Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Avond Wing-sanDat is dan goed gelopendat feestje met die illustere vrienden van je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik verzwijg moedwillig een kwetsende opmerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat een drukte toch over wie er uitgenodigd is of niet. Mij interesseert het echt geen bal hoor. Moest ik er een gekregen hebben, was ik vast eens gaan kijken, maar zou terug hierkomen. Punt ander lijn. Ieder doet wij hij/zij denkt te moeten doen. Ik heb er geen probleem mee Ik vind het hier nog steeds fijn, en het helpt me om NIET te drinken. Daar gaat het toch om, niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dar, gewoon dom om te denken dat het geheim zou blijven.PP, niks van maken.Moest denken aan liegen (las gisteren) en dacht aan de serie 'House' waarin hij stelt dat iedereen liegt. Daar zit waarheid in. Ik lieg niet als ik soms kwetsende postings niet plaats. Het vermelden daarvan is inderdaad heel dubieus.Net zo dubieus als ik alle verhalen lees van 'geselecteerden'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 http://img96.imageshack.us/gal.php?g=img001qo.jpgDit zijn twee van mijn schilderijen die ik het laatst gemaakt heb. De hond is van mijzelf geweest.Sorrie dat ik er zo tussen kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bolletje The Female Touch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Vind het vreemd Dar hoe jij en Alf met jullie vinger naar Hannah wijzen..Als het zo vrij was voor iedereen waarom werd er dan geen link geplaatst? Waarom werden er enkele mensen uitgenodigd met de vraag er ook over te zwijgen?Hannah is het probleem niet..Jullie keuvelen lekker op een forum waar ik geen vat op heb. Met reden dat het hier voor jullie te druk is geworden en je meer over privé dingen wil hebben. Je niet meer kan vinden in het forum. Jullie zijn het ontgroeit. En toch zie ik jullie hier...Ik vraag me af waarom..is het het strelen van je eigen ego? Ik ben er niets mee...Jullie vragen aan mij om te begrijpen maar hoe kan dat als je niet eens stilstaat bij wat voor gevoel het mij geeft. Het totaal pakket...Ik kan begrijpen dat er bepaalde mensen helemaal geen probleem hebben met..mij niet gelaten..spreek verder door over koetjes en kalfjes. Dat zegt ook iets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat is waar...Volgens Alf moest ik de vraag bij jou leggen Dar. Waarom ben ik niet uitgenodigd?..of loopt gewoon iedereen, iedereen uit te nodigen die in het profiel past?Als je zegt dat iedereen welkom is maar je anderzijds ook niet aan half nederland wil blootgeven..contradictie. Dat woord ken ikIs zoiets als een appel voor een ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Sorry Darnu moet ik toch corrigerenje vroeg me expliciet te zwijgenik heb dat niet gevoeld dat dat moest.Het is juist dat in een geheim worden getrokkendat me dat gespleten gevoel gaf.Dit komt dus heel nauw voor mijen ik wil graag dat het duidelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Je kunt zeggen wat je wilt, Dar maar ik vind het allemaal wel erg mosterd na de maaltijd. Waarom niet gelijk hier uitleggen toen er onrust ontstond en nu ineens wel?Had je misschien heel veel onrust mee kunnen voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote WingIedereen selecteert Tida. Ook binnen ADB vindt selectie plaats. Op de werkvloer vindt selectie plaats. Op de tennisclub vindt selectie plaats. Mensen die niet selecteren nodig ik van harte uit, mij uit te leggen hoe ze dat voor elkaar krijgen! Gek hoe ook jij minimaliseert..Volgens mij hoor je tot het forum? Laag? Fleur don't mind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat is mooi WingDat moet een goed gevoel geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat zal een opluchting geweest zijn Wingemans. heeft je vader nooit iets door gehad van je drankgebruik? En bleef hij rustig toen je het vertelde of werd hij emotioneel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Moet ik iets leren nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Nou, doei dan maar, he Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Je hebt geen antwoord op mijn vraag gegeven Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Mooi Wing!Mensen,Ik ben moeGa slapenTot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Da Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Marjo, slapen?Nu reeds?Geen gek ideeoverigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Voor mij gezieneen strak plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wing, wat mooi dat gesprek met je vader.Vaak blijkt dat je zoiets helemaal nooit kunt plannen he, het kan spontaan gebeuren als de sfeer ernaar is.Kostbaar, zulke momenten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Caro ik heb twee van mijn schilderijen onder mijn profiel geplaatst. Heb je ze gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden