BamBam Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Toppie meid. Niet te lang gamen he! Kan ook verslavend werken, heb je dat weer:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Spuit elf wil ook nog haar duit in het zakje doen... Ik fietste net naar de obmuJ en er kwam een soort beeld in me op.Een paar weken geleden was ik op Schiermonnikoog. Daar staan twee vuurtorens, waarvan er eentje nog werkt. Nu heb ik wel iets met vuurtorens. Ik vind ze om de een of andere reden romantisch. En het licht dat over de duinen gleed was zo mooi! Er stonden vroeger ook bakens op het eiland, waarin vuur aangestoken werd. Mijn eega vertelde me dat de eilandbewoners die bakens wel eens op het strand zetten, zodat schepen op de klippen liepen en ze konden strandjutten.Daar moest ik ineens aan denken toen ik de Bol las. Hoe het drankduiveltje het baken stilletjes en geniepig richting strand aan het verschuiven was... Idem dito voor Will.Ik ken het natuurlijk ook, dat stemmetje dat je influistert van 'Eéntje kan geen kwaad'. Of 'Ik verdien een beloning voor zoveel tijd droog...' Gelukkig heb ik nu dik 2,5 jaar geleden mijn vuurtoren ontdekt. En die vuurtoren zegt: Ik laat vandaag de eerste staan, want ik weet waar die eerste toe leidt. Dat werkt voor mij en dat geeft mij rust. Bakens kun je verzetten, een vuurtoren blijft staan.Ik kan niet garanderen dat ik de rest van mijn leven nuchter en droog blijf, maar dat is wel mijn streven. Ik wil niet meer terug naar vroeger. Vroeger was vreselijk! En ik weet dat vroeger zomaar weer nu kan worden als ik mijn bakens ga verzetten. Dus doe ik dat niet. En dat vervelende stemmetje in mijn hoofd wordt steeds stiller. Ik hoor het niet zo vaak meer.Stoppen met drinken is niet gemakkelijk, maar gestopt blijven wordt wel steeds gemakkelijker. Op den duur wordt het niet-drinken een gewoonte. Daar gaat wat tijd overheen, maar zo is het wel. Ik doe dus stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Lieve Bol,Was even boodschapjes doen en lees net je berichtje betreffende je verjaardag...Wat een schrik zeg !!!Gelukkig heb je je met behulp van het forum gelukkig herpakt en is dat duveltje uit het doosje weer in het doosje verdwenen...Herken het ook wel hoor en ook ik heb er wel eens last van, maar zolang ik de eerste inderdaad niet neem zoals Fancesca zegt dan is er niks aan het handje... Wel lastig om de trek even uit te zitten, maar daarna trots dat ik het toch weer heb weerstaan...Ga maar lekker gamen en geniet van dat rustige bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Bravo voor Bollie!!En ook voor Blondie, Desi, Bor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Vanmiddag mn eerste gesprek gehad bij de uithuilpsych. Bleek een intake gesprek. 3 september weer een intake gesprek en dan hoor ik hoe lang de wachttijd is.Nog meer wachten dusIk weet niet of ik dat volhou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Op de terugweg maar even een kledingwinkel ingedoken. Mooie broek n een leuk jurkje. Even in het kader van anders was mn geld opgegaan aan een bezoekje aan de slijterij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ik heb misschien een date weerNou doet ie moeilijk omdat ik rook en hij nietik heb maar even vermeldt dat ik niet drink en hij wel, en dat ik er geen problemen mee heb dat hij dus we drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Yihaaaaaa........................Ben blij !!! Krijg net een telefoontje dat ik morgen al mag beginnen met de therapie/12 stappenplan...Kan wel dansen van vreugde;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 o, sorry Woman, dender gewoon over je heen... Was niet mn bedoeling hoor...Lieverd, je moet maar zo denken, er zijn nog genoeg mannen op deze aardkloot die je wel waarderen om wie je bent !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ja Blondie, moest er wel een beetje om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 `will`;misschien beter laat dan nooit. `ik denk dat je teveel bezig bent om niet je werkelijke gevoelens te willen voelen. Sorry als ik het mis heb maar jij bent zo'n bezig bijtje. Voel ook eens jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Zo lieve mensen ik ga stoppen. Krijg zo bezoek en die moet hier achter de p.c. Misschien kom ik vanavond nog wel ff. Voor iedereen een smakelijk eten en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Taum kun je niet beter schrijven op het pact draadje. Will inclusief. Wil me nergens mee bemoeien maar zucht is goed voor het pact. draadje.Ikzelf heb het nu ook moeilijk en ga over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Wat een onzin, Desi !!!Juist dit draadje is ervoor om je zucht uit te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Nou heel gedoeMotorman wil me niet kussen als ik gerookt heb. Geen probleem. ik rook toch heel weinig en kan het prima laten. maar ik kaats natuurlijk terug dat er ook niet gekust wordt als hij bier drinkt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Jullie hebben natuurlijk beiden gelijk Womanmaar ja zo blijft het wel erg platonisch he:D:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Eventjes hello&goodbye.Bol: top vrouwke dat je over je schaamte heen bent gestapt en hier over je "stiekeme" gedachte bent gaan praten. Nog mooier dat het er je vanaf geholpen heeft. Zo, nu kun je straks je verjaardag dubbel vieren, hier alvast Woman: ja balen zeg, denk je een afspraak te krijgen..........goed dat je een kledingzaak in bent gedoken!!! Enneh motormuis mag idd wel es ff reflecteren en zo te horen laat je hem dat ook doen, hihi;)Blondie: fijn voor je!!Desi: je mag hier ook over alles praten hoor, maar als je op t pactdraadje beter vind prima natuurlijk.Pak aan, omdat je t moeilijk hebt :present:Pffffffff heb eindelijk mn belastingpapieren v 2009 op orde, oh wat háát ik dat toch. Nu kan ik het aangiftepapier weer niet vinden. Morgen die van mn moeder maar doen.Ondertussen staat er een pruttel op van courgettes, aardappel, ui, selderie en knoflook. Bedoeling is soort soeppie. Annette Malherbe zei gisteravond in Zomergasten dat voor haar soep "troost-eten" was en daar kon ik me wel wat bij voorstellen. Haha, vandaar dat ik zo gek ben op soep Nu de honden uitlaten.Iedereen eet smakelijk en tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ja nou ja, goeie deal toch, als hij bier drinkt steek ik een sigaret op. Dan wordt er dus niet gekust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Eet smakeijk Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hee Bolletje,Wat ongelofelijk dapper dat je eerlijk bent geweest, niet alleen tegen ons, maar vooral tegen jezelf!En dat je je worsteling "hardop uit spreekt" nou ja via het forum dan.En wat goed dat iedereen meteen reageert, en je gedachte een positieve draai kan geven.En stel je nu eens voor, je laat je die ene avond HELEMAAL gaan...de kater de volgende morgen is nog het allerminste.......De kater dat je van jezelf baalt, die is vele malen groter, ze zullen je het gevoel geven 10 maanden voor nop zijn bezig geweest!!!!De mogelijke "lekkere"roes staat totaal NIET in verhouding met de kater van erna! En ik kan het weten, want ik had er 3 dagen geleden nog 1!!!Dussuh,.. op je verjaardag gaan we hier allemaal op je passen!kom je tussendoor even stikum verslag uitbrengen?Veel liefs van nieuweling Dunnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Zo werkt het vaak hier Dunewe hoeven het niet alleen te doen heal lijkt het vaak een eenzame strijd.Just me alles goed gegaan? Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.En ik ga zo even beachvolleyen,na het forum blijft sporten me tochhet best van de drank afhoudendan voel ik even gezonde endorfientjes ontstaanen het is nog sociaal ook.tot latersssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustMe Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Kom ook weer even kijken,Heb gisteren een leuke verjaardag gehad en gewoon weer geen druppel gedronken, dat kostte ooktotaal geen moeite.Gewoon verdergaan waar ik gebleven was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hi Women, is Motorman eigenlijk verder wel leuk???? vind het wel jammer dat ie zo'n gedoe maakt van jou peukje hoor. Hij drinkt bier, das toch veeeeel erger, ahum ;-)) quote: Originally posted by: womanNou heel gedoe Motorman wil me niet kussen als ik gerookt heb. Geen probleem. ik rook toch heel weinig en kan het prima laten. maar ik kaats natuurlijk terug dat er ook niet gekust wordt als hij bier drinkt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden