Spring naar bijdragen

Woensdag 8 september

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

marga: het zij schatten. Niet te afhankelijk maar zoooooooo lief. Heb sinds kort nog 2 katten in de tuin en nu zijn die van mij bang om naar buiten te gaan. Sofieke (niet rood) is het baldadigste. Ze durft nog wel eens. Nollie is een sulleke. Vind het wel goed bij haar baasje als er indringers zijn. Heeeeerlijk.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie :heart: ik heb denk ik geen koorts maar voel me niet zo lekker. Afé het gaat wel weer over. Moet gewoon want moet vrijdag weer helpen met wat rotzooi opruimen in Jos z'n huis en en weekend dienst.

Rapi. Ik moet maar gauw beter worden dan want dit is niks hoor.

Meis ja leuk hé als die oortjes hangen.
Als het goed is gaan ze vanzelf staan hoor en anders kun je de natuur een handje helpen.
Als hij dadelijk een half jaar is en gaat wisselen gaan z'n oortje ook weer ff hangen. Krijg je ff een andere hond.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, een echt hondenforum af en toe.
Geeft niet hoor, ik vind honden ook leuk, maar ja, dat uitlaten he, dat zou ik toch veel te veel een verplichting gaan vinden.
Bovendien, zou het beest de hele dag alleen zitten.
Nee hoor, dat is niets waard.
Heb dus helemaal geen beesten.
Denk wel eens aan een kanarie, die zingen zo mooi.
Maar nee, ook zielig zo,n beestje de hele dag alleen in zo,n kooitje.
Heel misschien, als ik oud en bejaard ben??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jetset! Bedankt, ik voel me dankzij jullie steun weer trots op mijn prestatie meer dan mijn persoonlijke bewustzijn die inzoemt op mijn misstap. Ik ben namelijk diep van binnen bang voor weer drinken en vecht hier al weer weken sterk tegen. Er malen zoveel dingen door me hoofd als:

Nu mag het wel weer een keer.

Denk dat het door mijn persoonlijke situatie komt. Ik ben van heel succesvol, gelukkig en een relatie waar ik al een half jaar alcoholvrij was nu zonder relatie (net uitgemaakt) :( in een fase van 'onsuccesvol' even in een put gezakt waarbij ik geen voldoening haal uit het leven. Drank is zo een makkelijke weg om mensen te vinden die mijn gevoel willen delen. Er zijn kroegen vol met mensen die ongelukkig zijn. Daar wil ik niet meer eindigen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Jetset,

ik heb vanuit mijn eigen perspectief niet het besef dat ik mezelf zwak opstel en daar kracht uit haal. Ik vond het 4 weken worstelen een groot gevecht met mezelf. Je hebt gelijk, ik kon zelf mijn grenzen aanduiden en jezelf zwak maken is kracht. Dat heb ik wel geleerd. Ook bij fouten die je maakt; geef aan dat je een fout maakt. Bied je excuus hiervoor aan en dan is het geen argument meer. Ja!

:D Zo, Leeuw begint weer een beetje trots te krijgen dat hij een normale leeuw is en geen Super leeuw met een cape om die overal overheen kan vliegen. Zo ging mijn leven namelijk de afgelopen jaren... ik kon alles aan zonder drank. Echt bedankt! Ik krijg weer wat van mezelf terug met jouw inzicht en kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...