niwi Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 den Bam se....en den Jet se....hoor ik rekel ???....
BamBam Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Rekel is zich aant klaarmaken voor zn nachtshift zekers?Ik ben weg, nog ff wat anders doen. Doeimazzeldaag.
niwi Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 kwas al om 1 uur klaar, Jet....die andere rekel heeft de nacht gehad, geloof ik....ik kwam hem nog tegen in de woestijn...
Cyntia Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Dank jullie voor de felicitaties.ga lekker mijn nestje in, morgen een examen.Lekker om zo'n helder hoofd te hebben.Bedacht me vanmiddag dat een normaal mens toch nog wel vaak iets vergeet.Dacht dat het bij mij altijd door de alcohol kwam maar ik vergeet nog steeds wel eens dingen.Gelukkig schaam ik me er nu niet meer zo erg voor.Vergeten is ook gewoon menselijk.weltrusten
blondie6173 Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Goedenavond allemaal,Kom even mededelen dat mijn gesprek op mijn werk naar grote tevredenheid is verlopen.Ik mag in mijn handjes knijpen met zulke lieve, meevoelende en begrijpende supercollega's. Verdienen allemaal een pluim !!! Last is van mij afgevallen.Kan nu morgen zonder masker op mijn snuffert een start maken op mijn werk op AT-basis:DSuperblij !!!
druppeltje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Cyntia knap van je hoor en hou vol.BB heb vaak op mijn moeder gemoppert maar moeders hebben altijd gelijk heb ik geleerd. Ze hebben een wijsheid die me erg intrigreert.Mis Beth, hoe gaat het met je?
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 november 2010 wat goed blondie. voor hoeveel uur begin je? en ben je klaar met de theraphie?
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 november 2010 Drup toch maar een tomtom meenemen. die kun je dan af en toe aanzetten als je het echt niet meer weet of was daar ook wat mee?
An Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Ha allemaal, ik ben hier heeel lang niet geweest, ik kwam even kijken
bolletje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Lieve mensen ik ben moe dus ga vroeg naar bed. Wens jullie nog een fijne voorzetting van de avond en tot morgen weer. lips;
druppeltje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 En ik ben blij met jou Blondie dat je zo geweldig bent.Igor hou op met me want de stroom valt telkens uit dus tom kan niet goed opladen hahaha In de auto gaat dat ook niet want 3 keer gas en durrup weg dus geen opladen. Dan doe ik het via de pc maar als er geen stroom is.............Hoop de humor nog eens te zien.
Beate Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Hallo allemaal, dit forum heb ik onder het kopje "gezondheid" gerubriceerd, maar gisteravond ben ik van 10 tot half 2 snachts hier op t forum geweest...of dat nu wel zo gezond is.....Moet oppassen dat dit forum niet een nieuwe verslaving van mij wordt. Verder met iedereen alles OK??
lady jane Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Ha Beate,ach als je tijdelijk een ongezonde voor eengezondere verslaving ruiltdan is het straks makkelijker en nuchter afkicken
druppeltje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Ja Beate alles kee hier. Hoop dat je het rustiger aan gaat doen maar wel lief.
lady jane Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 ff Law and Order kijkenen dan hier of Dees zich nog meldt.
Beate Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 voor straks trusten allemaal, ik ga een filmpje kijken. DAG!!
blondie6173 Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Igor, Ik start rustig aan hoor op het werk.Morgen 2 uurtjes, maar dan wel weer in de zorg en geen kastjes bijvullen enzo.Ik heb nog minimaal 3 weken therapie en ook daarna stopt het niet direct, nazorgprogramma.Nu meer opbouw voor na de therapie zodat ik straks niet in een diep zwart gat val als mijn therapie stopt.Drup
zoermuis Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Hallo allemaal, terug van weggeweest.Gesprek is goed verlopen. Krijg nieuwe contactpersoon en begin van voren af aan. Hoofdbehandelaar was erbij. Was ik wel blij om . Zij is de enige waar ik me bij de GGZ goed bij gevoeld heb. Zij is de verslavingsarts. En ze is erg hoe zal ik het zeggen... menselijk. Er wordt gewoon een nieuw traject opgestart met nieuwe contactpersoon. Ik krijg een telefoontje van die persoon wanneer we starten. Ben benieuwd maar ik ben ook tevreden tot nu toe. Morgen is de vergadering hierover dus dat kan snel gaan.Jet:heart:
lady jane Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 Fijn om te lezen, Desiop naar de chocola........catch!
zoermuis Geplaatst 15 november 2010 Rapport Geplaatst 15 november 2010 och ja Jane.... Chocolade. Mmmmm dank je wel.
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 november 2010 drup heb je de rekening wel betaald dan?
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 november 2010 Blondie goed van je, enne je hebt natuurlijk leren opkomen voor jezelf dus laat niet over je heen lopen en geef optijd de grens aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden