fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik kan niet meer typen..zo veel fouten..man man toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: YvonneMij best, maar weet niet of ik zo'n verhuizing aankan hoor, ben nogal 'honkvast'. Ik ook.En denk ook net als PP (of was het iemand anders net?). Dan zit je daar met z'n 12-en. En er vertrekt wat, of er onstaat daar gekibbel. En dan? Hoe hou je zoiets gaande? Komen ze dan hier talent-scouten? tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Misschien niet duidelijkHet is wel voelbaarDus idd alle kanten opwanneer gevoeligVoer voor paperazzien andere sluwe jeuzels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hahaha rare kip, Zit me nou inderdaad af te vragen.... zou 'die en die' ook daar zitten.....VON STOP.... gedraag je, gaat je niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Tida,Geen centje pijn?!Dat is alleen maar heel mooi.Yvonne,Dat is ook een kunst hoor, krentjes uit de pap vissen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Aanpazzing: Ik had Fleurtje ferkeert bechrepen. Mooi geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 hihihihi, kan er niets aan doen, maar vind het eigenlijk wel een enorme bak.... zit ik hier mensen te missen..... die naar daar zijn vertrokken. moet even 'de tuin bezichtigen hoor' , ik word hier echt heel melig van, zit hardop te schateren nu. sorry, zal me straks weer gedragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Zit je in een monoloog Fleurke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Jannigje, je hebt de-escalerend gereageerddas meestal goed voor het grotere belangen ja de prijs is dat je iets van je ei niet kwijt konmaar nu gelukkig welgoed van je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nou er zitten er hier 13 vonneke..kan je al beginnen tellen. Streepje daardoor...nee die ook niet...streepje hierdoor..ah die vast wel Ach ja..als het ginder meer besloten is vraag ik me af wat er hier dan nog te vertellen valt Fleur, zijn je zaken niet!Heb Madeliefje al ff niet gelezen..ging zij op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hannah ook al overgegaan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wing:heart:Zennnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeNou er zitten er hier 13 vonneke..kan je al beginnen tellen. Streepje daardoor...nee die ook niet...streepje hierdoor..ah die vast wel Heb je mij doorgestreept?! Nee toch zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dank je Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Sorry, begin nu ech te slappe lach te krijgen..... dat strepen helpt niet, kijk maar naar Hannah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wing Mooi!Eerlijkherkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik lach me hier al een tijdje kripoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 weet niet eens echt waarom want als ik de onrust bij een paar lees dan zou ik willen dat ik een toverstokje had.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wing, heb nu even serieus jouw berichtje gelezen. Heb wel het gevoel gehad soms dat je (onterecht) heeeeel scherp was. Als dat uit paniek was, das naar voor je, paniek is geen goede raadgever, maar dat weet je allang.En nee, het heeft mij nooit echt geraakt, maar ik vond het soms niet bijdragen aan de sfeer. Anyway, tis je vergeven hoor, als je al over vergeven kunt spreken, wie ben ik tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wing, wat jij nu schrijft ontroert mij: je eerlijkheid, duidelijkheid en kwetsbaarheid.Dat vind ik mooi en daar heb ik respect voor. :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wing, geen excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Iedereen zegt wel eens iets in een pb over iemand anders. Kan me niet voorstellen dat jij dat nooit hebt gedaan. Daarmee is het nog niet persé om slecht zaad te verspreiden (of hoe zeg je dit ook weer).Als ik er dan vanuit moet gaan dat de 11 personen die zich nu ook bevinden op het andere forum zuiver op de graat zijn moet ik hier nog een keertje gaan tellen.Over de onrust op het forum.Toen ik hier net kwam las ik bijna elke dag wel hoe iemand anders bij het nekvel nam. Er is niets verandert, alleen de mensen die het nu doen zijn anders. Totale maar vooral lange rust is er nooit geweest en zal er nooit zijn. Dat is een illusie.Het blijven aanhalen is nutteloos en zorgt voor wat je net wil voorkomen nl onrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wing, ik begreep de laatste tijd niks van je berichten. Ik vond je zelfs bij tijden erg onaangenaam tegen een aantal mensen hier. Blijkbaar voortkomend uit wantrouwen, maar nu blijkt dat onterecht? Had je wantrouwen omdat je wist van het andere forum zonder te weten wie daar zaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: wingchunGet of my back Hannah. ======================Huh... heb weer wat gemist geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ben boos!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden