Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor Jet, de wet gaat echt veel verder. Als jij de Dierenbescherming belt moeten ze komen. En anders de dierenambulance. dieren moeten droog staan en goed verzorgt worden. Als b.v. de hoeven niet optijd gekapt worden, kunnen ze al weg gehaald worden.;)

Jane hoe is het met jou? Gaat het weer wat beter dan van de week?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tobbertje, wat een mooi reply van je. Het verwarmt me, doet me goed en geeft me moed, bollie idem, jane, mup, jet, allemaal wel.
En zeggen dat ik me absoluut te slecht voelde om het hier ff te schrijven. Het lijkt altijd maar dat gejank, ik schrijf veel liever positieve berichtjes. Haat dit van mezelf, gewoon omdat het tegen mijn natuur is !

Heb trouwens een redelijk korte zware tik gehad van tactive omdat ik een boodschap van Caro hier had gezet vanmorgen. Ik was er nog ineens zeker van dat ze een ban had, wat kwaad kon dat nou om te zeggen dat ze op het chat forum zat ! Laatste waarschuwing of een ban. Ja how, pak dat nu ook nog maar af hé, goe bezig :angry:

En dit noemen jullie mensen helpen ?? Ik ben al voor minder gaan drinken eerlijk gezegd. Ben er redelijk boos over, en dan schrijf ik het ff beleefd hé !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viel me ook op Jane.

Will, Je kat .. oké, daar kan ik me iets bij voorstellen als trigger. Maar het beestje gaat niet sterven aan een verhuizing. Echt niet. :sun:
En het forum (de moderator) als trigger? Nee!! ben je nu aan het zoeken? Zal toch niet waar zijn he. Je hebt ff een rotdag. Morgen ziet alles er alweer anders uit. En dat weet jij ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, ik weet niet wat er speelt bij jou. je laat je er nooit zo duidelijk over uit. Of ik heb het gemist, dat kan ook.
Blijkbaar weten anderen het wel en dan voelt het voor mij lastig om te vragen. Maar ik doe het toch. :$
Nou ja, zelf maar weten of je er antwoord op geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak je geen zorgen, ik heb het gewoon een beetje. Ik heb zo'n bweuk gevoel in mijn maag.
T hier juist gezien, loopt er een beetje triomfantelijk bij. Vraagt geeneens hoe het zit of ik iets moois had gevonden. Laat me maar wat blaten. Mag ik dat ook eens doen ? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blaten mag Will. Maar doe het dan over dat wat je werkelijk dwars zit.

Wat T nu doet, dat heb ik destijds ook gedaan toen ik pas de knoop doorgehakt had met mn ex. Achteraf zie ik wel dat dat voor hem kwetsend was. En misschien wist ik dat toen ook wel. Maar ik deed het toch. Waarom? Omdat in de periode daarvoor hij mij zo vreselijk gekwetst had. Ja, het was een soort 'lekker puh' gevoel van mij.
Niet leuk, niet aardig, maar ik vond het toen zo terecht.
Ik kan natuurlijk niet weten waarom T dit naar jou doet. Weet alleen wel dat je nu ff niks meer van haar moet verwachten. Zij zal (denk ik) ook haar zorgen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...