals wanneer je een pleisters aftrekt. Tja; wie mooi wil zijn............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Bolletje Fleur, als jij dan ook een keer de mijne doet! maar neem daar dan de tijd voor want het lukt je niet op 1 dag. Enne over een snor, die heb ik ook. Zelf gebruik ik speciale waxstripje voor het gezicht, zijn overal te koop en je hebt maar 1 seconde pijn. Daarna snel met een ijsklontje erover wrijven.Doe dit wel s'avonds want het kan wat rood zien daarna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Haha Madelief dan doen we dus hetzelfde!Maar bij die wax-strips zitten ook altijd doekjes met olie om de huid na te smeren c.q. restjes hars te verwijderen die verzachten de huid ook toch? En ja, ik doe het ook 's avonds hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik doe de ramen niet graag . Wat als ik je snor dan eens wax in de plaats liefje Dus eerst eens horen voor het bleekspul en anders laten wegwaxen. Arme duts van me...Ach ja dan ligt ze tenminste niet wakker van het al dan niet gepest worden. Ben zelf jaren gepest geweest en het kan vernietigend zijn.Haar kan het zelf ook niet zo fel schelen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Sara, ja je moet wat he? Ben donker dus dat zie je goed. Soms heb ik er totaal geen zin in.Ja die oliedoekje helpen wel iets, maar om de pijn te verzachten direct na het lostrekken kun je een ijsklontje gebruiken.Hmmm de emmer staat klaar....dus nu moet ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Thanx Madelief is een goeie tip.Nou hup met die emmer schijnt bij jou de zon niet? Hier wel: altijd goed excuus om geen ramen te lappen haha. Zet m op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 goeiemorgen mensenff bijlezen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Fff naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Moghu Jane. Wat ga je vandaag voor 'n leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hahaha goeie morgen Wingemans. Ja als de beitels zo scherp zijn dat je er een vloetje mee door kan snijden, dan zijn ze goed.Veel werkplezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Bol, ik zit met een lege dag, dus alles is mogelijk.iemand zou me helpen foto's leren plaatsen op de compu, maar werd ziek. Ik heb wel van alles in huis,dus wie in de buurt is................ welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Morgen Jane en Wing!Brrrrrrrrr altijd als ik denk aan scherpe beitels en/of messen krijg ik visioenen van ermee in mn vingers snijden , iets te vaak gedaan denk ik. Voor mij beter om ervan uit de buurt te blijven, ben eersteklas stuntel Maar vind het heel knap van jullie, Wing en Bol, is precieziewerk.Pfffff móét nu de honden uitlaten arme dieren, ben ze aan het mishandelen :$mja je kunt het ook blaastraining noemen? Even weg dus.Laterssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goede morgen ook deze morgen,Happy birthday Alf!!Slijp ze die beitels Wing! Wing de ma(k)ker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik zit hier aan een secretaire dat mijn vaderzelf gemaakt heeft (meubelmaker van de oude stempel vroeger)en heb van hem de liefde voor beitels gutsen en hout geerfd.Dingen die ik pas laat ben gaan waarderen.Toen hij me als eerste meisje opgaf voor de ambachtschool,en mijn beste vriendin niet meemocht van haar ouders, heb ik me maargauw over laten schrijven naar de Mulo. Soms had ik dat wel over willen doen,dan had ik nu een echt vak geleerd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hups...Twee wortels..één banaan en drie pompelmoezen..Slaatje..bruin broodje..Fleur je maakt me bang! Mijn ramen worden al gelapt se Madelief..het regent..ik weet het want ik zat er net in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Gelukkige verjaardag, Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 GoedemorgenAlf van harte gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Jane ik heb een tijd meubels gemaakt. Maar had heel graag een vader gehad die dat van beroep was geweest, ik zou graag een leerling van hem geweest zijn. Zeker die oude ambachten trekken me. De creativiteit heb ik van hem en het lef om overal aan te beginnen van moeders.Moghu Frans, Nieneke, Witte en Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hoi Bollie,Mijn zwaardvechters gaan mekaar te lijf met hamers nu, in de gietende regen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Time to gooo Misschien tot later, misschien ook weer niet Mups, hoop dat je je al iets beter voelt moest je nog binnenlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goh Nien, regent het bij jullie zo? Zal eens de buienradar bekijken. Dat kan ik nu niet hebben met het metselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden