Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 augustus 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Yvonne

Mij best, maar weet niet of ik zo'n verhuizing aankan hoor, ben nogal 'honkvast'.



Ik ook.
En denk ook net als PP (of was het iemand anders net?). Dan zit je daar met z'n 12-en. En er vertrekt wat, of er onstaat daar gekibbel. En dan? Hoe hou je zoiets gaande? Komen ze dan hier talent-scouten? :D

tikfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihihihi, kan er niets aan doen, maar vind het eigenlijk wel een enorme bak....
zit ik hier mensen te missen..... die naar daar zijn vertrokken.
moet even 'de tuin bezichtigen hoor' , ik word hier echt heel melig van, zit hardop te schateren nu.
sorry, zal me straks weer gedragen. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou er zitten er hier 13 vonneke..kan je al beginnen tellen. Streepje daardoor...nee die ook niet...streepje hierdoor..ah die vast wel :D
Ach ja..als het ginder meer besloten is vraag ik me af wat er hier dan nog te vertellen valt :huh:
Fleur, zijn je zaken niet!

Heb Madeliefje al ff niet gelezen..ging zij op vakantie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, heb nu even serieus jouw berichtje gelezen.
Heb wel het gevoel gehad soms dat je (onterecht) heeeeel scherp was.
Als dat uit paniek was, das naar voor je, paniek is geen goede raadgever, maar dat weet je allang.
En nee, het heeft mij nooit echt geraakt, maar ik vond het soms niet bijdragen aan de sfeer.
Anyway, tis je vergeven hoor, als je al over vergeven kunt spreken, wie ben ik tenslotte.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen zegt wel eens iets in een pb over iemand anders. Kan me niet voorstellen dat jij dat nooit hebt gedaan. Daarmee is het nog niet persé om slecht zaad te verspreiden (of hoe zeg je dit ook weer).
Als ik er dan vanuit moet gaan dat de 11 personen die zich nu ook bevinden op het andere forum zuiver op de graat zijn moet ik hier nog een keertje gaan tellen.
Over de onrust op het forum.
Toen ik hier net kwam las ik bijna elke dag wel hoe iemand anders bij het nekvel nam. Er is niets verandert, alleen de mensen die het nu doen zijn anders. Totale maar vooral lange rust is er nooit geweest en zal er nooit zijn. Dat is een illusie.

Het blijven aanhalen is nutteloos en zorgt voor wat je net wil voorkomen nl onrust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, ik begreep de laatste tijd niks van je berichten. Ik vond je zelfs bij tijden erg onaangenaam tegen een aantal mensen hier. Blijkbaar voortkomend uit wantrouwen, maar nu blijkt dat onterecht? Had je wantrouwen omdat je wist van het andere forum zonder te weten wie daar zaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...