Spring naar bijdragen

woensdag 6 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bollieee, goed hoor. Na gisteren kan het niet meer erger, dus vandaag beter dan gisteren.

Probeer nog altijd een portie gezond verstand aan T te brengen, doch ze blijft denken dat ze me zomaar buiten kan gooien. Niet dus !!!! Ze maakt alles alleen maar erger en langduriger. Ik kan en wil maar niet begrijpen waarom ze nu zo doet.
Ben uit mezelf vanavond weggegaan om te logeren in app van stiefzus. Had er een beetje mijn buik van vol en zit hier nu alleen, maar voel me okay en volledig alcoloos, maar dat wist je al hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, jannigje, tja, zoals hierboven al, beter hé. Er zijn geen hoogtepunten zonder dieptepunten, geen liefde zonder haat, geen licht zonder duisternis.
Misschien, heel misschien krijg ik de lening zonder dat ik uit de vennootschap al ben gestapt. Dat zou pas goed nieuws zijn, en dat weet ik vrijdag ergens. Dan heb ik de dagshift in de haven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane 4: a hug tuurlijk!!! de tijd van een schop onder mn kont of een klap in mn gezicht zijn voorbij! Gehad...geen resultaat. De hug lijkt me het beste nu. (hi hi)
Will.....relatieproblemen? wat? alleen? als ik niet zo verrekte weg ver woonde nodig ik je uit, maarre...je redt het wel toch vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jetset, ik las je bericht: AV bier...Ik dacht dat is een merk, dat mag niet hier, promoten van alcohol. Nu snap ik het AlcoholVrij bier....man..ik vind het net zeepsop! dat hele AV bier, echt waar van welk merk dan ook.
Vinden jullie het lekker? Doe mij dan maar een ijskoude tonic met schijf citroen, of een an-alcolica bitter met citroen. (met Campari maar dan zonder) Maar dan bier......brrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate, ja relatie problemen is wel het minst wat je er van kan maken :D
Maar ik zit hier goed hoor, geen eenzaamheidsgevoel. Ik heb jullie toch ???
Enne.....ik zit aan de tonic, zoals een echt vosje ;)

Tja Jane, dinsdag bij de notaris was er op het granieten gezicht van haar alleen maar haat te zien, maar ook wanhoop dat het niet gaat zoals ze had verwacht. En toch wil ik nog steeds vredig uit elkaar gaan, zonder slachting. Maar als ze zo doorgaat dan vrees ik het ergste.

Trouwens heb vandaag weeral enkele smsjes gehad van "onze" zoon op kot. Voel al veel minder vijandigheid. Of is dit omdat hij wat nodig had ? Ik hoop echt van niet. De dochter daarentegen :huh:

Kijk je toch maar een beetje uit Jet ? Die bbq hou ik in gedachte hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, ik wens je toe dat het lukt vrijdag.
En ja, haar gedrag kun je niet echt meer beinvloeden vrees ik, je kunt alleen in je eigen gedrag en daden laten zien waar je voor staat.
En zo te horen doe je dat heel goed en standvastig.
Sterkte hoor, ik duim voor je.

En nu ga ik afsluiten, het is bedtijd voor mij.
Welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej hallo Will, en Jet en Jane en Bolletje:present: en alle andere lieve mensen natuurlijk...

Fijn om jullie weer te lezen.

Will, het is niet niks he... Hopelijk hebben je kinderen begrip voor de hele situatie... het is altijd zo'n gedoe met een scheiding.. ik spreek ook uit ervaring helaas. Alleen waren er bij mij geen kinderen in het spel omdat ik er nooit geen heb kunnen krijgen...
maar nu heb ik er een lieve man mét kant-en-klare dochter voor terug gekregen, dus uiteindelijk is alles voor mij dan goed gekomen... Over een tijdje sta jij misschien ook weer in een heel ander zonnig leven.
je timmert in ieder geval zonder alcohol aan de weg en dat is al een grote overwinning op zich!! Chapeau!!:present:

Jane, moet jij niet je verjaardag vieren meid?:D

Ik moet in ieder geval nu aanstalten maken om met mijn hond uit te gaan; het is tijd.
Misschien tot straks en anders welterusten allemaal en tot morgen, weer een nieuwe droge dag!
Samen staan we sterk!

Liefs, ToPPertje;) :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Aangezien ik nog niet precies weet hoe dit werkt. Ik heb mijn verhaal ook al verteld bij discussies.
Ben in ieder geval vandaag in de fout gegaan. Heb 5 flesjes bier gehad vanavond. Had een gesprek met mijn ex-partner. We hebben nog een goed contact met elkaar, maar sommige gesprekken liggen heel gevoelig en de kans is heel groot dat dat in een ruzie ontaardt. Ik word daar zo zenuwachtig van dat het kennelijk "gemakkelijker" gaat met wat alcohol in mijn lijf.
Vreselijk. Heb er nu alweer spijt van. Het is weer gebeurd.
Morgen pakken we de draad maar weer op.

Kim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond beste mensen!!

een tijdlang heb ik mijn nieuwgierigheid kunnen bedwingen,
vandaag niet meer!
gelukkig maar, nog net op tijd om twee mensen te feliciteren.
D

Adam, en jane

als eerste van harte gefeliciteerd!
weer een jaartje erbij
en weer een jaartje wijzer
gelukkig wordt het leven steeds leuker en aangenamer naarmate we ouder worden
dus ik wens jullie nog heel wat mooie puber+ jaren toe
laat je niets meer wijs maken maar geniet van al dat moois van nog gaat komen!.


:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, dus toch een scheiding, met kids ook nog wel. Ik ken het (helaas) je probeert als vrienden uit elkaar te gaan.....dat lukt dus niet, want als je nog vrienden was, dan was die scheiding er niet gekomen.
Bij mij ging het ook heftig, heftig, 2 jonge kids. Nu 20 jaar verder...we (mn ex and me) zien elkaar regelmatig, kerstfeest, afstuderen, huwelijk, baby..het gaat prima, al jaren. Drinken genoeglijk samen een drink op gezamelijke feestjes. De kinderen, inmiddels volwassen en getrouwd, waarderen dit ten zeerste.
Het komt goed Will, het komt goed. Duurt even, iedere fase moet gepaseerd zijn. Heb vertrouwen, nou ja zeg, nu kom ik toch weer met de woorden van die priester van afgelopen zondag. Heb vertrouwen!

Nee, je bent niet alleen, je hebt het forum, waarom dacht dat ik ingelogd ben? Leuk muziekje op de achtergrond, geen hond verder in huis, ik vind het best zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben er nog hoor Beate
ik weet niet eens of ik bij wie is wie heb durven schrijven destijds
maar je mag me alles vragen hoor
en morgen heb ik weer puf om te antwoorden.

Toppie: van :heart:e met je vader
is ook zo'n typische weegschaal?
enne 77, mooie leeftijd, mag ik nog niet mopperen met mijn 58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kim, misschien kun je met ons voor morgen een tijd afspreken wanneer je zeker op het forum komt. Dan staat dat n.l. vast en moet je je daar aan houden. Ik schrijf dat omdat het dan misschien iets makkelijker voor je wordt om morgen te komen. Meestal zie je dat mensen die gedronken hebben, de volgende dag moeilijk zitten en dan niet op het forum komen, maar er alleen mij blijven zitten. Dan is de stap om opnieuw te gaan drinken heel gauw genomen.
Lieve mensen ik ga weer stoppen. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer.:heart::angry:
O en voor Wilbellie een extra :sun: en voor iedereen die het nodig heeft.
Trusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ja Jane...

mijn vader is inderdaad een typische weegschaal... kan niet goed beslissingen nemen, altijd maar wikken en wegen... maar het is de grootste schat ter wereld, mijn lieve vadertje. Zondag hebben we echt feest, vandaag moest ik werken en mijn man moest de nachtdienst in dus konden we er niet heen. Ze wonen ook 45 km. hier vandaan... maar we hebben wel keihard 'Lang zal hij leven' gezongen door de telefoon vandaag!:D

zo, en nu ga ik met mijn viervoeter naar buiten, de zielige blik in haar lieve ogen wordt nu té erg, ocharm.

Tot morgen lieve mensen!! en jane nog een fijne voortzetting van je verjaardag!:musicnote::heart::present:

Liefs, Toppertje:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh: was vergeten op de "volgende" knop te drukken, dacht dat het stil was.......niet dus ;)

Het zijn niet echt "mijn" kinderen Beate en dat maakt het des te pijnlijker voor mij, want ik vrees dat ik ze niet of heel weinig nog ga terugzien. Afin, we zien wel. Hopen staat vrij hé en ik zal er altijd met open armen voor klaarstaan.

Kim, vallen en opstaan, vallen en opstaan. Ik ken er alles van en na elke valpartij toch weer iets bijgeleerd om te staan waar ik nu sta.

Slaap ze lieve Jane, morgen weer monter op !

Tobbertje bedankt, jouw verhaal geeft me toch weeral dat ietsiepietsie meer moed. Word er bijna 47 en kijk er bang naar uit eerlijk gezegd. Had het wel iets anders gepland. Gewoonlijk gingen we op een of andere citytrip en we hadden Portugal in gedachten. Nu zal het ons koude Belgelandje blijven vrees ik.

Bedankt voor je duimen Jannigje, ik zal ze nodig hebben :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...