Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 quote: Originally posted by: NegrujJammer, het ging zo goed, ook gisteren als enige bij een kersteten niets met a gedronken. Niet eens Madeira in de soep. Maar vandaag begint zo'n beetje onze vakantie en meteen gaat het mis. Maar zaterdag begin ik met goede moed weer opnieuw. Groetjes aan iedereen die meegaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Waarom zaterdag pas opnieuw beginnenwat is er mis met vandaag Negruj?En je kunt nog mee ook hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Nu is te laat, maar morgen ga ik op sleeptouw. Ik zag ooit een film die in Rusland speelde. Mensen in een paardensleewaren op vlucht voor wolven. Een iemand viel uit de slee en probeerdezich aan de slee vast te houden.... het lukte een tijdje en toen viel hij.Maar de hoofdpersonen haalden de veilige thuishaven.Nou, zo als het aanhangsel voel ik me op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 We kunnen ook vandaag gaan rijden, tis nu echt weer voor de arreslee...Enne plek zat hoor negruj, je hoeft niet aan te hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 * Droge * Arreslee * Pact * ****************************** Kerstnacht, Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaar en Nieuwjaarsdag **************************************************************************** Wie stapt erin ? Woman Witte Dar Water Isa Jane ! Kit Rapilos Bolletje Alaine Emmaroos Pippie Alberto Willie Meiske Houtje Coco Jacc Sanne Erik Michiel Marieke Albertina Tine MachaValentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 * Droge * Arreslee * Pact * ****************************** Kerstnacht, Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaar en Nieuwjaarsdag **************************************************************************** Wie stapt erin ? Woman Witte Dar Water Isa Jane ! Kit Rapilos Bolletje Alaine Emmaroos Pippie Alberto Willie Meiske Houtje Coco Jacc Sanne Erik Michiel Marieke Albertina Tine Macha Valentine Ari Martens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Gaan er ook katten mee??:D:rose:In dat geval ben ik van de partijEn anders ook hoorGraag een warm dekentje en een fles....eh nee dat niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 * Droge * Arreslee * Pact * ****************************** Kerstnacht, Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaar en Nieuwjaarsdag **************************************************************************** Wie stapt erin ? Woman Witte Dar Water Isa Jane ! Kit Rapilos Bolletje Alaine Emmaroos Pippie Alberto Willie Meiske Houtje Coco Jacc Sanne Erik Michiel Marieke Albertina Tine Macha Valentine Ari Martens AlfEn alle huisdieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Ik wil ook graag mee.Voor het eerst in mijn volwassen leven.wie nooit een risico neemt verliest altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Oei....bij het lezen van de data van de arreslee lijkt het alsof er een blok beton in mijn maag valt.....Eerste en tweede kerstdag moet me wel lukken maar oud & nieuw..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Ik doe mee, maar dat had je misschien al begrepen via jane4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Ik stap in... dat wordt een bijzondere jaarwisseling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Lieved,wat kan nou een mooier begin zijn van 2010als je dit kunt (samen met ons) kun je alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Ik weet het....oud & nieuw voor mij doorkomen zonder alcohol is het allermoeilijkste wat er is....tot nu toe heb ik uitetentjes, bioscoopavonden, avonden stappen etc gehad maar als ik aan oud&nieuw denk dan voelt het alsof ik liever mn bed wil inkruipen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Lieved, ik zie er ook als een berg tegenop. Ik ben net twee dagen gestopt en ben daar hartstikke ziek van. Maar ik hou mij er aan vast dat ik 1 januari fris het nieuwe jaar in ga wil gaan 2009 was een rampjaar wat dat betreft. Ik wat om 00:00 te dronken om de straat op te gaan. Dat nooit weer! Hou je sterk meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 quote: Originally posted by: MartensLieved, ik zie er ook als een berg tegenop. Ik ben net twee dagen gestopt en ben daar hartstikke ziek van. Maar ik hou mij er aan vast dat ik 1 januari fris het nieuwe jaar in ga wil gaan 2009 was een rampjaar wat dat betreft. Ik wat om 00:00 te dronken om de straat op te gaan. Dat nooit weer! Hou je sterk meid! Ja ik ook....ik had het gelezen vind het wel heel goed van je!! Ik ga het proberen, voor de eerste keer ooit nuchter het nieuwe jaar in...toch ook wel eng.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Ik ga er ook voor. Schuif maar op, kan ik er nog tussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 * Droge * Arreslee * Pact * ****************************** Kerstnacht, Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaar en Nieuwjaarsdag **************************************************************************** Wie stapt erin ? Woman Witte Dar Water Isa Jane ! Kit Rapilos Bolletje Alaine Emmaroos Pippie Alberto Willie Meiske Houtje Coco Jacc Sanne Erik Michiel Marieke Albertina Tine Macha Valentine Ari Martens Alf LianneLievedKateEn alle huisdieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 quote: Originally posted by: MartensIk stap in... dat wordt een bijzondere jaarwisseling Dat lijkt me niet makkelijk voor een man zonder voetstappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Tuurlijk is er plaats voor iedereen zeg. Wat is dat nou;) En anders huren we toch een grotere:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Lieved het moet je lukken hoor met al de mensen van het forum. Het is veel makkelijker te zijn tussen mensen die ook niet drinken. Mij hebben ze er gisteren ook doorheen getrokken;) Nu ben ik ze daar dankbaar voor terwijl ik gisterenavond nog dacht, "wat heb ik gedaan, ik heb mezelf iets fijns af laten pakken"Wat fijn? het is troep maar dat zag ik gisteren niet. Zo ben je sterk en zo val je weer terug in een oude gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 quote: Originally posted by: bolletjeLieved het moet je lukken hoor met al de mensen van het forum. Het is veel makkelijker te zijn tussen mensen die ook niet drinken. Mij hebben ze er gisteren ook doorheen getrokken;) Nu ben ik ze daar dankbaar voor terwijl ik gisterenavond nog dacht, "wat heb ik gedaan, ik heb mezelf iets fijns af laten pakken"Wat fijn? het is troep maar dat zag ik gisteren niet. Zo ben je sterk en zo val je weer terug in een oude gedachten. Ja dat klopt ook wat je zegt, het geeft me wel steun dat ik er niet alleen voor sta. Het is alleen moeilijk als je dan de enigste bent die geen alcohol drinkt en iedereen om je heen is letterlijk aan het zuipen...zucht doorzetten doorzetten doorzetten ! Met zn allen moet het lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 DERTIG DAGEN ZONDER ALCOHOLTrots! Nee. Het is een beginnetje Oké. 30 dagen niet gedronken te hebben. Maar wat is dat nou tegen 10000 dagen wel gedronken te hebben. Nee, ik ben realistisch en pas trots bij minimaal 300 dagen. Natuurlijk weet ik ook wel dat je eerst 30 dagen niet gedronken moet hebben om bij 300 te komen dus ik ben erg blij dat ik weer in die 30 dagen een beetje ruggengraat heb kunnen aanmaken. Dat geeft me de kracht om die ruggengraat in de toekomst alleen maar te laten groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 * Droge * Arrenslee * Pact * ****************************** Kerstnacht, Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaar en Nieuwjaarsdag **************************************************************************** Wie stapt erin ? Woman Witte Dar Water Isa Jane ! Kit Rapilos Bolletje Alaine Emmaroos Pippie Alberto Willie Meiske Houtje Coco Jacc Sanne Erik Michiel Marieke Albertina Tine Macha Valentine Ari Martens Alf Lianne Lieved KateGeertjegeert En alle huisdieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Zo, vanavond m'n eerste feestdagen-dinertje enne... geen druppel dus he! Wel allemaal vragende blikken, want ik ben (was) toch altijd de man van de 'kopstootjes' voor het eten. Ik heb het maar gewoon uitgelegd en dat voelt best goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden