igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Was ze de eerste vanmorgen? nu maar hopen dat de examinator geen ochtendhumeur heeft en je dochter ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Een hele goeiemorgen dan maar.Duim duim........................duim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goedemorgen....Eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Jane ook goedemorgen en Tort en kruimel zag ik ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 helaas!ergens stiekum weg zit ik te hopen dat ze een misselijke grap met me uithaaltanders wordt het een grote knuffelpartijhet is in ieder geval niet haar schuld!!!!!! (zei moeders lief en troostend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Há allen,Druk hier!Tasseke:Spannend, ik zal héél hard meeduimen. Duim...duim...duimmm...Caro:Long time no see!Leuk zo'n rood poezebeestje erbij!Borretje:Wanneer je je echt zo irriteerd aan die dame en ze dus een zo goed als mogelijk contact (voor zover mogelijk) in de weg staat. Zou ik dit inderdaad bespreekbaar proberen te maken. Misschien niet tijdens dit gesprek waar ook andere disciplines bijzitten, maar bel ze op of vraag om een gesprek en leg de situatie uit. Met de één heb je nu eenmaal een klik en met de ander niet. Je moet alleen goed bij jezelf nagaan of je irritatie jeugdzorg betrefd of echt persoonlijk ligt tav. deze vrouw. Succes, zo wie zo ook bij je gesprek met jeugd en verslavingszorg:present:Will:Welterusten!Iedereen werk ze of anderzijds! Ik klim zo weer in mijn eigen bootje;) Ga weer mijn roeiminuutjes maken....Maar eerst nog een beetje wakker worden:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Tasseke:Heej, wat is dat nou?? Heeft ze het niet gehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Caro wat lief.Tas ik hoop inderdaad dat ze je in de maling neemt. maar anders wordt het toch ook wel knuffelen want ze zal wel verdrietig zijn. hier een om je al op te vrolijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goeie morgen lieve kanjers. Vandaag weer een nieuwe dag om met van alles te starten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 V gezakt tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik schrok net bij het bijlezen over weer een ander forum.Wist ervan en had moeite met het feit dat ik meedeed hetgeheim te houden. Ik vond dat een niet eerlijk verzoek.Te meer omdat ik het jammer vind dat ons forum werd afgeroomd.Maar het meeste moeite heb ik met mensen die doen alsof ze elders druk zijn, en dan om geen onrust te brengen hier, schijnheilige opmerkingen maken.Ik ben er teleurgesteld over, dacht dat we anders met elkaar omgingen.Het zij zo, weer een harde levensles.En nu over tot de orde van de dag,we nemen toch die eerste nieten maken er een leuke dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ben weer weg!Mijn roei apparaat staat boven te roepen:"nu naar boven! Luie muts!"Tja, dat laat ik me natuurlijk door niemand zeggen....Tot laterzzzz...... l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Tas ; Och wat jammer !!!Zijn tegenwoordig ook zo verschrikkelijk streng...Caro : Wat lief zeg !!! Hoe oud ? E-book !!! Ik wil, ik wil,ik wil er ook 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goeie morgen Jane.Gisterenavond nog ff het draadje doorgelezen. Zag dat Co er ook weer wat. Wat fijn. Jammer dat het zo laat was anders had ik graag ff gebabbeld met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Bol ook goede morgen.ik zit nog even op een berichtje van Tas te wachten dat ze toch in de maling is genomen en ga dan douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Tas, hoop dat het idd geintje is!Ik ga proberen Jagger uit mijn hoofd te douchen:D...Laterzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goeie morgen Igor en Tort.Moest Alf vandaag niet op gesprek voor z'n keel?Zo Bol gaat wat doen anders zit ik weer de hele dag op het A.D.B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dan wens ik Alf succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 helaas,dit keer geen slechte grap!wij gaan maar de stad in................het spaargeld moet toch al aangesproken worden voor het her examendan kan er ook wel een neiuwe jas vanaflaters maar weeren bedankt voor het meeduimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Jammer Tas.....Zo'n examen kost ook iedere keer klauwen met geld....Net mezelf het snot voor de ogen geroeid:D Nu ff uitzweten en dan onder de douche, maar eerst:ontbijten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ben aan het klooien met de vijverpomp. Krijg er de slang niet goed op. Maar voor de rest gaat het hier goed hoor hé.:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Jammer Tas. is al bekend hoelang de wachttijd is?Maak er dan in elk geval een leuke dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Bol 3x diep ademhalen. een kop koffie en dan hup nog een keer proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Inderdaad, Caro... Problemen zijn er om opgelost te worden... Zit hier nu al ruim een uur te staren naar mn financieen en het lost niks op, zie alleen maar meer problemen ontstaan nu ik in de ZW zit...Groot verlies aan inkomen door gemis aan ORT en straks ook nog mindering in inkomen door langer tijd ziekte...Dat ik maar snel aan de slag kan aan de behandeling en ik ook maar weer snel weer volledig aan het werk kan... En daar vecht ik hard voor !!! Mij krijgen ze niet klein... en jou ook niet Caro !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Heb hier een kind dat achter de pc wil...ben er dus weer vandoor. Tijd om te gaan douchen! Ben nu ondertussen wel uitgezweet van het roeien en het ontbijtje zit er ook weer in:)Iedereen hier een fijne dag! Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden