Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Fijne dag blondie, hoop dat het net zo meevalt als gisteren...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Doeg doeg Meiske.Sterkte voor vandaag Bondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 fijne dag blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Zat net te denken, misschien heeft het ook wel een beetje met het ras te maken. Er zijn geen fijnere honden dan Labradors, maar ook daar kan er een kronkel in de hersenen zitten.Jos heeft er ooit een gehad die zich van de trap af gooide. De hond was gewoon erg gestoord.Jos is door mijn zwager gewaarschuwd dat er iets gruwelijk mis was.Maar over het algemeen zijn Labradors net als de Golden Retriever, echt scheten.Letten jullie maar eens op als je een Labrador ziet lopen. Die lopen en kwispelen altijd, ze hebben altijd goeie zin. En wat ik heel aandoenlijk vind is, dat ze altijd een speeltje komen brengen naar je. Dat ontroerd me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 haha Bol en voor wat te eten plegen ze een moord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 quote: Originally posted by: bolletjeMaar over het algemeen zijn Labradors net als de Golden Retriever, echt scheten. Letten jullie maar eens op als je een Labrador ziet lopen. Die lopen en kwispelen altijd, ze hebben altijd goeie zin. En wat ik heel aandoenlijk vind is, dat ze altijd een speeltje komen brengen naar je. Dat ontroerd me. En daar ben ik het helemal mee ens Bol!Goedemorgen trouwens allemaal!Kwam even m,n adb post lezen maar moest toch even snel hierop reageren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Goeie morgen Ya. Hoe is ie lieverd.Igor wij deden een moord voor drinken:PLieve mensen heb bezoek dus moet er van tussen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 nog net niet Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Mogge allemaal,Wilde ff bijlezen maar ben nu al in shock.Marjo is hier in begin november al 3 jaar en ikke kwam 4 dagen later. Will wil geen druppel zien. Denk er hard over verder maar niet te lezen hahaha.Gisteren Caro nog ff geweest met struikrover en vond dat ze er moe uit zag. Voelde me daar toch wel wat schuldig over maar om me te troosten vond ze dat van mij ook. Zoiets voelt ze haarfijn aan dus heb er nog lang om kunnen lachen. Twee vriendinnen in een park, beide last van onze rug, met ieder een hond uit Spanje en allebei erg moe van alles. Ze kan gelukkig nog hier naar toe strompelen maar als ik naar haar toe wil dan moet ik met de scoot. Ja is om te janken maar je kan het ook positief zien en er om lachen toch? Beide doggy's lagen lekker te smikkelen dus dan vinden we het al gauw best en redden het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 @drup:kan je niet zo,n scootmobiel alsbij de benidorm bastards aanschaffen;)harstikke handig lijkt me! hihi!Toch fijn dat jullie het zo fijn hebben samen!Goede vrienden moet je koesteren!Daar heeft een mens er niet veel van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hoi Ya hoe gaat het met je en je dochtertje?Sinds die val blijf ik bang op de scoot maar door het parkje naar Caro moet ik heel langzaam rijden dus valt het niet zo op hahaha.Ja vriendschappen koester ik altijd en waardeer dat heel erg. Wat ik vooral in Caro waardeer is het lotgenoot zijn. Volgende week komt er weer een vriend uit Brabant die elke maand een weekend komt en we kennen elkaar al meer als 25 jaar. Samen met mensen hier en via msn contact geven je toch het gevoel dat je als mens niet helemaal verkeerd in elkaar zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Met dochtertje en de rest van de kids gaat het prima hier!Ik koester vrienschappen ook zo,heb en aantal "vriendschapen" moeten loslaten in de afgelopen jaren maar juist daarom zie je zo goed wat een echte vrienden degene die overblijven zijn.Door dik en door dun,kunnen zeggen wat je voelt en denkt en ook tegen kritiek kunnen.Mensen die je steunen en ook je fouten respecteren.Heb ik ook erg gemerkt in ,n strijd tegen alcohol,sommige "vrienden" begrijpen het niet,willen het niet begrijen en bieden je dan toch nog een borrel aan.Anderen drinke dan niet waar je bij bent,daarom,echte vrienden heb je er maar weing van maar als je een goeie hebt moet je ervan genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Drup jij zit niet verkeerd in elkaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Ya en daarom heb ik maar 2 echte vrienden en de rest noem ik kennissen.Igor als alcie is je zelfbeeld niet goed en hebt vaak verkeerde dingen gezegt of gedaan en dat weet je zelf heel goed maar kon er door de drank niets aan doen. De drank overheerst dan en weet je dat je in de fout zit en op momenten dat je dingen verliest ga je nog meer drinken. Dat is het moment dat je weet dat je verkeerd zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 als je wilt kun je 'veranderen' toch(stoppen met drinken)? en iedereen maakt wel fouten alleen omdat je alcie bent wordt er zwaarder aan getild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Is zo Igor maar zo dacht ik over drugs en medicijnverslaafden ook tot ik aan de drank raakte en toen het allemaal pas begreep. Toen besefte ik pas wat een verslaving was en wat het met jou en je omgeving doet. Dacht niet eens aan mijn rookverslaving die ik ondanks wanhopige pogingen ook niet onder de knie kreeg en nu nog niet. Gaat nu goed met me want heb het allemaal weer onder controle en daar kwam ik hier voor. Heb dit ook nooit gewild maar wel mezelf weer ik de hand kunnen houden. Mijn doel is na bijna 3 jaar bereikt en dan kan je je afvragen waarom nog hier? Ik ben nog hier uit angst voor uitglijders die er altijd zullen zijn en ik wil graag andere mensen helpen zie zo zitten als ik gezeten heb.Ik ga er nu uit want zo'n dongel kost klauwen. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 klasse drup dat je je doel bijna bereikt hebt. ik hoop dat er bij mij nu ook schot in komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rachel Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Jammer dat ik, nu het toch regent, geen zin heb om het huishouden te doen. Jammer ook dat ik blij ben dát het regent, want dan hoef ik niet met mijn duffe hoofd naar buiten. Wat vreselijk eigenlijk dat ik niet met mijn peuter kan wandelen omdat het regent, maar ik daar dus opgelucht over ben, vandaag. Ik kijk uit naar morgen, dan voel ik mij weer iets beter. En zo is er weer een dag de mist in. Om het morgen weer 'goed' te maken met mijn kids... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rachel Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Mijn patroon is als volgt: één dag niet drinken (vandaag), want ik hoef geeneens na gisteren. Morgen voel ik mij dan eigenlijk weer best redelijk. Overmorgen begin ik mij goed te voelen. En na 3 avonden geen liter wijn gedronken te hebben, voel ik mij zóóó ontzettend goed dat ik denk dat ik wel weer wat aankan. Dus mijn valkuil vanaf heden zou zijn: vrijdagavond! En zaterdagavond als vervolg (mocht ik het volhouden), want dan heb ik twee feesten waar ik met de auto alleen naartoe ga (kids mee). Als ik dan thuis kom rond 21:00 uur ben ik zo zwak van het zien van alcohol en van AL DIE MENSEN DIE HET WEL KUNNEN (denk ik dan) dat ik ook heel graag een borrel wil. Die heb ik volgens mij dan ook verdiend, omdat de kids nog zo laat naar bed moeten (???) Dus de trucendoos mag open, want ik wil wel eens een nuchter weekendje meemaken. Wat zal ik mij volgende week maandag dan SUPER voelen. Ik wéét het, maar nu nog doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hoi RachelOok ik heb een partner waarmee ik altijd "gezellig" drink.En ook ik zie tegen komende weekend op omdat de verleiding dan zo groot wordt.Ik denk dat ik ervoor zorg dat er geen drank meer in huis is wat ik lust.Het restant wat er nog staat gaat naar mijn dochter.En als ik vrijdag en zaterdagavond thuis kom wil ik direct mijn bed gaan opzoeken.Hoe ik het zondagmiddag ga oplossen weet ik nog niet.Jij zou zaterdagavond ook direct met de kids naar boven kunnen gaan en daar blijven.Is dat een idee? Wel van tevoren tegen je partner zeggen anders begrijpt hij het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Cyntia en rachel,misschien is het een idee als julliepactmaatjes worden. Er is een speciaal pactdraadje,en samen dezelfde soort problemen aangaan, extra contact erover, elkaar stimuleren,alles helpt. Mij helpt het al heel lang en ik kan het jullie echt aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Rachel: jouw patroon lijkt op dezelfde die ik had...ik begon grenzen te stellen: door de week geen druppel...het was niet meer logisch: kinderen, werken en nog een kater. Nou in het weekend meestal op zaterdag als mijn vrienden komen op bezoek wat ik doe is: ik laat het zien aan mezelf dat ik ben ook gezellig zonder alcohol...het is me aardige gelukt....maar...ik moet alert blijven. Ik weet het klinkt makkelijk maar het is heel moelijk...we moeten ergens beginnen.Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hoi JaneHoe maak je een speciaal pactdraadje aan?Via prive bericht?Sorry ben net nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Cynthia er is een pactdraadje waar je op kunt inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 ik zie WILlybilly hoe is het mien jong? alles goed gegaan vandaag? ik was bijna bij Saar een gehoorapparaatje wezen proberen ik heb het vanmiddag nog net overleefd ze zijn heel lief hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden