Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 501
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een drukte toch over wie er uitgenodigd is of niet. Mij interesseert het echt geen bal hoor. Moest ik er een gekregen hebben, was ik vast eens gaan kijken, maar zou terug hierkomen. Punt ander lijn. Ieder doet wij hij/zij denkt te moeten doen. Ik heb er geen probleem mee ;)

Ik vind het hier nog steeds fijn, en het helpt me om NIET te drinken. Daar gaat het toch om, niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, gewoon dom om te denken dat het geheim zou blijven.

PP, niks van maken.

Moest denken aan liegen (las gisteren) en dacht aan de serie 'House' waarin hij stelt dat iedereen liegt. Daar zit waarheid in. Ik lieg niet als ik soms kwetsende postings niet plaats. Het vermelden daarvan is inderdaad heel dubieus.

Net zo dubieus als ik alle verhalen lees van 'geselecteerden'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het vreemd Dar hoe jij en Alf met jullie vinger naar Hannah wijzen..
Als het zo vrij was voor iedereen waarom werd er dan geen link geplaatst? Waarom werden er enkele mensen uitgenodigd met de vraag er ook over te zwijgen?
Hannah is het probleem niet..
Jullie keuvelen lekker op een forum waar ik geen vat op heb. Met reden dat het hier voor jullie te druk is geworden en je meer over privé dingen wil hebben. Je niet meer kan vinden in het forum. Jullie zijn het ontgroeit. En toch zie ik jullie hier...Ik vraag me af waarom..is het het strelen van je eigen ego? Ik ben er niets mee...

Jullie vragen aan mij om te begrijpen maar hoe kan dat als je niet eens stilstaat bij wat voor gevoel het mij geeft. Het totaal pakket...

Ik kan begrijpen dat er bepaalde mensen helemaal geen probleem hebben met..mij niet gelaten..spreek verder door over koetjes en kalfjes. Dat zegt ook iets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar...
Volgens Alf moest ik de vraag bij jou leggen Dar. Waarom ben ik niet uitgenodigd?..of loopt gewoon iedereen, iedereen uit te nodigen die in het profiel past?
Als je zegt dat iedereen welkom is maar je anderzijds ook niet aan half nederland wil blootgeven..contradictie. Dat woord ken ik
Is zoiets als een appel voor een ei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote Wing

Iedereen selecteert Tida.
Ook binnen ADB vindt selectie plaats.
Op de werkvloer vindt selectie plaats.
Op de tennisclub vindt selectie plaats.

Mensen die niet selecteren
nodig ik van harte uit,
mij uit te leggen hoe ze dat voor elkaar krijgen!

Gek hoe ook jij minimaliseert..Volgens mij hoor je tot het forum? Laag? Fleur don't mind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...