Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 GoedenavondIvm het nieuwe forumZie ik vooral eenzijdige reactiesDat is logischWat achter de schermen gebeurdeWas niet voor iedereen zichtbaarDaardoor niet hanteerbaarAlleen een voelbare drukNu is het open gegooidDegenen die het voorgaandeniet betreft zal het op zichzelfprojecterenIk hoor er niet bijanderzijdsIk ben er vanafIk voelde iets vanEen verbroken relatieOpluchting enVerdriet tegelijkNu is het goedIk voel me prettigerbij openMaar soms lukt dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hannah,Jammer niets voor jezelf.Je gaat toch zeker niet wachten tot je ook maatje 36 hebt he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Jannigje,We hebben hier toch allemaal een plaatsje,Gewoon lekker meeschrijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nu ik toch bezig ben..ik mijn stille zelf..Als mensen gekke pb's krijgen, gemene, wat so ever begrijp ik niet waarom ze deze niet aanspreken op het forum. Nee laten dat wat vallen in de trend van 'ik krijg gemene en vervelende pb's maar laten de rest in het midden.Ik krijg daar een heel onrustig gevoel van en ook het forum doet het geen goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Fleurtje,Daar geen namen bij noemen kan ook een teken van integriteit zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hannah, sorry dat ik even cryptisch moest zijn,zoals Marjo zei:ik voel mij prettiger bij open,maar soms lukt dat niet.Smoky eyes? Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik heb vandaag niet gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Tida,Super joh,Kost(te) het veel moeite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Kan daar wel inkomen Tida maar zoiets laten vallen op het forum heeft voor mij geen meerwaarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 ik ook niet Tida Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Heeeeeeeeeeeele goeie avond mensen. Net terug uit werk..... kom ook even melden dat ik niet tot de 'happy few' behoor. Jullie zullen dus nog wel een poosje met mij opgescheept zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Waarom zou dat niet 'besproken' mogen worden op het forum? Ik heb mensen al eerder anderen er rechtstreeks op zien liggen wijzen dat ze niet gediend zijn van bepaalde brutale of gemene pb's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: YvonneHeeeeeeeeeeeele goeie avond mensen. Net terug uit werk..... kom ook even melden dat ik niet tot de 'happy few' behoor. Jullie zullen dus nog wel een poosje met mij opgescheept zitten Kunnen we jou niet nomineren daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ben ik ff blij vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Was een grapje hoor, Yvon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hoi Yvonne,Lekker gewerkt vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Mij best, maar weet niet of ik zo'n verhuizing aankan hoor, ben nogal 'honkvast'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dat was niet sarcastisch bedoelt hé...toen ik het teruglas klonk het ff zo...maar het is niet zo..Fleur is in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Rapilos,Het heeft wel veel tijd gekost want ik wilde over de meeste vragen eerst goed nadenken. 100% Eerlijk zijn t.o.v. mezelf kostte wel meer moeite dan ik dacht.Oh, denk ineens dat je de vraag stelt over 'vandaag niet gedronken'. Neh, echt, geen centje pijn. Wel te veel koffie hahaha.Aanpazzing: Ik had Fleurtje ferkeert bechrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hoi Rapi, nou........... had beter gekund, maar ja, 't kan niet altijd feest zijn he? Maar dat geeft niet, heb toch altijd wel plezier hoor. Krentjes uit de pap vissen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Had je het tegen mij Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeNu ik toch bezig ben..ik mijn stille zelf.. Als mensen gekke pb's krijgen, gemene, wat so ever begrijp ik niet waarom ze deze niet aanspreken op het forum. Nee laten dat wat vallen in de trend van 'ik krijg gemene en vervelende pb's maar laten de rest in het midden. Ik krijg daar een heel onrustig gevoel van en ook het forum doet het geen goed. Dat is precies mijn gevoel Fleur!!Maar dank Wing voor jouw uitleg, dat wist ik niet.Toch geeft het mij een wrange smaak in de mond.Misschien totaal geen vergelijking, maar het doet me denken aan een vrouw die vanmiddag volkomen onterecht, "out of the blue" begon te schelden op een andere vrouw die haar aansprak op haar onbehoorlijke gedrag.Ik wilde reageren, vanuit een gevoel van "dit is zo verkeerd en onterrecht", maar wist dat ik daarmee de situatie alleen maar zou verergeren.Dus ik hield mijn mond en voelde me daar rot bij.En toch was het de goede keus. Dubbel gevoel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Het nadeel en,-of het voordeelvan peebees isdat het niet open isHet is dus niet altijdduidelijk wat opwinding+/- veroorzaakt voor degenen in het open veld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Klopt marjo, kan dus alle kanten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nee tegen mij appelboom vonneke . Gekke mus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden