PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Zo knap dat je naar theraphie gaat,en vele anderen die hier ook komen!Ik heb de stap nooit durfen zetten al zou het heel goed voor me zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 jane ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Moghu lieve Jane:present:Zo Bol gaat ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen allemaal, Susana,igor, bloempje:present:Mijn lap was gecrashed...en niet adb geweest. Baal van mezelf. Dag 3 maar weer.Las net dat Jet het moeilijk heeft met beslissing. Veel sterkte en wijsheid kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 En Bol , ya en Jane ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Kop op Luna,pak de draad weer op he!Waarom ben je niet ADB gebleven?Speciale reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ha Yaje mag straks wel metr mij mee:beer:lijkt wel ther.dag vandaagen daarna als beloning de zon inen de kaakchirurg bellen, brrrrhoop dat ie vrijdag pas tijd heeftmorgen en overmorgen dagjes wegen dan snachts nog maar weerwat pijnstillers, foei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 denk er nog ff over na Jane hihi!!zo met de billen bloot is toch wel heeeel erg eng hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Doe ik ya, mede doordat ik jullie niet kon lezen...en verjaardag gehad.Jane sterkte bij de kaakchirurg, ben er ook zo bang voor brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 moet helaas weg.tot laterssszzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Harry gaat maar weer...Luna ga er voor, vandaag de eerste dag van vele drogeBye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 vind het zelf ook altijd fijn ADB op te zoeken als ik het moeilijk heb,helpt me er dan weer doorheen!En verjaardagen blijven moeilijk ja,ppppfffffffffff.Straks weer de feestdagen ook,maar we gaan ervoor he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ik dus ook Lunamijn darmen zijn nu al van slag.enne jij: gecrashte laptop he, je dacht zekernu kijkt er niemand mee daar op ADB:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 getver kaakchirurg,ik ben al bang voor de tandarts,verschrikkelijk zeg!!!Zal voor je duimen Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 We gaan ervoor ja! Ja jane dat dacht ik gekkie Ga even strijken...anders komt er weer niks van, tot de koffiepauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Yet:heart:middenin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goejemorge allemaal.Will ik zit links:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Yet sterkte en wijsheid meid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 dan zit ik bovenop je hoofd Wil!!Hee Dees,goedemorgen!En Bor ook natuurlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hoi Ya alles oke? Ook nog ADB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 sms van Will....hij is aan het afkoelen nu....en uitgemaakt voor agressieve alcoholist....uitspraak op 19/10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Arme Wil!!Dees,ja gaat goed met me!ADB gaat me goed af,heb de laatste week wel een erg onrustig gevoel over me heen dus vandaar dat ik weer even op het forum kom!Helpt me er meestal wel doorheen!Wil zo ook even contact zoeken met m,n hulpverlener van de ADB on line behandeling.Gewoon uit voorzorg.Ben niet van plan te gaan drinken maar die onrust!! GGGRRRRRRRRHoe is het met jou?Nog steeds die hevige strijd?Moeilijk blijft het he,ik vraag me wel eens af of die strijd ooit weggaat.Dat je wakker wordt en er gewoon nooooit meer aan denkt!Dat zal fijn zijn zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen die ik nog niet gezien heb, waaronder bethanie. Ik moet weer verder laterzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden