Yvonne Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Kan me indenken dat je baalt dan Bor. Maar tis gebeurd, en inderdaad, zoals je zelf al zegt: gewoon doorgaan. NIet lang blijven stilstaan bij ... Bol, we gaan een weekje naar een huisje bij de bossen (in Drenthe).Uurtje rijden, dus geen ellenlange reis. Heerlijk huisje (we zijn er al vaker geweest). Hond kan lekker mee, niets moet , alles kan. Beetje goed weer zou heerlijk zijn, kunnen we lekker wandelen, maar als het slecht weer is geeft het ook niet: veel leesvoer mee en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Goedemorgen allemaal:DOnrustig geslapen vannacht.Kijk niet op tegen mijn koffiedrinken en ontboezemingen op het werk, maar meer tegen de manier waarop ik het ga meedelen wat mijn probleem is en waarom ik al ruim 6 maanden in de ziektewet zit.Zal ongetwijfeld wel een traantje gaan vloeien, maar goed...Beter mijn emoties de vrije loop laten dan ertegen vechten !!! Desi ; Kom op he !!! Laat je horen !!! Bor ; Bek op het stuur en trappen maar weer, lieverd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Vind het alleen wel vervelend dat die domme egel bij ons in de tuin nog steeds niet is gaan winterslapen, hihi. Maar zal extra veel kattenbrokjes neerzetten... en ik denk dattie vanzelf wel gaat slapen als de voedingsbron blijkt te zijn 'opgedroogd' . Wordt tijd voor hem vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Zo, en nu effe tussen de drups van de douche heen springen...Ik meld me misschien straks na het gesprek op mijn werk nog eventjes en anders vanavond...Ik neem vandaag de eerste niet, wie doet er mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ikke doe mee. Vandaag 4 weken ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Desi ; Gaat stille voort !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Oh heerlijk Vonne, en Drente is zo mooi, ben er opgegroeid.Lekker relaxen, fijn hoor, geniet er van!!!Blondie: kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent maar blijf jezelf, blijf bij jezelf en volg je gevoel, welk/hoe dat ook is. Wedden dat je respect zult krijgen? Misschien kan niet iedereen het begrijpen maar dat hoeft ook niet. Jij hebt van jouw kant duidelijkheid gegegeven en daarmee ruimte voor jezelf geschapen. Ben zeker dat je daarna opgelucht zult zijn!In elk geval: KMW en heeeeeel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Dees, met 4 weken droog achter je kiezen kun je het gesprek van vanavond vast beter aan... Hartstikke goed. Succes straks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Wow Dees, dat is wel heel veel waard zeg, hier voor elke week een :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Heerlijk he Saar.... Het ultieme genieten voor ons. Blondie, succes straks, denk dat het best eens zou kunnen meevallen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Trouwens Saar, ik neem mijn petje af voor de manier waarop jij het doet.... een baan, hartstikke leuk lees ik tussen de regels door, maar wel met aardig wat stress door de houding van onder andere jouw baas.... en toch blijf je recht overeind... top.Gewoon doorgaan hoor. En bij twijfel: jij doet je best, dat je af en toe een fout maakt... dat doet iedereen. en meer dan je best kun je niet doen. That's it. Als je baas dan onvriendelijk is .... jammer, maar dan ligt het probleem meer bij haar dan bij jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Zo, en nu ga ik ff aan de slag, de spulletjes komen niet vanzelf in de koffer en auto.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Heel veel plezier Yvonne!:)Lekker genieten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Desi wat lees ik nu???:present::)GEFELICITEERD met je behaalde 4 weken! Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Dank je wel Ekstertje.Die slinger maakt mijn dag goed.Voel me vandaag eigenlijk niet zo sterk als de laatste tijd maar dat heeft z'n reden. Ik hou het zeker droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Hoi Sowhat,Heb je een waarschuwing gehad van Tactive? Ik zag dat je bericht van gisteren is aangepast en het S woord eruit is gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Fijn Desi dat ik iets mag toevoegen aan jouw dag:)Je hebt het verdiend hoor!Sukses strak bij je gesprek (of had ik dat al gezegd:$)Hallo Sowat en Nijn:) Ook een goeiedag:DIk ben er weer van tussen...Fijne dag iedereen!Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik zag nog meer aanpassingen, ook bij een bericht van Igor. Tactive heeft het druk vandaag.Moeten we maar wat creatiever worden in het vinden van woorden om ongenoegens uit te drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 zie je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik word er ook een beetje lacherig van eerlijk gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik begrijp best dat ze schuttingtaal willen vermijden, maar dit gaat wel ver.Ook een sterretje in plaats van de i mag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik heb de 'confrontatie' overleefd. Ik gind natuurlijk wel flink door de prut, maar ben er schoon uitgekomen.Mn hart is een beetje meer geheeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Vandaag dag 14 alcoholvrij. Ik heb besloten er nog voorlopig 2 weken aan vast te plakken. Eerst maar eens goed de voordelen van het niet drinken ervaren.Heb vandaag eindelijk eens doorgeslapen. Wel bij uitzondering met een pilletje gisteren, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Goeie :rose:nige morgen allemaal!Bor:heart:Jet, t is Womans twinsister:D oeps, nee dus, de enige echte Woman!!!Desi gefeliciteerd met je 4 weken!! klasse hoor en jannig als je nog meeleest, ik hoop dat het je goed gaatgefeliciteerd en maak er een fijne ADB dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden