witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Bedankt voor de antwoordentis weer een stukje duidelijker voor me geworden zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Eerste vraag:Zit iedereen er nog in???Rijden we tot 31 januari en maken we dan eentussenstop om het over februari te hebben???Ik vind t zooooooo stil in de arresleeOf ligt dat aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Witte ik zit er nog steeds in hoor. Ben een blinde meerijder. Heb niet op gegeven maar doe stilletjes toch mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Mooi zo bol,En knap ook dat je je vorige keer zo hebt weten te bedwingen toen het tegen zat.Gewoon lekker bij ons blijven zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Ik zit hier een beetje te knikkebollendacht dat we in de coma-standop weg naar pasen warenhort sik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 ff omhoog gehaald om te laten ien hoe je op een goeie leuke manier de feestdagen kan doorkomenGeen angst dus voor de feestdagen van 2010/2011!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Yes, dit jaar doe de Bol mee. Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat deze dame NIET drinkt. Zet mijn naam er maar bij hoor. Hoop dat de rij heel lang mag worden. Hoe meer zielen, hoe minder er gedronken wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Nieuwe draadje feestdagen 2010 staat bij thema's:) Hoop dat het gaat lopen, zag jullie er ook al;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Nog geen vlokje sneeuw gevallen, maar de slee gaat alweer van stal. Ik wil graag instappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Lui is het niet handiger om een nieuwe slee te starten? Ik klik me suf naar de laatste berichten, of is daar een handige oplossing voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Welkom terug Martens. Er is een nieuw feestdagenpact 2010 aangemaakt bij thema's. Fijn dat je ook instapt, want hoe meer zielen des te minder katers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Ha man zonder benen(was toch jouw onderschrift?)zien we jou weer eens terug,kom je alleen bij speciale gelegenheden?Hoop je op de nieuwe feestdagenpact te zien:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Hoi Jane, Hoi bolletje, wat een hartverwarmend welkom! Ik ben inderdaad 'de man zonder voetstappen', maar vond deze quote van Dalai Lama op dit moment beter passen bij mijn situatie. Ik ben er inderdaad een tijd tussenuit geweest. Ben in het voorjaar helemaal ingestort door allerlei gebeurtenissen. Het lukte maar niet om droog te blijven daardoor. In mei heb ik heel hard 'HELP' geroepen en momenteel krijg ik op verschillende manieren professionele ondersteuning. Zowel voor psychische problemen, als mijn alcohol probleem. Er komt nu heel langzaam iets verbetering, maar ik balanceer nog steeds op de rand van de valkuil. Inmiddels ben ik alweer 10 dagen en vandaag kreeg ik ineens het oproepje om mij weer aan te sluiten, nou graag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 oh ja voetstappenfijn dat je weer aan het opkrabbelen bentja wat een pad moeten we soms lopen he(sorry als dat pijnlijk is, ik weet niet hoe leerlijk bij jougezien de rolstoel ook), maar ik ben blij dat je ons weer hebt gevondendan hoef het het niet alleen te gaan, dat pad:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Jane, dat zijn van die teksten waar ik wel tegen kan hoor, verontschuldig je niet. Ik ga zelf ook altijd 'lopen' met de hond en ik 'loop' even naar de winkel. het is zo vanzelfsprekend als wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2023 Sneeuwkonijntje, dit is een heel oud arreslee pact. Ben je verdwaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden