Susana Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Beste mensen...ik ga naar mijn werk..ik wens jullie een heel fijne dagtot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Druuna Wat knap hoor. Heerlijk hé als je je zo fit voelt?Blondie en Susanna, werk ze met plezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Goedemorgen samen.Ik ben vandaag alleen thuis.Er ligt nog een stapel overhemden om te strijken.En wat manden wasgoed om te vouwen.Dus ik ben voorlopig onder de pannen.Maar eerst koffie en de krant buiten de deur.Ook een doel.En breekt de sleur.Druuna doelen stellen, een goed begin van de dag.Op den duur krijg je er plezier in.Wanhoop niet als het eens tegen valt.Je bent vrij om te kiezen voor een ander doel.Maar wel hetzelfde doel een dag lang vast houden.Buiten de strijk pak in vandaag alles aan wat niet meer dantwee minuutjes tijd kost.Fijne dag vandaag en laat de eerste staan.Ik ga eraan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Goeiemorgen mensenen meteen weer weg,spinning begint 9.30dus zelfs later bijlezen.Ik heb het nog druk op mijn manier.dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Goeie morgen lieve Witje:heart:Moet jij niet werken of had je vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Nee de vakantie zit erop hoor Bol. Heb maandag soms vrij en vandaag is zo een "soms vrije maandag" En wat een geluk want het is hier prachtig weer.Vanmiddag is aanzien of het nog een prachtige nazomerse dagis om naar het strand te gaan...Wat ga jij doen vandaag Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 goeiemorgen jetsetIk heb als een mokerslag geslapen, jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 dat is zeker vreemd, zeker als je zo goed geslapen hebtnah ja, wel beter dat het geen kater is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Witje ik ben bezig met de slaapkamer een grote beurt te geven. Verder ben ik een was aan het doen. Lekker nog want het zonnetje schijnt vandaag de hele dag.Ja en verder kijk ik wel, heb nog een kadobon liggen. Us kijken wat ik daar mee kan gaan doen.Goeie morgen Jet. Lekker ff een frisse neus gaan halen, misschien gaat je hoofdpijn dan over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Goedemorgen allemaal,Kinderen weer naar school en weer een beetje de tijd aan mezelf;) Gisteren de mijlpaal van 60 dagen bereikt, vandaag dus dag 61! Het begint ergens op te lijken!Igor:Heel veel succes vandaag! Het zal vast een spannende dag voor je zijn! Maar het gaat je ook vast een hoop opleveren op den duur.Heb vandaag een opruim èn poetsdag ingepland...Ik popel...maar niet heus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ja mooi he wat dit weer met ons doet.Jeetje ekstertje 61 dagen alweer!!!!!!Daar mag je zeer zeker trots op zijnLeuk Bol dat je jezelf gaat verwennenHoren we het nog wat het is geworden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Eks. Hiep hiep hoera meis. Wat ontzettend goed van je. Ik ga voor jou ff een bos bloemen in elkaar flanzen momentje............. :present: :present: :present: :present: :present: En nog een kadootje. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 bor wat ben je stil??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 quote: Originally posted by: witteLeuk Bol dat je jezelf gaat verwennen Horen we het nog wat het is geworden??? Jazeker doen jullie dat. Ik weet nog niet wat het gaat worden. Misschien wel een hoop goeie dvd's. Maar ja wat zijn goeie???? Ik zat al te denken om die te kopen bij de ameH. Daar verkopen ze goeie spullen. Heeft iemand nog de naam van een merk waarvan die zeker weet dat die goed zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 ok dan borstill going strong dan maar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Jet ik merk wel verschil hoor. Als ik games download en die in m'n Wii doe, dan sleept hij bij de ene dvd. en bij de andere niet. De ene dvd pakt hij wel de andere niet. Maar misschien is mijn Wii daarin erg gevoelig. Maar ik kijk wel joh.Goeie morgen lieve Bor, of had ik dat al gezegd. Nou ja twee keer op een dag, voor jou een hartje, kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Fijne dag Jetset geniet er lekker van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Borrie, wil je er iets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 goedenmorgen frummersalles goed?Wel meegelezen maar weinig geschreven.Hier gaatie zijn gangetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Bedankt vor die blumen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hoi Desi,HIer bij mij gaat alles primamooi om te lezen dat het met jou ook goed gaatIk geloof gelezen te hebben dat iemand zich in de afgelopendagen zich af vroeg hoe het met jou ging(ik weet het niet meer zeker, maar dacht dat t over jou ging)dus mooi dat je even komt melden dat alles nog steeds ok met je gaatHou vol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 ik wist zo ongeveer dit antwoord Bordus daarom dacht ik laat dr maar ff lekker.het is goed zo. Bor is hier en dat is een goed tekengewoon idd in rust en kalmte te aanvaarden dat het een prutdag is.Maar nu denk ik, ik hoef ook niks te vragen maar kan drnatuurlijk wel ff een bloemetje gevenwant een klein gebaar is (tenminste voor mij) altijd een groot plezierHoop dat t voor jou ook zo werkt. Dus deze is voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Kenne is een groot woordmaar heb dit vaker van je gezien.Niks mis mee trouwens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Dan moeten we nu uitkijken Boranders schrijven we samen nog een blz vol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden