Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja dat kan Beth,En nog heel veel meer...En meestal langer en mooier dan wanneer het niet platonisch is.Het gaat dan om de geest Beth, het grootste wat de mens heeft, wat hem onderscheidt van de dieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja Jet ik wil ook wel hoor maar het is hier inene zo gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Omdat er iets mis is met de bank of met ons of L&O is er niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Wie is in vredesnaam nou L&O???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Bol heeft een platonische relatie met haar bank denk ik.en van L&O dat ben ik hoor bethelke avond voor het slapen gaanbehalve vannacht, toen sliep ik om half 4 nog niet,maar toen had ik wel mijn boek uit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Bethanie,Wat is L&O?Vertel het alsjeblieft, ik blijf daar anders over piekeren.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Law and Order Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Vanavond 2 afleveringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Net 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Harry zijn schuld zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zo har, dat kost je daneen platomisch terrasjewant bespaar je een piekeravond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Goeie avond Jane, ik wil nou net op de bank gaan hangen zeg, kom jij binnenstormen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 nou stormen Bolhad ff wat in te halen.Best hoor Jet, morgen uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jane je hebt me gered. Pfoeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zijn er soms ook platonische ballen gehakt? Dan wil ik er wel eentje hoor. Graag met mosterd en niet al te heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 spannend boek welSiska mulder: Doofvoor de slapelozenonder onsBeth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: jane4Zo har, dat kost je dan een platomisch terrasje want bespaar je een piekeravond:D Ik daar heb je me ook van gered. Hoef ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Och, ja daar kan ik niet over mee praten.Mijn lieve W kijkt nu naar Flikken Maastricht, zal best mooi, goed en spannend zijn maar het kan me niet boeien.Gelukkig zijn er boeken (I-Pad's), muziek, koptelefoons, puzzels en natuurlijk, het belangrijkste, jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jane? Beth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 in omgekeerde volgorde dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Bol mag ik je een persoonlijke tip geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Och met alle plezier Jane, waar speken we af, de hele club dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 slapeloos Beth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Doof voor de slapelozen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zo heet het boekoelewapper:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden