zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Boll Ik krijg morgen ook mijn eerste kerststuk en wel van dochterlief die dat maakt op school.(ieder week wat anders) Vind ik ook harstikke leuk Mijn handen jeuken ook al.Will succ6. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen. Wat een spanning he. Zou ik gek van worden. Ik neem mijn petje voor je af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nou Saar kom het dan maar hier vieren;)De kerstdagen zijn voor veel mensen, zeker de alleenstaanden, moeilijk. Ook voor mij hoor, maar ik probeer het dan zo gezellig mogelijk te maken. En me te concentreren op de fijne sfeer die ik zelf gecreëerd heb. Dat maakt het een stuk dragelijker. Als ik het zaakje dan volgend jaar weer in pak, dan heb ik het gevoel een nieuwjaar te starten. Sfeer creëren voor jezelf vind ik altijd heel goed. Te weten dat het gezellig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Blondie:Hoe machteloos voel je je dan aan zo'n telefoon hè. Het liefst zou ik dan diegene door die telefoon heentrekken:$ Bolletje: Als jij zo geniet van die kerstboom? Lekker neerzetten dan! Maar pas je dan wel op dat je er niet op uitgekeken raakt tegen de tijd dat het kerst is?Sara:Klinkt als niks voor mij. Ben niet zo'n dominante...Maar dat speuren lijkt me ook wel wat! Jammer van je weekenden Sara, zeker als je het anders wilt. Mij helpt het om niks in huis te halen. Ik haal dan ipv drank wat extra lekkers te snoepen in huis. Liever een flinke reep chocolade dan die fles wijn. Mijn tricky momenten zijn vooral die van: eentje kan ik wel....Nu gaat het dus prima, maar over een paar maanden ga ik dat weer denken. En dan wordt het voor mij zaak om voet bij stuk te houden. Will:SUKSES!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ekstertje. Ik heb ook het gevoel dat het nu prima gaat maar wat over een hele tijd? Ben er stiekum bang voor en probeer er niet aan te denken. Vooral het verhaal van 7 jaar niet drinken en dan toch uit je dak gaan maakt me bang. Heb in mijn omgeving ook iemand die dat na 6 jaar gebeurd is. Verschrikkelijk lijkt me dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Sara:Nu we het toch over de feestdagen hebben. Niks voor jou het feestdagenpact? Ofwel droog de moeilijke feestdagen door? Het draadje staat bij Thema's.Hoi Jet,Je hebt al heel wat gedaan..ikke nog helemaal niks..Spannend trouwens: nieuw werk/opleiding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 yet ik trek me aan jou op... jij bent zoooo positief bezig. Heerlijk. Jij DOET wat ik nog MOET doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Desi:Ja, dat gevoel had ik precies hetzelfde toen ik hier dat stukje van Sowhat las. Dat heeft me wel flink aan het denken gezet. Heb het er hier toen ook op het forum over gehad. Merkte dat ik eigenlijk was gestopt met het idee dat ik over een tijdje wel weer gecontroleerd zou kunnen drinken. Nee, dus! Confronterend vond ik dat. Voelt alsof het slechter met me gaat dan dat ik denk. Ik kan nooit meer drinken, dat klinkt stom genoeg erg. Anderzijds probeer ik het maar om te draaien: ik hoef nooit meer te drinken. Ofwel ik hoef nooit meer een kater, black out, schuldgevoel, etc.Dat voelt dan weer wel goed:DHoop dat ik dat laatste een beetje vast weet te houden. Weet van mezelf dat mijn moeilijke punt "pas"komt naar een paar maanden. Heb nu ook mijn moeilijke momenten hoor, maar over een tijdje worden ze erger en word ik minder scherp. Dat moet ik dus zien te voorkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nou Dees jij bent anders ook HEEL HARD bezig hoor:present:Hm ja feestdagenpact enzo, ik weet het. Ben daar nog over aan het denken. Ga nu ff niet in op het waarom ze zo moeilijk zijn maar nou ja dat zijn ze voor mij,m.n. door de herinneringen. Klaar.Jet zet 'm op, als het mij lukt om weer aan de slag te komen zal het jou zeker ook gaan lukken meid!!Geen onzekerheid: gaan met die banaan, jij hebt zoveel te bieden en staat zo open voor de wereld om je heen, wie dat niet ziet is jou niet waard Zo en nu ga ik de honden uitlaten. Arme stakkers..............bah het regent.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Kom ik ook even kort binnengewaaid........Leuk dat het met iedereen goed gaat. Will sterkte voor jou Vandaag gaat het zooooo lekker op werk Ik heb het hele weekend niet gedronken (al waren er een paar moeilijke momentjes) en nu ben ik zingend mijn werk aan het doen. Lekker actief zonder kater. Zo blij dat ik van het weekend niet voor de bijl gegaan ben. Nou ik ga weer, mijn korte koffiepauze is om geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Grrr... Net telefoon gehad van verhuurbedrijf...Reorganisatie blablabla... Pools blablablabla... ligt aan energiebedrijf blablablabla... sorry,sorry,sorry blablablablabla...Boosheid wel wat gezakt, flink uitgevallen en al mn frustratie eruit gegooid...En toch ???Afijn, nu eerst naar therapie, lekker effe mediteren om weer wat tot rust te komen en mn gedachten effe op wat anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik ga me ook eens oppakken. Aankleden en straks naar GGZ voor Antabus. Daarna ff naar stad wat ruilen. Toch heb ik het nog iedere keer moeilijk om me op te pakken s morgens. Gaat dit over? Hoop het toch:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Heb nergens zin in maar als ik op gang ben valt het toch allemaal mee ervaar ik. Nu nog doen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik zal me eens aansluiten bij de meeste van jullie...en ga iets doen. Wat? Weet ik nog niet...Eerst koffie en dan maar n's richting wasmachine vrees ik:oIedereen een fijne maandag nog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zo nu nog doen! tot straks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hahaha mijn kerstboom staat al. Niet zo moeilijk hoor, gewoon de hele boom uit de kelder gepakt, her en der een kwakkie tuf spugen, vast plakken en woehala, hij staat. Nu vanmiddag nog wat fatsoeneren, trapleuning versieren, boven de schoorsteen ff wat plakken en klaar is Kees.Zo nu naar mijn kabouter, kijken of ie een beetje te pruimen is. Joehoe mensen tot later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 goedenmorgen mijn virtuele vrienden.. iedereen goed het weekend door gekomen? ik ook hoor. Yaja..knap van je tijdens het feest bij je thuis. Veel zijn er nu aan de Antabus geloof ik. Volhouden dan maar. Hoelang raad de doctor jullie aan om het te slikken? Een half jaar? of korter? Denk erom; het spul blijft nog 2 weken na het stoppen in je bloed hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Bako, ik zie dat wij de enige ingelogd zijn. Ik ken je nog niet zo goed, ben je hier meestal smorgens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 OK, ik ga wat doen. tot vanavond misschien. dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi allemaal(nou ja, allemaal...,alleen borretje is online geloof ik)Onverwacht dagje vrij.Tjee, wat superrelaxt.Heb de badkamer al flink gesopt.Gisteren wijntjes ingeschonken voor de visite.Het waren flessen die al een tijdje open stonden, dus moest even proeven of het nog wel goed was.Van wit en rood allebei een slokje genomen en de rest weer terug gegoten.Jammie,jammie, wat was dat lekker zeg.Weet zeker dat ik nooit meer kan drinken, want als ik aan mijn gevoel had toegegeven weet ik zeker, dat er zo weer een fles doorheen zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nou Bor,Dat hoefde ik 2 jaar geleden ook niet te proberen hoor.Dan had ik meteen het gevoel van , ;Zie je wel, ik hou dat toch niet vol,Laat maar even voor vandaag, morgen stop ik wel weer .In die circel heb ik jaren en jaren gezeten.Maar nu na 2 jaar gestopt te zijn, weet ik wel beter.Weet ook zeker dat het forum bijdraagt tot het besef daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hee mensen,Daar ben ik weer.Mijn werkdag zit er net op!Nu heerlijk genieten van de rest van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Bor,Ja, en dan stiekum in de keuken, nog eentje extra inschenken!Hoi Ya,Ben je zo vroeg begonnen dan, dat je alweer klaar bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hee Rap,Ja helaas,ik was om 6 uur op de zaak:huh:Om 7 uur met de zaak open zijn maar de 1e klanten komen al rond half 7!Heb ook eerst een paar bakken koffie nodig voordat ik besef dat ik aan het werk ben hoor!hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jeetje Ya,Dat is vroeg,Loop te piekeren wat voor soort zaak dat dan kan zijn, maar begrijp dat je dat niet kan zeggen i.v.m. de privecy.Maar wel lekker, dat je dan nog van de rest van de dag kan genieten he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Idd lekker de hele dag voor mezelf nog ja!Vandaag stond ik op met het gevoel dat ik een mega kater heb!Pijn in m,n hoofd,raar gevoel en moe pppfffffffffffffffffffff.Twijfel of ik even een uurtje plat ga nu de kids wer op school zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden