Spring naar bijdragen

maandag 20 september

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh, even mengen nu !!!!!

Eerst en vooral treed ik Caro wel degelijk bij, dus tactive, laat die ban maar zo, het is hartstikke goed bedoeld naar Deesje toe. Heb niet gevolgd wat er aan vooraf ging, mijn excuses, maar ze ligt evengoed aan mijn hart als menig ander.

Wat Bekkie betreft !!!! Hoe verkeerd kan nu een boodschap nog overkomen zeg !!!!
PP, deze keer sla je de bal volledig mis, ik hoop dat je dat beseft.
Het is niet omdat ze hier niet zoveel schrijft dat ze foute dingen (wat zijn foute ??) doet hé :angry:
Natuurlijk is ze in de buurt, zoals vele anderen trouwens. Maar op de juiste moment is ze wel op de juiste plaats en ik kan het weten verdorie !!!

Afin, laat het gewoon een misinterpretatie zijn en ons even bezig houden met Dees, want alhoewel dit al de zoveelste keer is dat ze de mist in gaat, dat wil dan nog steeds niet zeggen dat we haar gaan laten vallen. Voor hetzelfde geld ben ik of jullie dat. De kracht van dit forum is om TEN ALLE TIJDE iemand te kunnen helpen, of het nu de eerste keer is of de 100ste.

Damn, ff kwaad gemaakt en dat gebeurt niet veel !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik vind dat er meerdere gesprekken door elkaar mogen lopen hier.
Vind het te ver gaan om te wachten op een reactie van Desi die maar op zich laat wachten.
En ja, ik ben bang dat Desi hard aan het werk is om haar laatste 'credits' thuis te verspelen.
Inderdaad..... drinken tot je dochter het overneemt en dan later komen klagen dat alleen de katten 'aan tafel' komen... voor de zoveelste keer, dat slaat nergens meer op.
Desi, als je het dan niet kunt opbrengen om voor jezelf te kappen met die rotzooi... denk dan aan je dochter (niet eens aan je partner, die moet het helemaal zelf kunnen), zij heeft jou nog zo nodig.
Sorry, maar ik vind dat het tijd wordt om spijkers met koppen te slaan als je jezelf EN jouw kind nog een kans wilt geven.
Begin bij jezelf en stop met iedere keer weer een beschuldigende vinger naar instanties of wat dan ook te steken...
JIJ bent verantwoordelijk voor jouw leven... en ook voor een groot deel van dat van jouw kind.
Ga je dat eens echt realiseren, dan lukt het je misschien om die drank te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik was ook even aan het bijlezen.
Ik kom net terug van een lekkere pot volleybal
en ben een hoop agressie gezond weer kwijt.
Maar schrik wel weer van de manier waarop we hier met elkaar omgaan.
Ik zag wel een prachtige volle maan net
en realiseerde me toen dat die ook invloed had om de reden van mijn boos zijn.
Misschien zijn hgier wel meer mensen die daar gevoelig voor zijn, weet dan dan de maan
erg veel invloed heeft op vrouwen, vooral als er al hormoonschommelingen bezig zijn, en
alcohol versterkt dat ook nog eens. He Laluna??:lips:

Maar ik wil ook even zeggen, dat ik zie dat er nieuwe mensen onder ons zijn
en ik kan me zo voorstellen dat deze postings je behoorlijk kunnen afschrikken.
Als je wilt kun je je bij Wie is Wie voorstellen en even aandacht krijgen voor wat jij nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP, ben het tot zekere hoogte met je eens.
Maar het is inderdaad een openbaar forum.
En daar mag iedereen zijn/haar mening geven.
Dus ik ook.
En ik ben echt niet roomser dan de paus.
Maar als je gaat klagen dat je katten wel komen eten en je familie niet.... als de die middag hebt zitten tullen.... dan mag daar ook wel een weerwoord op komen.
Zeker als deze situatie niets anders is dan een herhaling van zetten.
Sorry, maar alleen maar zoete broodjes bakken....werkt niet.

Wil, ben hartstikke benieuwd naar het hoe en wat, hoor het nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag er wel de ironie in Adam. Maar als degene aan wie je het schrijft het mooi vind, wie ben ik dan .. :D
Ja, kusje-knuffeltje. ik ben er persoonlijk allergisch voor want wat kom je er verder mee. In RL wel ja, maar op een forum mag het wel wat gedoseerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, hoe graag ik het ook zou willen, het is nu de moment niet.

Deesje, je bent er nog steeds, maar je moet nu echt zelf actie gaan ondernemen, als het al niet te laat is.
Wij kunnen niet naast je zitten en je handje gaan vasthouden, uiteindelijk moet je dat zelf doen.
Laat jezelf niet in de steek aub !! Om nog maar te zwijgen om je naasten. Ik zelf heb alles verloren, niet in de eerste plaats door de drank, maar zeker ook niet door de laatste plaats !!!
Stop ermee voor het niet meer nodig is om te stoppen. Please ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Val ik hier weer middenin iets ?
Net terug van mn hangbank na een heftig dagje therapie...
Emotioneel, maar ook zeer leerzaam...
Trekmomenten van het weekend zijn gelukkig als sneeuw voor de zon verdwenen...
Hoop dat dat zo blijft, en anders ik neme de eerste gewoonweg niet !!!

Zo en nu even teruglezen wat er met Dees aan de hand is:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blondie6173

Goedenavond,

Val ik hier weer middenin iets ?

Zo en nu even teruglezen wat er met Dees aan de hand is:huh:

=======================================

Eigenlijk het bekende verhaal...
En dat is niet hetgeen ik Desi kwalijk neem.
Ik vind het wel heel erg dat ze het haar huisgenoten kwalijk neemt dat zij niet aan tafel verschijnen...l
Het wordt hoog tijd dat Desi inderdaad zichzelf serieus gaat nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjakka was dat brullen zeg. Sjonge dacht dat ik geen tranen meer had maar blijkbaar vult het lichaam dat vanzelf weer aan.

Badkamer is eindelijk klaar. Een grote TV (zo'n lekkere platte) is aangesloten met dvd alleen weet ik nog niet hoe het werkt hahaha. Muziekinstallatie had ik zo door en toen ik mijn favorieten Ierse muziek hoorde begon ik een partij te janken en doe het nog.

Wat een luxe flat nu maar wat een tegenstrijdig gevoel zo blij er mee te zijn zonder mijn man. Zal de spanning en vermoeidheid wel zijn. Gezellige muziek en geen trappen meer dus het komt eens wel goed al duurde het zo lang.

De boekenplanken en schilderijen nog en dan is drupje gesettelt in de andere kant van het land. Heb het toch geflikt te wonen in de flat waar ik 2 jaar op heb gewacht en nu loop ik alleen maar te janken en kan niet eens meer ophouden.

Emotionele incontinentie zullen het we maar netjes noemen hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, ik zeg het nog een keer
en dan stop ik ermee; meis ga eens praten om je op te laten nemen
en professioneel te begeleiden, zodat je jezelf niet meer voor de gek kunt houden.
Ik heb zo te doen met je dochter. Als je het niet voor je zelf doet, dan toch voor haar,
dat ben je haar verplicht vind ik.
Nu kan het nog vrijwillig, maar je stevent vrij snel op een gedwongen opname af ben ik bang.
Het forum is echt niet genoeg voor je, hoe mensen ook proberen je te stimuleren, we zijn
niet in staat je te helpen en ik denk dat je dat ook wel weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...