LaLuna Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Goedemiddag Desi, wat heb je leuke poezebeesten, ik heb er ook 2:)Cyntia, thnx voor de tip! Ga helemaal niet vandaag maak gewoon op wat er nog is...blijf lekker binnen, morgen stage lopen (2e x) ga daarna... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 MargaNog een idee voor de boodschappen.de markt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 AA doet me veel. is een ademhaling voor mij. GGZ niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 marga: het zij schatten. Niet te afhankelijk maar zoooooooo lief. Heb sinds kort nog 2 katten in de tuin en nu zijn die van mij bang om naar buiten te gaan. Sofieke (niet rood) is het baldadigste. Ze durft nog wel eens. Nollie is een sulleke. Vind het wel goed bij haar baasje als er indringers zijn. Heeeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Leuk leuk Desi...ik heb er eentje die denkt dat hij hond is echt lol...zal binnenkort ook eens foto's plaatsen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Goeie middag lieve kanjers.Ik denk dat ik een beetje niet zo lekker ben. Wat keelpijn enz. Heb vanmiddag wat op de bank gelegen en ben in slaap geduveld. Ben nog moe en zou zo maar weer kunnen slapen. Vreemd hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 http://img833.imageshack.us/im...626/bild0044o.jpg">http://img833.imageshack.us/im...33/1626/bild0044o.jpgGoedenmiddag allIk weet niet of ik het goed heb gedaan maar hier een foto van mijn pup Jelle">http://img843.imageshack.us/im...2439/bild0038.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Duitse herder Meiske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Yep Bol 9 weken oud numaar hij heeft z,n oortjes wel overeind staan nu maar die foto wil niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Heej Bollie,Je gaat toch niet ziek worden zeker?Herinner me dat je gisterenavond ook al niet zo lekker was heMeiske,Schattig, je hondje.lijkt me een pittig ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 http://img22.imageshack.us/img22/2524/bild0043gj.jpgNog eens proberen met de oortjes omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Borrie ik heb denk ik geen koorts maar voel me niet zo lekker. Afé het gaat wel weer over. Moet gewoon want moet vrijdag weer helpen met wat rotzooi opruimen in Jos z'n huis en en weekend dienst.Rapi. Ik moet maar gauw beter worden dan want dit is niks hoor. Meis ja leuk hé als die oortjes hangen.Als het goed is gaan ze vanzelf staan hoor en anders kun je de natuur een handje helpen.Als hij dadelijk een half jaar is en gaat wisselen gaan z'n oortje ook weer ff hangen. Krijg je ff een andere hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Heej die bol wa,s dat nu ziek worden?doen we niet he maar wens je beterschap toeJaja Rapilos die zit overdag geen moment stilmaar s,nachts wel en daar doen we het voor toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Kan zich goed verstoppen die pup Meiske:Den Bol, ja de ouderdom komt met gebreken he, ha hanee denk dat je weerstand ff down under is, na al je harde werkenen zorgen om Jos. Tijd om je vriendin weer eens op te zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Oh de 2e poging lukte wel, ik was weer te snel met reagerenleuk hoor Meis, een schatje.Het lijkt wel of het halve forum pups heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 salie thee met honing is goed voor je Bolletje. Keel en koorts gaan omlaag. Misschien ook nog vitaminen C. extra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ja, een echt hondenforum af en toe.Geeft niet hoor, ik vind honden ook leuk, maar ja, dat uitlaten he, dat zou ik toch veel te veel een verplichting gaan vinden.Bovendien, zou het beest de hele dag alleen zitten.Nee hoor, dat is niets waard.Heb dus helemaal geen beesten.Denk wel eens aan een kanarie, die zingen zo mooi.Maar nee, ook zielig zo,n beestje de hele dag alleen in zo,n kooitje.Heel misschien, als ik oud en bejaard ben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Sorrie, mensen die hier nieuw zijn,Dit heeft weer niets met alcohol te maken he.Als jullie wat willen roepen, roep dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hallo allemaal! Ik kom eens buurten. *wraauw*Ik merk dat er hier veel dierenliefhebbers zijn. Wat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hallo Jetset! Bedankt, ik voel me dankzij jullie steun weer trots op mijn prestatie meer dan mijn persoonlijke bewustzijn die inzoemt op mijn misstap. Ik ben namelijk diep van binnen bang voor weer drinken en vecht hier al weer weken sterk tegen. Er malen zoveel dingen door me hoofd als:Nu mag het wel weer een keer. Denk dat het door mijn persoonlijke situatie komt. Ik ben van heel succesvol, gelukkig en een relatie waar ik al een half jaar alcoholvrij was nu zonder relatie (net uitgemaakt) in een fase van 'onsuccesvol' even in een put gezakt waarbij ik geen voldoening haal uit het leven. Drank is zo een makkelijke weg om mensen te vinden die mijn gevoel willen delen. Er zijn kroegen vol met mensen die ongelukkig zijn. Daar wil ik niet meer eindigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Bedankt Jetset,ik heb vanuit mijn eigen perspectief niet het besef dat ik mezelf zwak opstel en daar kracht uit haal. Ik vond het 4 weken worstelen een groot gevecht met mezelf. Je hebt gelijk, ik kon zelf mijn grenzen aanduiden en jezelf zwak maken is kracht. Dat heb ik wel geleerd. Ook bij fouten die je maakt; geef aan dat je een fout maakt. Bied je excuus hiervoor aan en dan is het geen argument meer. Ja! Zo, Leeuw begint weer een beetje trots te krijgen dat hij een normale leeuw is en geen Super leeuw met een cape om die overal overheen kan vliegen. Zo ging mijn leven namelijk de afgelopen jaren... ik kon alles aan zonder drank. Echt bedankt! Ik krijg weer wat van mezelf terug met jouw inzicht en kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Lieve mensen sorry m,n internet viel uit vandaar dat ik zo snel weg wasmaar ik ga nu eten dus tot laters may beVoor degenen die gaan eten ,eet smakelijk en een fijne avond nog voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ow, ik ga overigens nu even zwemmen! Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Goeienavond iedereen, goed aangekomen te Vianden.Eerst even teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hoi Wil,nog erg natgeregend of viel t mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden