Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Susan, zie de discussie bij ditjes en datjes van gistermorgen vanaf 8.52 uur.... Klopt Blondie, Had je het trouwens al telefonisch bij de belastingdienst geprobeerd? Uitstel geven ze ook via de telefoon hoor. Had je een brief schrijven kunnen schelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Dank je Yvonne...en zeker zal ik met ze zijn in gedachten....Lieve Jetset: veel succes met het kijken van jouw nieuwe "huis" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Witte...hele fijne week in the Big Apple! Yvonne djw eigen naam...niet handig, durfde bijna niks te schrijven, even laten betijen nu;)Latere inlogges goedemorgen Vandaag neem de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Net een kaartje getrokken en zeg het:"Vandaag schep ik orde"....heel toepasselijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Yvonne,Dat is mijn eerste actie geweest... Heb het eerst telefonisch getracht te regelen, maar moest het schriftelijk indienen...Gisteren de hele dag mee bezig geweest en dan word je financiele positie pas echt duidelijk...Belastingdienst, makkelijker kunnen ze het niet maken ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Zo, en nu weer Kop omhoog en schouders eronder !!! Susana ; Succes vandaag met je gesprek !!! Sterk hoor om ontslag te nemen en om voor jezelf te kiezen !!! La Luna ; Welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Oeps, bah, daar word je dus ook niet vrolijker van Blondie... bah. Nou hard hopen dat ze in jouw voorstel meegaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Dat kan ik me indenken laluna, maar je onderschrift van wie is wie vermeldt jouw vorige naam nog steeds.... misschien dat Tactive die weg kan halen voor je, dat kun je volgens mij namelijk niet zelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 blondie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 quote: Originally posted by: YvonneDat kan ik me indenken laluna, maar je onderschrift van wie is wie vermeldt jouw vorige naam nog steeds.... misschien dat Tactive die weg kan halen voor je, dat kun je volgens mij namelijk niet zelf.... Dat kan niet helaas...maar ja die zakt wel naar beneden...geeft me zo iig een stukje rust;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Het is hier donker, de ene na de andere dikke regenbui dendert neer.... Schiet er net door mijn gedachten heen 'het lijkt wel herfst' ......... hahahaa, het IS herfst.... . Ik hoop dat we toch nog een paar dagen lekker na-zomer weer krijgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Lekker laten zakken dan Lalu... verdwijnt vanzelf naar tig pagina's verderop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Mmmmm...Snak hier ook naar een lekker zonnetje... Nogal weersgevoelig hier...Maar snel mn kastenkamer opruimen zodat ik weer eens onder de zonnebank kan klateren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Het wordt echt herfst he...heb al 3 dagen de kachel an...sinds ik droog sta koud koud koud brrrrr...fijner als dat zweten das zeker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Vertel me wat Blondie...ik wil ook zonnetje....ben nu flink verkoud...heb koud...dan moet ik denken aan mijn land....lekker warm bijna de hele jaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Susanne: Succes meid vandaag. Ikzelf heb na 30 jaar pas dat besluit genomen (had ik veel eerder moeten doen)!Je moet maar denken ik moet werken voor mijn leven niet leven voor mijn werk.Blondie: Succes met je belastingdienst. Ze kunnen wat ervan maar zeker niet makkelijker voor je maken. Misleidende reclame vind ik het:devil:Laluna: welkom en wat een mooie naam.Ikzelf zit er ook aan te denken om mijn naam te veranderen. Is ook te overduidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Desi: bedankt voor jouw woorden....ze doen met het goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goeie morgen lieve kanjers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goedemorgen lieve Bolletje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goedemorgen Desi:present:Susana echt sterk van je om voor jezelf te kiezen! Iid Desi veel mensen doe het andersom;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 morgen bol...,... ik zit me af te vragen of iemand weet hoe het met Tortilla is.vanaf begin september heeft ze niets meer geschreven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ja Susanne, ik zit nu verlegen om werk maar de beslissing om weg te gaan bij mijn vorige werkgever heb ik nooit berouwd. Was erger dan de problemen om nu geen werk te hebben. Ik ben naarstig op zoek omdat ik het werken niet kan missen maar spijt. "no way". De beste beslissing in mijn leven.Van welk land kom jij vandaan Susanna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goedemorgen Bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden