Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 oktober 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Of ik nog slapeloos ben? Na gister de hele nacht slapeloos was ik het zat en vandaag naar shrink. Heb nu melatonine. Klaproos mocht ik ook wel hebben maar moest ik bij drogist halen, maar die heeft dat niet volgens mij. Bij apotheek gevraagd want internet vertouw ik niet. Ze zei dat ze het eerst wel hadden maar nu niet meer konden bestellen. Melatonine is veel duurder en kan ik niet betalen en klaproos werkt beter. Maar voorlopig dus aan de melatonine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bethanie,

Heb dat klaproosspul gister gelijk besteld voor W., als ik nachtdienst heb of in een hotel moet slapen doet ze geen oog dicht.
Vandaag een mailtej van dat bedrijf dat het morgen al met TNT bezorgd wordt.
Zal wel melden of het inderdaad allemaal klopt met de bestelling.
Heb trouwens al meer op Internet gekocht en nog geen slechte ervaring gehad.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, gekke Bol, ik ben dan wel gevoelig, maar ook weer niet zo gevoelig hoor. Je mag me alles vragen en ik zal eerlijk antwoorden. Heb niet zoveel schroom daarin. Ja, we hebben het er over gehad aan de telefoon: dood vader niet verwerkt. Hij was zo flop dood, en er is thuis nooit meer over gepraat (ik bleef over met een moeder en een zus die 10 jaar ouder was). Ik was toen 5. Als ik vervelend was, dan dreigde mijn moeder dat ze weg zou gaan en nooit meer terug zou komen. Soms ging ze ook echt. Dan trok ze haar handschoentjes aan en verliet de flat, mij krijsend en gillend achter de deur achterlatend. Over opvoeden gesproken. Dan krijg je de angst er wel goed in. Elke nacht ging ik aan haar bed luisteren of ze nog wel ademde, zo bang was ik. En als mijn kat dan zomaar plots dood gaat, ja, dan heeft dat mss wel een extra sterk effect.
Verlatingsangst, praat me er niet van. Al mijn relaties met mannen zijn er o.a. op stukgelopen. Zoo bang dat ze weg zouden gaan, dat ik ging claimen (fout, fout, fout, maar ik kon destijds niet anders en heb dat pas later begrepen) en dan gingen ze uiteindelijk wel. Oefff.
Veel angsten dus hé, terwijl ik mezelf altijd als een stoere meid bestempel.
Ja, misschien toch eens aan de slag met dat item. Bij de huidige psych gaat het over het hier en nu. Heb niet het gevoel dat ik er veel mee opschiet. En pillen, idd weer onderdrukking, das ook weer niet de bedoeling. Wat moeilijk zeg. Ik wil heus wel met de billen bloot,als ik er maar van afkom.
Psych is nu ziek al tijdje, maar ga er toch wat mee doen. Mss EMDR, schijnt te werken voor ttrauma's. maar weet je Bol, ik heb nooit het gevoel gehad dat ik getraumatiseerd ben. OOk weer onderdrukt? Pfff, een mens zou er toch ook gek van worden, toch?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dympf, dacht ik ook altijd, geen trauma's. Bij een ander wel maar bij jou niet. Dat zegt iedereen met trauma's. ook een reden waarom ik er moeilijk over praatte. Dat mensen denken dat je je aanstelt. Die psycholoog is dat een cogn. therapeut? Dat gaat alleen over hier en nu. Je hebt ook traumatherapie en EMDR is ook goed alleen doen ze dat niet altijd bij langdurige trauma's. Heb ik de hele tijd proberen mijn gevoelens van vroeger te onderdrukken word ik er toch weer mee geconfronteerd. Maar bedankt Dympf want werd steeds onrustiger en drukker en nu kan ik hier wat mee. Sorry, probeer iets goeds te zeggen, begin ik weer over mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...