Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 quote: Originally posted by: Desimupke; nou en? Wat ik nou echt niet begrijp he Desi, is dat je hier op het forum zit nu.Je dochter is vertrokken omdat jij gedronken had. Jij wordt wakker en gaat hier wat hangen???Is ook een keus natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Hallo Adam.Ik heb mijn maatregelen getroffenEn verder praat ik niet meer met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Nou ik ben het gekat zatgoeienavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Whahaha Marjo ikke ook met die deur en soms is dat goed. Het is soms goed een andere ingang te nemen. Lief zijn is altijd goed maar de keiharde waarheid ook. Pamperen helpt niet altijd want eens loopt je met je kop tegen een gesloten deur en dat wil niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 verwijderd door de moderator* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ja. Tot de volgendekeer maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Wat is dat nou voor rare verwensing Caro?Ik hou wel van een fris appeltje op zn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Mijn god, Heb maar een deel gelezen en ben halverwege gestopt...Caro ; Ik hoop niet dat je een ban krijgt want ik vind het bewonderingswaardig dat je nu dit bericht naar Dees schrijft en ik sluit me volledig aan bij je bericht !!! Sorry Dees, Dit is nu al de zoveelste keer en het doet me pijn om te zien hoe gekwetst je dochter hier op het forum schrijft dat ze het los moet gaan laten omdat ze er anders straks zelf aan onderdoor gaat...Als ze er nu al niet aan onderdoor gaat !!!Je hebt echt professionele hulp nodig en dan bedoel ik opname, want nu richt je niet alleen jezelf ten gronde maar ook je naasten...Ik hoop ook dat je nu eens een keer ophoudt continu anderen de schuld te geven van je drinken en dat je eindelijk zelf de eigen verantwoordelijkheid eens ter hand neemt !!! Niemand kan je helpen als je niet zelf bekijkt wat jouw aandeel in het geheel is...Ik bedoel , Wie giet dat gif bij je naar binnen ?Niet je dochter, niet je partner, niet je helaas veels te vroeg overleden zus, niet de hulpverlening waar je volgens eigen zeggen niks aan hebt, en ook wij hier op het forum niet !!! Jij bent degene die de fles aan de mond zet en leegdrinkt en niemand anders !!! Niemand anders dan jij kunt het Stoppen !!!Sorry voor dit misschien wat harde berichtje maar ik ben het inmiddels een beetje zat om steeds aan te horen dat je er zo je best voor doet, maar achtereenvolgens alle hulp en reikende handen die je aangeboden wordt afwijst...Ik ben er klaar mee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 oke marjo snap je. tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Desi, wat doe je hier nog als je geen hulp wilt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Sorry. Dit gaat toch nergens meer over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 quote: Originally posted by: Desioke marjo snap je. tot de volgende keer. Sorry Dees... Geen woorden voor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Welterusten Jet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Jet, Heb nog niet terug gelezen hoe het is gegaan vanmorgen, maar ga dat zo doen...Slaap lekker !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Halloooooooooooo, geselli hier.*verwijderd door de moderator* Adam, de alkie stopt pas als hij/zij stopt. Dat weet je toch ook wel. Je ziet het pas als je het ziet, zei ooit iemand es. En zo is het ook. Velen hebben jaren nodig om tot inzicht te komen. Altijd meeslijmen hoeft nou ook weer niet maar harde woorden helpen toch vaak ook niet. Ik heb er zoooo lang over gedaan om tot inzicht te komen. Sommigen zullen het nooit inzien en dat vind ik hartverscheurend. Maar het is wat het is.Ik vind mededogen een mooi woord. Voor vele zaken. En als ik me ontzettend erger omdat een ander niet vd drank kan afblijven, tsja, dat zegt ook iets over mij.Ik ga nog wat muesli eten en naar bed. Nuchter. En morgen zonder kater wakker. Geen obsessie meer, dat wens ik voor iedereen die moeite heeft met de alcohol.Take care en ga goed.Marjo, ik ben wel benieuwd naar je maatregelen. Eerlijk is eerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 *verwijderd door de moderator*Sorry, nu ben ik echt 'weg' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 En ik probeer van uit mezelf te schrijven. Advies zitten de meeste mensen niet op te wachten, vlgs mij weten de meeste nog aktieve alkies wel dat ze hulp nodig hebben. Vertel je eigen verhaal, deel je ervaring, kracht en hoop. En dan maar afwachten of een ander er iets mee kan. Misschien komt dat moment, misschien wel niet. En soms zal ik dat nooit weten. Maar dat is ok. Ik probeer te delen wat anderen ook zo vrijelijk met mij hebben gedeeld. Meer kan ik niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Vraagje; waarom is dat vrouwenhoofd met dat bruine haar zo in trek? Herkenning of zijn de andere icoontjes te lelijk naar de smaak van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 That's goodWe'll eat fishI tell joe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ah Bol, nu snap ik het van Desi. Vind je het goed als ik je morgen een pb-tje stuur over twee van mijn katten die erg slecht zijn. Zit me vreselijk hoog, en wil daar anderen niet mee belasten. Denk, maar weet wel zeker, dat jij me begrijpt. Kan er soms niet van slapen. Jij bent een engel voor de dieren, houwen zo. Als ik de ruimte had, werd ik er ook een. Krijg je nooit commentaar van mensen? ikke wel, maar inmiddels heb ik er compleet sc*t aan. Mensen hebben altijd wat te mekkeren als je anders doet, dan het hoort. Bahhhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 quote: Originally posted by: BamBamVraagje; waarom is dat vrouwenhoofd met dat bruine haar zo in trek? Herkenning of zijn de andere icoontjes te lelijk naar de smaak van... ==============================Uhhhhh, wafor vrouwehoofd met bruin haar BB?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Hihi Yvonne, ja, die van jouw ook. Maar ik bedoel eigenlijk Bol haar hoofd en die en die en die en die.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goed, ik weet het: was al drie keer weg...nu echt naar bedje toe. trusten allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Het Houten -hoofd natuurlijkKon het niet laten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden